КОНСПЕКТ ОНД з пріоритетом пізнавального, мовленнєвого, логічного та художньо-естетичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку на тему: «В гостях у журналу "Смайлик"

Про матеріал

Організована навчальна діяльність з пріоритетом пізнавального, мовленнєвого, логічного та художньо-естетичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку на тему: «В гостях у журналу «Смайлик»

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

Організованої навчальної діяльності з пріоритетом пізнавального, мовленнєвого, логічного та художньо-естетичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку

на тему:

«В гостях у журналу «Смайлик»

 

 

Програмовий зміст:   Познайомити дітей із розважально-пізнавальним журналом «Смайлик».

Уточнювати та розширювати знання дітей про тварин, особливості їх зовнішнього вигляду, способу життя та харчування.

Узагальнити знання про рослинний світ.

Закріпити знання про Україну, державну і народну символіку.

Продовжувати вчити дітей розв'язувати завдання логічного характеру.

Розвивати вміння читати, виконувати звуковий аналіз слів.

Розвивати окомір, кругозір, дрібну моторику під час виконання оригамі, художньо-естетичні здібності.

Виховувати патріотичні почуття і повагу до нашої країни, державних символів, почуття любові і бережливого ставлення до природи, естетичний смак

 

Матеріали і обладнання:   Журнал «Самайлик», журнал «Смайлик» в електронному форматі, відеоролик про дельфінів. Картки до ігор «Що кому до смаку», «Склади характеристику за допомогою символів». Малюнки «Знайди відмінності», картки для складання асоціативного куща про рослини, картки «диво-квіти» із зашифрованими словами.

Демонстраційна логічна гусениця, картка до вправи «Заберись на вершину», картки до вправи «Склади із слів речення», ребуси, головоломки, шифрограми.

Для досліду: стаканчики, трубочки, вода.

Пісня Еріки «Смайлик».

Для виконання оригамі: папір, клей, пензлик, серветки.

 

Попередня робота:   Вивчення матеріалів із розділів «Рідна природа», «Ознайомлення із навколишнім», бесіди про символи України, читання дитячих журналів, навчання грамоті і читанню.

 

  Хід заняття

 

Діти, чи доводилося вам бачити журнали?

Для чого вони існують? (вони розповідають про цікаві події, про людей, про працю людей, про діячів спорту, науки, надають різну інформацію).

Якими можуть бути журнали? (науковими, пізнавальними, розважальними, дитячими, для жінок…)

Які ви знаєте дитячі журнали?

Любі діти, сьогодні вас запрошує до себе в гості розважально-пізнавальний журнал «Смайлик».

(презентація журналу)

Любить «Смайлик» про все розказати:

Про сонце, що світить яскраво, вогнисто,

Про дерево вкрите зеленим намистом.

Про птаха, що лине у височінь,

Про те, де сховалась вночі його тінь.

Про небо, зірок чом на ньому багато

Н е терпиться «Смайлику» все розказати.

 

Першу сторінку ми перегортаємо і в дивовижний світ тварин потрапляємо.

Діти, яких тварин за способом життя ви знаєте? (дикі і свійські)

Яких тварин називають дикими? (тварин, що самі дбають про своє житло, харчування.)

Пригадайте свійських тварин.

Яку користь приносять свійські тварини?

Як ви гадаєте, чи потрібні нам дикі тварини? І для чого?

На які групи діляться тварини залежно від того, що вони їдять? (Хижаки, травоїдні, гризуни).

Робота із картками «Що кому до смаку».

Ми знаємо із вами, що тварини відрізняються між собою за зовнішніми ознаками.

Пропоную вам скласти характеристику тварини за допомогою карток-символів.

Яких тварин підводного царства ви знаєте?

 

Послухайте, що цікавого розповідає «Смайлик» про дельфінів:

Дельфіни це ссавці, що живуть у морях по всьому світі. Це одні із найрозумніших морських тварин. Живуть вони зграями, полюючи на кальмарів та рибу. Дельфіни дуже дружні та милосердні тварини. Вони завжди допомагають ослабленому «товаришу» триматися на поверхні води, щоб він не задихнувся.

Часто дельфіни рятують і потопаючих людей.

 

Перегляд відеофільму.

 

Де живуть дельфіни?

Як вони живуть по одинці чи зграями?

Чи дружні дельфіни?

Яку користь приносять людям?

Сторінку ми перегортаємо

І тут завдання на увагу

 Всіх малят чекає.

 

Діти знаходять відмінності на двох малюнках.

А далі «Смайлик» запрошує нас

У подорож чудову

В країну загадкову.

Там, де рослини живуть малята

Прийшов час нам вирушати.

 

 

 

 

Що ви можете сказати про рослини?

 

 

Що нам дають рослини? (Очищують повітря, дають їжу, ліки, деревину, папір, топливо).

На які групи поділяють рослини? (Дерева, кущі, трав'янисті рослини).

Пригадайте,  які ви знаєте дерева, кущі, трав'янисті рослини?

Чим відрізняється кущ від дерева?(Дерево має один стовбур. Кущі мають декілька стебел, тонших ніж у дерева. Трав'янисті рослини мають соковиті  м'які стебла).

Із яких частин складаються рослини? (Корінь, стебло, листки, квіти, плоди).

Як ви гадаєте до якої природи відносять рослини? І чому? (Вони ростуть, живляться, розмножуються і відмирають).

Чи можливе наше життя на  землі без рослин? Чому?

«Смалик» подарував диво квіточки.  Виберіть із складів написаних на пелюстках, ті, що відповідають назвам квітів і прочитайте.

 

Описание: Описание: 131506

Скільки складів у слові бузок, пролісок?

Виконайте звуковий аналіз.

Ось гусеничка повзе, вона смайликів везе.

Хто всі склади в слова з'єднає,

Той речення прочитає.

Молодці. І ось вже «Смайлик» нас чекає прохає.

Через лабіринт необхідно пройти

І підняти його на вершину гори.

Будьте уважні на шляху до вершини зустрічаються перешкоди, вам необхідно вибрати такий шлях, щоб перешкоди вам не завадили.

Вправа «Допоможи «Смайлику» піднятись на вершину гори».

 

Наступна сторінка музична. Діти виконують танок.

Відпочили? А що далі нас чекає?

 

Магія, фокуси, експерименти. Запрошую вас у дослідницьку лабораторію.

Діти, чи зможете  ви перенести воду із повної склянки у порожню? Думаєте це неможливо?

Давайте перевіримо. Опустіть соломинку у воду. Притисніть вказівним пальцем соломинку зверху і перенесіть її до порожньої склянки.

Зніміть палець із соломинки – і вода витече у порожню склянку.

Як ви думаєте, чому так сталося?

Справа в тому, що пальцем затискаючи трубочку ви затримуєте у ній повітря, а повітря тримає воду і не дає їй витекти.

 

І знову впевнено «Смайлик» нас проводжає,

Цікаві історії розповідає:

Про найкраще місце на землі

Там, де народились, діти ви.

 

Як називається країна в якій ми живемо?

Яке найголовніше місто в Україні?

Україна, як і кожна країна, має свої символи, назвіть їх.

Прапор України має два кольори: синій і жовтий. Що вони означають?

(синій-символ безкрайнього неба, а жовтий – колір стиглої пшениці).

Як називається гімн України?

Який герб має Україна?

Що символізує тризуб?

е батько, мати і дитя, що означає сила, мудрість, любов. Батько найсильніший, мама-наймудріша,найдобріша, а дитя це любов ).

Діти, крім державних символів, Україна має ще й народні символи і обереги.

Які народні символи вам відомі?

(Верба, калина, лелека вінок, рушник, жито…)

Візьміть картки із зображенням України, складіть слова із складів і прочитайте.

Описание: Описание: 131602

 

Складіть із слів на картках речення і прочитайте.

  

   

 

 

 

 

Батьківщина – це рідний край!

Батьківщина – це ліс і гай!

Батьківщина – це рідна земля!

Батьківщина – це ти і я!

 

Сторінку ми перегортаємо і в музей головоломок для маленьких розумників потрапляємо.

  1. Із слів поданих на карточках, придумайте нові слова.
  2. Прочитайте слова, які зашифровані.
  3. Розв'яжіть ребуси.

 

Ви малята мандрували

Перешкоди подолали

Хоче Смайлик разом з вами

Поскладати оригамі

Для цікавої з вітром гри

Змія швидко ти склади.

 

Ось і закінчилась наша подорож. Де ми з вами подорожували?

Підсумок заняття.

«Смайлик» приготував для вас іще один сюрприз. Для цього ви повинні закреслити всі маленькі букви Я і прочитати слово.

 

Описание: Описание: 131630

Нагородження Дипломами Розумничків.

 

doc
Додано
7 січня 2019
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку