Даний захід проведено в Комунальному закладі "Балтська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1 І-ІІ ступенів" для дітей із затримкою психічного розвитку та порушенням вад мовлення.
Широке впровадження в навчальний процес нових інформаційних технологій включає розробку та практичне використання науково-методичного забезпечення, ефективне застосування інструментальних засобів та систем комп'ютерного навчання і контролю знань, системну інтеграцію цих технологій в існуючі навчальні процеси та організаційні структури.
Даний виховний захід є актуальним на сьогоднішній день, оскільки дає змогу виявити знання учнів, їхню кмітливість, вишуканість, творчість, гнучкість знань. Позакласний захід сприяє формуванню навичок логічного мислення, пам'яті та уважності учнів.
Виховна функція заходу пов'язана з формуванням в учнів уміння зважено приймати рішення, нести відповідальність за прийняте рішення, вміння працювати в групах, відстоювати свою думку, вболівати за команду,
Розробка відкритого виховного заходу спрямована на розвиток соціальної мотивації, особистості дитини та виправлення їх недоліків, розвиток позитивного ставлення до свого здоров'я та комунікаційного розвитку, формування емоційно-вольової сфери та формування поведінки учнів, вмінь підпорядковувати власну поведінку соціальним нормам.
Найцінніше, що є у людини – це її життя. Воно дається їй тільки раз і кожній своє: довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі. Отож, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому нам допоможуть знання які ви отримали на наших уроках.
Інна Доброго дня всі присутні в цьому залі Вас вітає інтелектуальне, розважальне шоу «Хто зверху?»!
Слайд 1 + музика (одночасно) Зустрічайте учасників: (виходять разом хлопці проводять дівчат)
Олена Хто ж все таки найдосвідченіший хлопці чи дівчата? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.
Інна Ти така наївна… я впевнена що хлопці займуть місце фіналістів, адже керівні посади та депутатські крісла зазвичай займають чоловіки!
Олена Таак.. сьогодні у нас дійсно пройдуть «запеклі бої» між хлопцями та дівчатами, і у нас дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найвродливіші, найрозумніші дівчата нашої школи, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх.
Інна. А Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто як кажуть: «Мама не горюй!». В моїй команді
1.цілеспрямований та працьовитий учень, який мріє побувати в Японії. Любить пізнавати нове, прагне бути взірцем для інших учнів у навчанні та поведінці. займається спортом, Життєве кредо: «Важко – не значить неможливо. Значить, що доведеться попрацювати». Арсен
2наступний наш герой щирий, спокійний та розсудливий, підтримує здоровий спосіб життя, добре володіє комп’ютерами, любить дівчат… а вони його, і головне мріє про велику дружню сімю і про віллу на березі моря Павло
3.харизматичний, врівноважений, наполегливий, витривалий, надійний і відкритий. вірить у власні сили і з ними рухається лише вперед! Має нереально велику кількість підпищиків в інстаграм. Майбутній чемпіон по футболу Денис
4. Великий фанат комп’ютерних ігор. відкритий душею, доброзичливий до людей. Захистить усіх, хто його оточує. І за порадою чомусь завжди звертаються до нього Сашка
Інна Перемогти у цієї команди не-ре-аль-но, тому, що у нас супер підтримка залу - наші вболівальники Музика мужики (підтримка залу)
Олена Так, суперники у нас гідні поваги. Здавалося, можна починати, але у нас є ще є незавершена справа… Щоранку поспiшає до школи енергійна, цілеспрямована, завжди молода та красива людина.
Інна Доброта, товаристкiсть, широта поглядiв – все це поєднано в однiй людинi. Верховний суддя цієї неперевершеної гри – пані Справедливість.
Олена І вона - жінка!
Музика "Хто зверху"
Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлопцям та глядачам. Давайте домовимось так – за мною об’єктивність, за Вами – запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!
Олена Тобто ми – дівчата.
Інна Дякуємо пані суддя. Дуель поставить все на свої місця. На шляху до перемоги у кожної команди є шість конкурсів та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється в одну золоту монету. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на одну монету, якщо відповість на бонусне запитання.
Олена Дякую, але граємо тільки для того, щоб назбирати золота в торбини, адже потім буде фінал, і саме під час фіналу ми дізнаємося хто переможе.
Інна У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший раунд? І я думаю, що хлопці проти не будуть , якщо першими почнуть наші дівчатка, адже моя команда джентльмени.
Олена Дякуємо. То ж дівчата починаймо! Слайд 2 + музика Отже, перший конкурс, перший раунд і він має назву Слайд 3
Раунд 1«Він чи вона?»
«Вгадай картинку» на екрані вам буде показано дві тваринки..ви повинні за відведений вам час відгадати де він, а де вона.
Слайд 4 (відео) - дівчата
Слайд 5 (відео) - хлопці
Олена Пані суддя я звертаюся по Ваш вердикт.
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Дивоглядки під час нічиї
Слайд 6 Бонусне питання команді яка виграла
Музика програми + слайд 7
Раунд 2 «Збери літери»
Інна Проблем з інтелектом у вас немає. Доказом цього стане наш другий конкурс «Збери літери». Слайд 8 Швидкість, кмітливість та бадьорий дух – це запорука нашого здоров’я. 4 гравців із команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду.
Олена Зберіться, будь ласка. Правила наступні: я зачитую питання, ви їх відгадуєте і вибудовуєте слово з літер, які у вас на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб глядачі змогли його прочитати.
Інна На це вам дається 60 секунд. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує монету, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 .
Інна Три, два, один – час пішов. Слайд 9 (секундомір 60с.)
Запитання для дівчат
А – С, М – И, Н – Р, А- О.
1.На чому катаються взимку? (сани)
2.Відома дитяча скоромовка Мама мила .. (рама)
3.Продовжіть ряд: Баба Яга, Кощій Безсмертний, лісовик і … (мара)
4.Пригадайте слово, яке стоїть перед іменем Ліза у відомі картині (Мона)
5.Якщо картопля не варена, то вона… (сира)
6.Зранку на траві з’являється що (у множині) (роси!)
7.Коли довго йдуть дощі, то надворі як? (сиро)
8.Скорочене ім’я Роман. (Рома)
9.Коли один то ніс, а коли їх багато …(носи)
10.Одна із планет сонячної системи (Марс)
Олена: Ви готові дорогі наші хлопці…ну час пішов!
Слайд 9 (секундомір 60 с.)
Запитання для хлопців
А- Т, В – О, И – Л, , І – С
1.Що найбільше люблять українці їсти? (сало)
2.Посудина, вся в дірках (сито)
3.Тепла пора року (літо)
4.У людини одна рука права, а друга (ліва)
5.Кажуть геометрична фігура або геометричне (тіло)
6.Коли у людини біліє волосся, то кажуть що вона (сива)
7.Коли хлопчик один він Сава, а коли їх два, то їх кличуть (Сави)
8.Доповніть речення “Зажурилась верба над водою, опустила низько свої (віти)
9.Куди бджоли відкладають мед ( соти)
10.Запасні іграки під час футболу сидять на запасній …(лаві)
Олена Пані суддя, враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь-ласка, поставте всі крапки над і. Яка команда дала більше правильних відповідей?
Суддя. Рахунок__________ На користь_______
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Дивоглядки під час нічиї
Слайд 10 Бонусне питання команді яка виграла
- Скажіть, який відсоток учнів нашої школи святкують День народження взимку ( 39 %)
Музика програми + слайд 11
Раунд 3 «Вгадай пісню»
Олена Ну ми рухаємось далі, у нас наступний конкурс «Вгадай пісню». Слайд 12 Зараз Вам, найсильніша половина нашого шоу, доведеться продемонструвати свої практичні знання. Мені потрібен 1 представник від команди хлопців. Зараз Арсен слухатиме пісню, а потім спробує за допомогою міміки і жестів показати її так, щоб команда могла її відгадати.
Арсен ти слухаєш композицію, знімаєш навушнички, потім показуєш, на все про все у тебе є 60 секунд, я думаю, тобі цього часу вистачить.
Пісня Несе Галя воду
Розпочинаємо слайд 13 (секундомір 60 с)
Вкл.пісню для всього залу
Інна Так, всі симпатичні, всі співочі, та тендітні це наші дівчата, які мені здається зовсім не бояться нічого. Продемонструє свою впевненість Валентина (Виходить під оплески) Ось Вам наушники,
Пісня Сорочка мамина
я вам нагадую, вам потрібно показати за 60 секунд назву пісні. Домовились? Розпочинаємо слайд 13 (секундомір 60 )
Вкл.пісню для всього залу
Інна. Пані суддя скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?
Суддя. Обидві команди – просто мо-ло-дці, але пощастило в цьому конкурсі команді
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Дивоглядки під час нічиї
Слайд 14 Бонусне пит. Назвіть будь ласка відсоток людей у світі, які пишуть лівою рукою. (18 %)
Гра з залом
Олена (дівчата)
1. Прозора, чиста, смачна, джерельна ...(вода)
2. Який орган людини називають двигуном? (серце)
3. Чим дихають риби? ( жабра)
4. Основний закон нашої держави? (Конституція)
5. Розшифруйте ВІЛ (вірус імунодифіциту людини)
Інна (хлопці)
1. Всесвітня мережа … (Інтернет)
2. Найголовніша кнопка на робочому столі … (пуск)
3. Місце збереження видалених об’єктів … (корзина)
4. Людина яка в зламує комп’ютерні системи? (Хакер)
5. Скільки клавіш на клавіатурі? 100
Олена (хлопці)
1. Які лісові рослини можуть замінити м’ясо? (гриби)
2. В якому овочі найбільша місткість вітамінів? ( перець)
3. Скільки зубів у людини? (32)
4. Скільки клавіш має рояль? (88)
5. Розшифруйте СНІД? (синдром набутого імунодефіциту людини)
Інна (дівчата)
1. Найменша одиниця пам’яті комп’ютера. (Біт)
2. Комп’ютерний гризун? (Миша)
3. Яка клавіша використовується для створення великої букви Word? (Shift)
4. Для чого призначений принтер? Друк документів
5. Що є основним з пристроїв комп’ютера, який ще назвативають «мозком»? (Процессор) системний блок
Суддя
Музика програми + слайд 15
Раунд 4 «Хто Я?»
Олена Ну, а зараз ми переходимо до наступного раунду «Хто я?». Слайд 16 Гравець з кожної команди одягає на себе символічну маску, на якій зображений персонаж. Щоб відгадати себе, учасник повинен ставити запитання гравцям зі своєї команди. Наприклад, я-людина?. Команда ж має право відповідати лише так чи ні. Правила зрозумілі? Головна задача: вгадати, що це за персонаж.
Хлопці – Денис (Шрек) слайд 17 (секундомір 60 с)
Дівчата – Даша (Маша) слайд 17 (секундомір 60 с)
Інна Пані суддя, вам слово
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Дивоглядки під час нічиї
Слайд 18 Бонусне питання: Який відсоток учнів у нашій школі люблять урок інформатики? (82%)
Музика програми + слайд 19
Раунд 5 «Зірки вряд»
Олена Наступний конкурс не менш цікавіший і називається він «Зірки в ряд». Слайд 20 І так, завдання до хлопців. Питання : Хто з дівчат більше часу проводить в Інтернеті? Хто найбільше – на 1 місці, найменше на 4? Розставте дівчат на відповідні місця. На першому місці – та, що сидить найдовше. Беріть дівчат за руки і розставляйте на місця. 60 с на обговорення. Почали Слайд 21 (секундомір 60 с)
А тепер перевіряємо. 1 – Даша, 2 – Катя, 3 – Валентина, 4 - Галинка
Інна А тепер, дівчатка, увага, завдання вам. Подивіться на наших мужніх красенів! Подивіться, які вони кремезні! Ну, добре, питання: Хто із наших хлопців приділяє найбільше часу для занять спортом. Хто найбільше часу приділяє – він повинен стояти першим . Хто найменше - останнім! Розмістіть на відповідні місця! Дівчата, прошу, думайте і розставляйте наших хлопців, а ми подивимось.60 с. на обговорення. Почали Слайд 21 (секундомір 60 с)
А тепер перевіряємо. 1 – Арсен, 2 – Денис, 3 – Паша, 4 – Саша
Ведуча. Пані суддя, вам слово Рахунок__________ На користь____________.
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Дивоглядки під час нічиї
Слайд 22 Бонусне питання: Скільки відсотків дітей нашого закладу відмовляються від футболу заради комп'ютерних ігор? 63%
Музика програми + слайд 23
Раунд 6 «Чоловік чи жінка».
Олена: Ми переходимо до наступного конкурсу який має назву «Чоловік чи жінка», слайд 24 де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 60 с команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка». Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей, отримає до своєї копілки золото, команда суперниця не отримає нічого. Я говорю фразу, а ви даєте відповіді до кого вона відноситься до чоловіка чи до жінки, скачучи на м’ячі У вас є 60 секунд)
Почнемо із вас хлопці. Паша - готовий? час пішов…
слайд 25 секундомір
1. Якого роду Україна (жін)
2. Кому належать слова “Ребята, давайте жить дружно” (чол.)
3. Голова міста Балта (чол.)
4. Директор нашої школи (жін.)
5. Якого роду комп’ютер (чол.)
6. Президент України (чол.)
7. Хто написав слова до гімну України (чол.)
8. Хто виконує пісню “Хорошо, все будет хорошо” (чол.)
9. Кому належить вірш “Мені 13-й минало” (чол.)
10. Завідуючий нашою бібліотекою? (жін.)
11. Хто першим полетів в космос? (чол..)
12. Хто приходить на ялинку з Дідом Морозом? (жін.)
13. Хто співає пісеньку «В голове моей опилки не беда..» (чол.)
14. Герой, який живе на даху. (чол.)
15. Найдавніший овоч. (чол.)
Інна А тепер ваша черга дівчатка.
За 1 хвилину вам потрібно дати відповідь як на найбільшу кількість питань. Катя Час пішов. слайд 25 ( секундомір )
1. Кого першим створив Бог? (чол.)
2. Якого роду слово інфекція? (жін.)
3. Хто знайшов кришталевий черевичок (чол.)
4. Хто від бабці утік та від діда утік (чол.)
5. Кому належать слова “Ну, постривай!” (чол.)
6. Хто веде програму “Говорить Україна” (чол.)
7. Яка зараз пора року (жін.)
8. Хто є завгоспом нашої школи? (чол.)
9. Кого більше дівчат чи хлопчиків в 6 класі (чол.)
10. Учитель георгафії нашої школи (чол)
11. Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок? (жін.)
12. Яке дерево являється символом Нового року? (жін.)
13. Кому належать слова «Бігла через місточок ухопила кленовий листочок» (жін.)
14. Дванадцятий місяць року (чол.)
15. Лікар нашої школи (жін.)
Олена Пані суддя ми хочемо почути ваш вердикт.
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Дивоглядки під час нічиї
Слайд 26 Бонусне питання. Який відсоток школярів люблять уроки основ здоров’я? (70 %)
Музика програми + слайд 27
Раунд 7 "Художники"
Інна Отже, розумники цей конкурс має назву "Художники" Слайд 28
Олена В цьому конкурсі - за одну хвилину, кожна команда повинна підточити якомога більше олівців. Та команда,в якої буде більше підточених олівців - перемогла. Не забувайте, що ви маєте одну хвилину, готові? час пішов
Інна Пані суддя ми хочемо почути ваш вердикт.
Дивоглядки під час нічиї
Суддя підсумок гри ( кількість золота у дівчат і хлопців)
Музика + підтримка вболівальників команди яка перемогла
Музика програми + слайд 29
Фінал
Інна Настав час фіналу і саме фінал визначить хто переможе. У фіналі є можливість подвоїти бали вдвічі.
Олена Саме зараз фінал істини. Перед вами басейн заповнений шарами, кубиками та монетами. Ваше завдання: не викидаючи із басейну шари та кубики, назбирати більшу суму грошей
Інна На все про все у вас є 60 секунд. Учасники займіть будь ласка свої місця.(на колінах) Приготувались..час пішов слайд 30 (секундомір 60 с)
Слайд 31
Суддя. У фіналі перемогли ________, отже їхня попередня кількість монет подвоюється і заробили вони ________ золотих монет. Вітаємо!
Музика "Хто зверху?"
Олена Хотілося закінчити такими словами….
Любіть себе і інших поважайте,
Своє життя й здоров’я бережіть.
І правильну дорогу обирайте,
Якщо бажаєте до старості дожить.
Інна Собі і іншим не бажайте зла.
І в темряві ніколи не блукайте,
А з друзями старайтеся іти.
І людну вулицю чи стежку обирайте,
Своє життя й здоров’я бережіть!
Олена Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок:
«Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності.
Інна Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності. Тож будьте розумними!!!!
Олена Бажаємо усім, щоб щастя додавалося, а горе віднімалося, щоб достаток множився, а любов ділилась.