Конспект підсумкового відкритого заняття
в середній групі
Тема : «ТСН вражає»
(Діти заходять до зали під спокійну музику, стають півколом)
Вихователь:
-Діти, подивіться скільки гостей завітало до нас на свято. Давайте з ними привітаємося.
Встало вранці ясне сонце,
Зазернуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За проміньчики взялися.
-Уявімо, як промінчики через наші ручки зігрівають нас, нашу головну, плечі ніжки. Коли повністю зігріємося, промінчики відпустимо.
-Сьогодні з вами на занятті я хочу з вами поговорити про професії. І тому пропоную вам поглянути на мольберт.
Інтелектуальна карта «Кому це належить?»
(Діти сідають на стільці)
-Діти, а чи знаєте ви хто такий журналіст? Чим вони займаються? ( Відповіді дітей)
-Тож увага на екран. (Виноситься телевізор. Звучить заставка новин)
Ведуча:
-Доброго дня пані та панове, Вас вітає телевізійна служба новин. І з вами її постійна ведуча Дорошенко Інна Миколаївна. Сьогодні у програмі :
- «Надзвичайні діти. Хто вони і де їх відшукати?»;
-«Сміттєва криза в Україні. Як її подолати і хто в цьому допоможе».
В нашу студію надішло безліч листів з проханням відвідати дитячий садок в м.Нікополь Дніпропетровської області №39 «Перлинка». Адже нас запевняють, що саме там, в групі «Карамелька» знаходяться надзвичайні діти, яким не страшні ніякі завдання. Що ці діти вже готові і мають достатній багаж знань, щоб перейти до старшої групи. Але наші журналісти вирішили перевірити чи правда це? І тому вони відправилися до дитячого садочку, щоб провести своє власне журналістське розслідування.
(Телевізор прибирається, заходять журналісти)
-Доброго дня. Ми журналісти, які завітали до вас, щоб перевірити чи готові ви до переходу до старшої групи. Чи під силу вам завдання, які ми вам приготували. Але завітали ми не з порожніми руками. За кожне правильно виконане завдання ви будете отримувати бали. Максимум 5 балів. Якщо ви впораєтесь з завданнями вас чекає солодка винагорода. Ну що ви готові?
(Діти сідають за столи)
Завдання з математики:
Дидактична гра : «Сусідні числа»
Мета: Удосконалювати вміння визначати наступне та попереднє число відносно заданого («сусідів числа»). Закріплювати у дітей навички кількісної та порядкової лічби в прямому та зворотному напрямку, Розвивати логічне та аналітичне мислення.
Дидактична гра : «Математична галявина»
Мета: закріпити з дітьми уміння рахувати в межах 10, навички кількісної та порядкової лічби.
Дидактична гра : «Нерівності»
формувати знання про рівність та нерівність множин за кількістю елементів; ознайомити дітей зі знаками порівняння; учити порівнювати кількість предметів, читати рівності і нерівності; розвивати мислення, увагу, математичні вміння; виховувати наполегливість у роботі, старанність.
(Діти встають за столів. Стають півколом)
-Молодці, ви в поралися з цим завданням. Тож отримуєте 5 балів.
Дидактична гра : « Склади речення»
Мета: закріплювати знання про речення як одиницю мовлення, про те, що слова у реченні вимовляються послідовно одне за одним; вправляти в умінні складати речення за схемою.
(Діти сідають за столи )
Завдання з грамоти:
Дидактична гра : «Виділи перший звук у слові»
Мета: вчити виділяти звуки в словах; розвивати фонематичний слух, мислення, мовлення, зорове сприймання, увагу
(Діти стають півколом і отримують 5 балів)
(Звучить телефонний дзвінок. Журналіст веде розмову)
-Що ж, діти, нам час вирушати до Карпат . Адже там є серйозна екологічна проблема, яку нам потрібно допомогти вирішити. Ви зі мною? На чому ми з вами можемо вирушити?
Руханка «А ти лети у далекі світи»
(Діти прибувають до Карпат)
Мозковий штурм:
-Як називається модель нашої планети?
-На якому материку завжди холодно?
-На якому завжди тепло?
-На якому материку ми з вами проживаємо?
-Що позначено блакитним кольором?
-Що позначено зеленим кольором?
-Тож ми з вами завітали саме на цю територію, оскільки вирубування лісу в Карпатах – серйозна екологічна проблема для України. Нещодавно створена інтерактивна мапа, на якій позначено місця найактивнішого вирубу лісів у Карпатах, показала, що за чотири роки в регіоні вирубали територію, еквівалентну розміру більш ніж тисячі футбольних полів.
( Виходять гуцули)
1 дитина:
За останні роки Україна пережила кілька руйнівних повеней.
2 дитина:
Села і дороги були затоплені. Знесені мости. Це пов’язано зі змінами клімату.
3 дитина:
Незаконні вирубки, які відбуваються під прикриттям труднощів, з якими зіткнулася Україна, знищили великі ділянки лісу, які вбирають надлишки води і служать захистом від повеней.
-Діти, навіщо люди вирубують ліси?
-Що ми можемо з вами зробити, щоб зберегти ліси?
-Тож я пропоную вам пограти в гру.
Дидактична гра: «Дерева та їх плоди»
Мета: закріплювати знання дітей про зовнішній вид і назву дерев.
-Сміття у Карпатах багато. Але смітять не лише туристи. Вони приїжджають, і можуть залишати сміття. Проблема забруднення карпатських лісів у тому, що сміття нема куди викидати. Що ми можемо порадити жителям ?
Гра естефета: «Сортування сміття»
Мета: вчити дітей сортувати сміття в залежності від матеріалу; виробляти звичку раціонально та правильно утилізувати відходи; розвивати мислення, мовлення, пам’ять; виховувати екосвідомість дітей, любов до Батьківщини.
-Молодці, але нам час вирушати до дитячого садка. Але, щоб кращим було повернення, давайте затанцюємо танок.
(Танок «Ми живемо на планеті»)
1 дитина:
Наш дивний світ такий, як казка,
Он в небі хмаронька пливе.
Тож бережи його, будь ласка,
Все в ньому гарне і живе.
Он квітка полум'ям палає,
Яскраве сонечко блищить.
Чарівна пташечка співає,
Все в дивосвіт прийшло, щоб жить.
2 дитина:
Любий друже! Я благаю -
Природу вмій любити,
Не смій ніколи і нізащо
Їй шкоду спричинити!
Даремно квіточку не рви,
Пташині спокій дай,
Усе, що є навколо тебе,
Люби й оберігай!
(Діти отримують солодкі медалі)