Конспект нетрадиційного заняття ( малювання свічкою) в середній групі на тему: «На дворі снігопад»

Про матеріал
Вчити дітей малювати сніжинки свічкою (короткі вертикальні й горизонтальні лінії); наносити фарби на малюнок поролоновою губкою; викликати у дітей інтерес до цього виду малювання; розвивати творчу уяву, фантазію, виховувати акуратність у роботі.
Перегляд файлу

Конспект нетрадиційного заняття ( малювання свічкою) в середній групі на тему:

«На дворі снігопад»

Техніка: малювання свічкою

Мета: вчити дітей малювати сніжинки свічкою (короткі вертикальні й горизонтальні лінії); наносити фарби на малюнок поролоновою губкою; викликати у дітей інтерес до цього виду малювання; розвивати творчу уяву, фантазію, виховувати акуратність у роботі.

Обладнання:  гуашева фарба синього кольору, свічки, поролонові губки, серверки, аркуші білого паперу, чарівний пензлик, казковий будиночок.

Хід заняття

І. Ігрова ситуація з чарівним Пензликом.

Вихователь:

- Діти, сьогодні до нас в гості прийшов чарівний Пензлик, Послухайте казку про чарівного Пензлика. Він живе далеко в країні Малювандії. Весною прикрашає землю, літечком - розмальовує квіти, восени одягає дерева у казкове вбрання, а взимку йому дуже сумно. Він трішечки допомагає дідусеві Морозові, а то весь час сидить у своїй хатинці.. Ось цієї зими сидить Пензлик, нудьгує, коли чує хтось плаче за вікном. Вибіг Пензлик на вулицю, бачить, що горить вогник. Підбіг Пензлик і побачив маленьку Свічечку, яка заблукала в лісі і плакала. Пожалів Пензлик свічечку, забрав її до своєї хатинки і стали жити вони разом. Свічечка відігрілась і раптом пустилася в танок на аркуші паперу. Пензлик теж не втримався і пішов вслід за Свічечкою. Там де ішла Свічечка, залишався слід, і Пензлик уже не міг його зафарбувати. Ось тому у них і вийшла така чудова картинка. Як ви думаєте, яку пору року вони тут намалювали?

- Так, тут намальовано зиму.

Діти, на вулиці теж уже зима, всі ви хочете покататись на санках, але снігу мало.

- Давайте , ми з вами намалюємо багато - багато сніжинок. А коли з неба падає багато сніжинок - це явище називають снігопадом.

- А чому я не бачу ні олівців, ні пензликів?

- Чим же ми будемо малювати?

- Ви хочете спробувати малювати свічкою?

- Так.

- Тоді сідаємо за столики, нас там чекають маленькі свічечки і ми намалюємо сніжинки.

( діти сідають за столики)

II. Показ способу техніки малювання свічкою вихователя.

- Я беру свічечку, малюю нею короткі вертикальні та

горизонтальні лінії. Потім беру поролонову губку вмочую в фарбу і зафарбовую малюнок нанесений попередньо свічкою. Ваші сніжинки проявляться через фарбу.

- Давайте станемо з вами художниками - чарівниками.

- Пензлик і свічечка будуть дивитися, чи правильно все виконується, чи акуратно малюєте.

( тихо звучить музика діти працюють )

III. Пензлик в кінці оглядає роботи, вибирає кращі для своєї хатинки.

Підсумок заняття:

- Чи сподобалось малювати таким способом?

- Щоб ви хотіли намалювати ще?

 

 

docx
Додано
13 березня 2020
Переглядів
2441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку