2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Конспект першого уроку для учнів 7 класу " Всі ми різні, та Батьківщина в нас одна"

Про матеріал
Розробка узагальнить знання дітей про відношення в соціумі, мотивуватиме до навчання, формуватиме знання про свій темперамент та вдачу; допоможе створити доброзичливу атмосферу в класі та спонукатиме досліджувати один одного; викликає патріотичні почуття та виховує повагу до Батьківщини.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ПЕРШОГО УРОКУ ДЛЯ УЧНІВ

7 КЛАСУ

Тема: Всі ми різні -  ти і я, та Батьківщина в нас одна

Мета: Змотивувати учнів переглянути свої національно-патріотичні цінності, показати місце людини в соціумі ; викликати бажання більше дізнатися про себе, свою корись для родини, малої Батьківщини, країни, планети Земля; розвивати спостережливість, уміння висловлювати свою думку; виховувати співчутливість  та розуміння до ближнього, викликати гордість та любов до України та її  національної символіки, бажання піклуватися та берегти природу рідного краю.

Хід уроку

З першим навчальним днем вас, мої любі учні! Наш перший урок про найголовніше у світі – про вас. Бо що б там хто не говорив, для кожної людини найважливіша вона сама, її емоційний стан, настрій, оточуючі, місце у світі. А дослідимо ми саме той шлях, який вам доведеться пройти у своїй свідомості від людини з тваринними інстинктами до високоморальної особистості яка хоче творити добро та робити життя ще кращим.

Тож перший наш експеримент «На колір і смак друзів нема».

 Перед вами знаходяться солодощі. Візьміть, будь ласка, по три шматочки ваших улюблених і поділіться на групки за вашим вибором. Я вас вітаю. Тепер ви друзі за смаковими вподобаннями. Пригощайтеся.

Любим різне смакувати,

І читати, й одягатись.

І не будем ображатись,

Будемо смаки вивчати.

(Запитати в учнів, чи пам’ятають вони що першим взяв їх сусід. Хто вибрав подібні солодощі?

 

Другий експеримент «Моє місце у класі»

Учні виконують тест на визначення лідера, ініціатора, миротворця та мислителя. Вони знову стають групками та вітають один одного.

Шановні мої, ось чому інколи буває нелегко в родині, у школі, а далі - на роботі… Бо усі ми різні за вдачею. А знання допомагають нам зрозуміти це та не ображатися один на одного.

Хто набрав найбільше Dтиповий лідер, керівник, організатор;

Iініціатор,ентузіаст,людина публіки, завжди сповнений ідей;

 

Sсентиментальна, чутлива особистість, миротворець, для неї на першому місці завжди душевний комфорт;

С – тиха, мовчазна, прагматична людина; великий критик та скрупульозний працівник; з ним найчастіше корисно радитись, адже його уявлення найточніші, але він про це не говорить доки не запитаєш.

На дошці зображений контур людини, до якого усі приклеюють стікери з висновками тесту.

 

Третій дослід «Мій найближчий член родини»

 

Подумайте, будь ласка,  до кого з родичів ви б звернулися при виникненні проблеми. Я також краще пізнаю вас та те, з ким ви близькі. (На плакаті фломастерами написати хто на першому,  другому та третьому місці.)

 

 

Третій дослід «Мій найближчий член родини»

Четвертий дослід «Хто любить школу так як я»

Гра-руханка (учні формують групки за вподобаннями)

  1. Хто твій улюблений вчитель?
  2. Улюблений предмет.
  3. Хто твій друг-однокласник?
  4. Улюблене місце в школі.
  5.  Смачна страва в шкільній їдальні.

Запрошую вас у подорож від малої Батьківщини (нашого села) до нашої Великої України. На дошці висить композиція з фото села, карт району та області , картини України з контуром. Учні розглядають усе, після чого їм пропонують написати з пам'яті назви районів, областей та намалювати  контур країни.

  Я люблю тебе, земле моя,

За ту силу, що маю від тебе,

За безкраї квітучі поля,

За безхмарне і сонячне небо.

За дарунок життя й сподівання,

І за те, що я донька твоя,

Під рясною зорею кохання,

Я люблю тебе, земле моя.

 

Останній експеримент «Для чого ми навчаємось»

Усі стають у коло  навколо глобуса чи роздруківки планети Земля, покладеної на підлогу. Кожний висловлює свою думку про те, як ми можемо зробити світ кращим, навчаючись у школі.

Усі країни світу – маленькі шматочки нашої планети. Багато з них піклуються про екологію  Землі, об'єднуються, щоб вирішувати різні питання та просто дружити. У нас хороші родини, чудове село, район, область, найкраща для нас країна. І я вірю ,що в майбутньому саме Україна зробить багато корисного для світу. І кожного разу, коли будуть проголошувати ім'я нашої держави-- ми з гордістю будемо класти руку на серце, слухаючи гімн.

А зараз закрийте очі і послухайте його в рок - обробці.

На стікерах напишіть, що найбільше сподобалося на нашому уроці і наклейте на лист «Мої враження»

 

 

ІЛЮСТРАЦІЇ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку