Конспект нетрадиційного заняття ( малювання свічкою) в середній групі на тему:
«На дворі снігопад»
Техніка: малювання свічкою
Мета: вчити дітей малювати сніжинки свічкою (короткі вертикальні й горизонтальні лінії); наносити фарби на малюнок поролоновою губкою; викликати у дітей інтерес до цього виду малювання; розвивати творчу уяву, фантазію, виховувати акуратність у роботі.
Обладнання: гуашева фарба синього кольору, свічки, поролонові губки, серверки, аркуші білого паперу, чарівний пензлик, казковий будиночок.
Хід заняття
І. Ігрова ситуація з чарівним Пензликом.
Вихователь:
- Діти, сьогодні до нас в гості прийшов чарівний Пензлик, Послухайте казку про чарівного Пензлика. Він живе далеко в країні Малювандії. Весною прикрашає землю, літечком - розмальовує квіти, восени одягає дерева у казкове вбрання, а взимку йому дуже сумно. Він трішечки допомагає дідусеві Морозові, а то весь час сидить у своїй хатинці.. Ось цієї зими сидить Пензлик, нудьгує, коли чує хтось плаче за вікном. Вибіг Пензлик на вулицю, бачить, що горить вогник. Підбіг Пензлик і побачив маленьку Свічечку, яка заблукала в лісі і плакала. Пожалів Пензлик свічечку, забрав її до своєї хатинки і стали жити вони разом. Свічечка відігрілась і раптом пустилася в танок на аркуші паперу. Пензлик теж не втримався і пішов вслід за Свічечкою. Там де ішла Свічечка, залишався слід, і Пензлик уже не міг його зафарбувати. Ось тому у них і вийшла така чудова картинка. Як ви думаєте, яку пору року вони тут намалювали?
- Так, тут намальовано зиму.
Діти, на вулиці теж уже зима, всі ви хочете покататись на санках, але снігу мало.
- Давайте , ми з вами намалюємо багато - багато сніжинок. А коли з неба падає багато сніжинок - це явище називають снігопадом.
- А чому я не бачу ні олівців, ні пензликів?
- Чим же ми будемо малювати?
- Ви хочете спробувати малювати свічкою?
- Так.
- Тоді сідаємо за столики, нас там чекають маленькі свічечки і ми намалюємо сніжинки.
( діти сідають за столики)
II. Показ способу техніки малювання свічкою вихователя.
- Я беру свічечку, малюю нею короткі вертикальні та
горизонтальні лінії. Потім беру поролонову губку вмочую в фарбу і зафарбовую малюнок нанесений попередньо свічкою. Ваші сніжинки проявляться через фарбу.
- Давайте станемо з вами художниками - чарівниками.
- Пензлик і свічечка будуть дивитися, чи правильно все виконується, чи акуратно малюєте.
( тихо звучить музика діти працюють )
III. Пензлик в кінці оглядає роботи, вибирає кращі для своєї хатинки.
Підсумок заняття:
- Чи сподобалось малювати таким способом?
- Щоб ви хотіли намалювати ще?