Конспект:"Не кажи не вмію, а кажи навчусь"

Про матеріал

вчити дітей допомагати батькам, виконувати класні доручен­ня; закріпити уявлення про те, що справжня людина, щоб чогось досягти в житті, має бути працьовитою; розвивати пізнавальні інтереси до фізичної праці; виховувати працьови­тість, старанність.

Перегляд файлу

Тема.  Не кажи не вмію, а кажи навчусь

Мета: вчити дітей допомагати батькам, виконувати класні доручен­ня; закріпити уявлення про те, що справжня людина, щоб чогось досягти в житті, має бути працьовитою; розвивати пізнавальні інтереси до фізичної праці; виховувати працьови­тість, старанність.

Обладнання: дитячі малюнки до різних ситуацій.

 

Хід уроку

 

І. Організація класу

II.Актуалізація опорних знань

В народі кажуть:

«Коли добре щось умієте - того не забувайте, а чого не вмієте - то ТОГО навчайтесь»

III. Повідомлення теми і мети уроку

-Діти, послухайте латинську пісеньку «Спи, хазяйко»


Спи, хазяйко, без турботи —
Всю вже спорано роботу:
Кури
Буряки прорвали,
Гуси
Сорочки попрали,
Кабанець
Город скопав,
Пес
Дрівцяток нарубав,
Когуток
Обід зварив,
Аж хвосточка обсмалив,
А коток усіх корів
На оборі подоїв,
З глечиків вершки зібрав,
Масло збив
Та й десь пропав.

Бесіда.

-Діти, сьогодні ми поговоримо, про те, що так важливо для кожного, без чого не можна обійтися в житті - про працю. В цій пісні в кожної  тварини є обов’язок.

-А які обов’язки є у вас в сім’ї?

-Чи завжди ви із задоволенням виконуєте їх?

-А які доручення ви виконуєте в класі?

-Чи приходять до вас у гості лінощі? Розкажіть, що тоді відбуваєть­ся?

-А ви з лінощами дружите, чи проганяєте їх?

Кожна дитина повинна навчитися праці з дитинства

Кожному батькові, кожній матусі приємно відчувати, що її дитина не цурається своїх маленьких обов’язків, а навпаки завжди рада допомо­гти дорослим.

Оповідання В. Сухомлинського «Не загубив, а знайшов»

-Діти, що попросив тато виконати сина?

-А чи вмів син копати?

-Чи важко було йому копати?

-Припинив він працювати чи ні ?

-Чому хлопчик повернувся засмучений?

-А що сказав йому батько?

-Що знайшов хлопчик?

-Діти, вам сподобалось це оповідання? Чого воно нас навчає?

Фізкультхвилинка

Ми - веселі діти.

Любим бігати, стрибати

Спробуй нас наздогнати

Закріплення вивченого матеріалу.

Ситуація.

Одна дівчинка вдягла намисто, матусині туфлі, підмалювала губи і крутиться перед дзеркалом. А тим часом до неї підійшла мама і просить поскладати в кімнаті іграшки. А дівчинка відповіла: «Я ще маленька і не вмію»

А друга дівчинка в цей самий час прибрала іграшки, склала книжки, підмела підлогу і сказала:»Я ще маленька і всього робити не вмію»

Яка з дівчаток має бажання вчитись працювати?

Гра «Так чи ні»

Якщо «так» то хлопайте в долоні.

Завжди допомагаю мити мамі посуд.

Умію пилососи ти.

Поливаю кімнатні квіти.

Складаю свої речі у шафу.

 IV.Підсумок уроку

Хоч на зріст я ще маленька

В мене й кіска ще тоненька

Та коли на стільчик стану,

То і  мисочки дістану,

Ще робити дещо вмію

Я тарілочку помию

І повішу на кілок

мій маленький рушничок

Ще кімнату замітаю,

І всього сама учусь,

І роботи не боюся.

-Діти, я думаю, що серед вас теж є такі гарні господині й господарі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
6979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку