Методична розробка "Загальнолюдські та олімпійські цінності"( свято - зустріч)

Про матеріал

На етапі корінних перетворень в Україні, що торкнулись соціально-економічної, політичної, культурної, освітньої й інших сфер громадського життя, постала необхідність не тільки гуманізації відносин в оновленому суспільстві, але й вирішення проблеми морально-духовного становлення підростаючого покоління. В системі освіти особлива увага фахівців звернена до пошуку і розробки нових ефективних навчально-виховних технологій і педагогічних систем, що забезпечують формування й розвиток у підростаючої особистості, у першу чергу, духовних якостей, як домінуючих, і що мають вирішальне значення у розвитку ціннісної системи людини.

Філософія олімпізму, на якій ґрунтується олімпійська освіта та впроваджується до освітнього процесу, покликана допомогти здобувачам освіти зробити правильний вибір у процесі самовдосконалення. Незважаючи на те, що останнім часом в усьому світі розробляються та впроваджуються програми з олімпійської освіти, вивчаються різні аспекти її впливу на формування підростаючого покоління, залишається невивченим належним олімпійської освіти у формуванні гуманістичних ціннісних орієнтацій у підростаючого покоління.

Перегляд файлу

Департамент науки і освіти України

Харківської обласної державної адміністрації

Харківське державне вище училище фізичної культури №1

 

 

 

 

Методична розробка відкритого виховного заходу

«Загальнолюдські та олімпійські цінності»

(свято - зустріч)

 

 

 

           Виконала:

           Жук О.М.,

           вихователь

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Харків

2018 – 2019 н.р.

 

Анотація

На етапі корінних перетворень в Україні, що торкнулись соціально-економічної, політичної, культурної, освітньої й інших сфер громадського життя, постала необхідність не тільки гуманізації відносин в оновленому суспільстві, але й вирішення проблеми морально-духовного становлення підростаючого покоління. В системі освіти особлива увага фахівців звернена до пошуку і розробки нових ефективних навчально-виховних технологій і педагогічних систем, що забезпечують формування й розвиток у підростаючої особистості, у першу чергу, духовних якостей, як домінуючих, і що мають вирішальне значення у розвитку ціннісної системи людини.

Філософія олімпізму, на якій ґрунтується олімпійська освіта та впроваджується до освітнього процесу, покликана допомогти здобувачам освіти зробити правильний вибір у процесі самовдосконалення. Незважаючи на те, що останнім часом в усьому світі розробляються та впроваджуються програми з олімпійської освіти, вивчаються різні аспекти її впливу на формування підростаючого покоління, залишається невивченим належним олімпійської освіти у формуванні гуманістичних ціннісних орієнтацій у підростаючого покоління.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

  • обґрунтування соціальної значущості впровадження олімпійської освіти;
  • формування прекрасної людини (з погляду її фізичної досконалості, духовних якостей, морального вигляду);
  • спрямування діяльності здобувачів освіти на досягнення естетичної досконалості у виконанні рухів;
  • підвищення зацікавленості до фізичної культури та спорту.

 

 

 

Обладнання:

 

  • мультимедійний проектор, ноутбук;
  • відеоролики;
  • стіннівки, презентації.

 

 

 

 

 

 

Місце проведення: актова зала та спортивний майданчик

 

Дата проведення: 21 серпня 2018 р.

 

 

(Звучать фанфари)

Ведуча:     Ода спорту

(під час читання оди на екрані зображення олімпійського прапора)

Оспорт! Ти – справедливість!

Ти вказуєш прямі, чесні шляхи, котрі шукають люди для досягнення мети,

Поставленої в житті.

Ти – безсторонній.

Ти вчиш, що правила змагань – закон.

Ти – вимагаєш: «Жоден спортсмен, що виконує вправи перед глядачами і суддями, не повинен порушити ці правила».

Ти визначаєш кордон між видами спорту.

Нема судді,вимогливішого і суворішого, ніж ти сам.

Непорушна твоя вимога справедливих оцінок за істинні досягнення.

О спорт! Ти – виклик!

Ти вимагаєш боротьби. Вся сила наших м’язів зосереджена в одному на вибух подібному слові – спорт.

Ти – трубадур.

Твій полум’яний, схвильований заклик знаходить відгук у наших серцях.

Ти запитуєш у тих, хто вийшли на старт:

Навіщо ж сила, досвід і спритність, якщо не мріяти про переможний фініш?

Ти стверджуєш – потрібно мріяти. Треба! Необхідно наважитися.

Ти переконуєш, вимагаєш, наказуєш.

Ти закликаєш людей позмагатися силою.

Пересилити себе.

Вихователь: Доброго дня шановні друзі! Сьогодні ми проводимо Olympiclab під назвою «Загальнолюдські та олімпійські цінності».

На нашому святі присутні почесні гості:

- голова відділення НОК України Харківськой області – Христоєв Віктор Анотолійович;

- дворазова Олімпійська чемпіонка 1988 та 1992 років, Заслужений  майстр спорту, Почесний громадянин Харквської області – Людмила Джигалова.

Вихователь:

Слово надається Христоєву Віктору Анотолійовичу

Слово надається – Джигаловій Людмилі…

Вихователь: Спорт міцно пов’язаний з життям сучасної людини. Думаючи про це, мимоволі звертаємося до глибин історії.

Увага на екран (показ відеоролика «Античні Олімпійські ігри»).

Ведуча:

І сталося диво!

Вже друге століття

Священний вогонь олімпійський палає.

Мільйони атлетів з усіх континентів

На форум спортивний всіх разом збирає.

Щоб мірятись силою, знать, хто найшвидший,

Хто вищу за інших планку здолав.

Вихователь: Велике значення для всіх Олімпійських ігор має олімпійська символіка. До олімпійської символіки належать олімпійська емблема, олімпійський прапор, олімпійське гасло, олімпійський гімн, олімпійський вогонь та олімпійський смолоскип.

Ведуча: Символом Олімпійських ігор є п’ять переплетених кілець, що символізують толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь в Олімпійських іграх, з п’яти континентів нашої планети.

Вихователь: Увага на екран( показ відеоролика «Олімпійська символіка»).

Вихователь: Для перевірки ваших знань ми пропонуємо вам вікторину. Умови вікторини. Я буду зачитувати запитання, а ви надавати правильнівідповіді. Хто перший піднімає руку, той і відповідає. За кожну правильну відповідь невеличкий подарунок  від Олімпійського комітету. Отже, ми починаємо. Уважно слухаємо запитання і обираємо необхідну відповідь з вже поданих.

     Вікторина

  1. З якою періодичністю відбуваються Ігри Олімпіад? (кожен рік, раз на 4 роки, раз на 2 роки, раз на 6 років).
  2. У якому давньогрецькому місті зародилися Олімпійські ігри? (у місті Афіни, біля озера Олімпія, у підніжжя гори, у поселенні Олімпії).
  3. На честь якого богапроводились Олімпійські Ігри у Стародавній Греції? (Зевса, Посейдона, Гермеса, Нептуна).
  4. З якої країни був П’єр Де Кубертен? (Франція, Греція, Велика Британія, Україна).
  5. В якому місті пройшли перші Олімпійські ігри сучасності? (Олімпія, Афіни, Ріо-де-Жанейро, Париж).
  6. Що з переліченого є олімпійським символом? (президент Міжнародного олімпійського комітету, 5 кілець, олімпійська клятва,олімпійська медаль).
  7. Де відбувалися ігри 31 Олімпіади  2016 року? (Лондон, Афіни, Київ, Ріо-де-Жанейро).

Увага на екран (відеоролик про видатних спортсменів).

Вихователь: Я бачу за підсумками вікторини, що ви добре запам’ятали показаний матеріал. Ми очікуємо від вас нових спортивних досягнень і сподіваємося, що можливо в Токіо на Олімпіаді 2020 з’являться ваші імена. А зараз ми всі переходимо на спортивний майданчик для проведення розминки.

Ведуча: Щоб ваш день завжди починався із заряду бадьорості, пропонуємо вам починати його з простої, але ефективної дії. Це ранкова зарядка.

Розминка, не викликаючи ранньої втоми, готує організм до активних тренувань і допомагає запобігти травми. До того ж вона дає енергію і робить заняття фізичною культурою приємними і веселими.

Розминка вранці допомагає людині дисциплінувати, виховувати свій характер, силу волі.

Вихователь: До вашої уваги наша розминка, яку, до речі проводить у минулому наш вихованець, а на сьогодні час тренер відділення волейболу – Тисячник Богдан Ігорович (виконується під музику).

Ведуча: Дорогі друзі!От і закінчився наш Olympiclab! Сподіваємося, що ви отримали нові знання, дізналися про те, скільки необхідно докласти сил, здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати медаль, особливо – олімпійську. Пам’ятайте, в кожного є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська висота, і щоб її досягти потрібно мати велике бажання, віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо кожному із вас обов’язково її досягти! До нових зустрічей.

(Лунає пісня про спорт).

Вихователь: На цьому наше свято закінчено.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Виховна робота
Додано
18 березня 2020
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку