Відділ освіти Кремінської РДА
Будинок дитячої творчості Кремінської райради
Розгорнутий план-конспект заняття
гуртка англійської мови
“Enjoy English”
(старша група 4-5 кл.)
Керівник гуртка
Матвєєва Марина Юріївна
Заняття № 60
Дата проведення: 07.04.2017
Місце і час проведення: НВК «Новокраснянська ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ» 15:00 – 15:45
Тема: Підсумкове заняття з теми «Порядок слів у реченні». Вікторина «Ми – знавці англійської мови»
Мета: відпрацювати фонетичні навички; вчити розуміти іноземну мову в ігрових ситуаціях; проконтролювати рівень засвоєння учнями попередньо вивчених тем; розвивати вміння застосовувати вивчені лексичні одиниці та граматичні правила в конкретній обстановці; розвивати кмітливість та вміння швидко орієнтуватися в умовах непідготовленого монологічного мовлення; прищеплювати цікавість до культури, історії, традицій англомовних країн; виховувати вміння працювати в колективі (команді).
Обладнання: картки для жеребкування, стрічки, жетони, картки для роботи біля дошки, літери для складання слів, картки з реченнями.
Форма заняття: Групова
Тип заняття: Узагальнююче
Хід заняття:
І. Організаційний момент
1. Привітання
У: - Hello my dear pupils.
Г: - Hello teacher!
У: - How are you?
Г: - I’m ok!
У: - I’m very glad to see you! Sit down, please!
Г: - Thank you!
(Перевірка присутніх)
2. Повідомлення теми та мети уроку
У: - Welcome to our lesson. It will be an unusual lesson – a competition between the teams of our pupils. Це буде незвичайне заняття – змагання між командами наших гуртківців.
А для того, щоб поділитися на команди – ми зараз проведемо жеребкування. Кожен із вас витягне жетон із назвою команди, до якої він увійде. Сьогодні ви будете змагатися у складі двох команд: команди, із назвою нашої рідної країни “Ukraine” та команда з назвою країни, мову якої ми вивчаємо на заняттях гуртка - “England”.
(Проведення жеребкування)
У: - Very good! Команди сформовані. А для того, щоб усі гравці пам’ятали, хто в якій команді, ми будемо використовувати розпізнавальні знаки. Tell me, please, what colors are there on the Ukrainian flag?
Г: - Yellow and blue!
У: - Ok! Very good! And what colors are there on the English flag?
Г: - Blue, red and white!
У: Молодці! А нашими розпізнавальними знаками будуть стрічки. Команда “Ukraine” пов’яже на руки жовті стрічки, а команда “England” – сині. А тепер, будь ласка, оберіть собі капітанів. Обрали?
Г: - Yes!
У:- Ok! I wish you good luck, my dear pupils! Let’s go!
У: - Let’s start Round I of our competition. Do you like to guess the puzzles? Of course, you do. Чи любите ви відгадувати загадки? Звичайно ж любите. По черзі я буду загадувати загадки кожній команді. За кожну правильну відповідь команди отримуватимуть жетон. Почали!
У: - Молодці! А ми продовжуємо! Round II. Від кожної команди потрібен 1 учасник.
(На дошці розміщені імена відомих людей, учасникам видаються картки з назвами професій, необхідно приклеїти професію до імені)
Вам потрібно пригадати професії цих відомих людей і поєднати їх. Переможе той, хто дасть більше правильних відповідей. За кожну правильну відповідь – 1 жетон. Почали!
Імена: Професії:
Tchaikovsky was … a composer
Charlie Chaplin was … an actor
Lewis Carrol was … a writer
Michelangelo was … an artist
Gagarin was … a spaceman
Archimedes was … a scientist
Cleopatra was … Queen
George Washington was … President
The Beatles were … singers
Lobanovskyi was … a coach
(Оголошення результатів раунду.)
У: - Very good! А ми продовжуємо далі. Round III.
У: - У цьому раунді командам необхідно скласти слова з поданих літер. (Учитель роздає командам набори літер. Кожній команді необхідно скласти 2 слова). Переможе та команда, яка перша впорається з завданням.
Слова: tradition, celebration, food, ball.
У: - Are you ready?
Г: - Yes, teacher.
У: - Тоді почали. А поки наші команди виконують завдання, позмагаються наші капітани. Попрошу їх вийти до дошки. (Виходять капітани). Вам необхідно по черзі перекласти якомога більше слів за 1 хв. Готові?
К: - Так!
Слова для перекладу:
Школа, англійська мова, говорити, парта, свято, канікули, шоколад, готувати, пиріг, кухня, будинок, зелений чай, море, книга, переклад, люди, овочі, друг, вечеря, обід, напої, вода, кімната, мити посуд, кролик, гра, запитання, дитина, бігати, активний, урок, країна, традиції, обличчя, хобі, вік, щасливий, спорт, читати, яблуко, помідор, тв програма, музика, кінець, картина, дощ, історія, Новий рік, подарунок, субота, ліс, планета, вулиця, дерево, корова, ніч, годинник, вікно, автомобіль.
У: - Молодці! Чудово впоралися з завданням. (Оголошення переможця). А тепер перевіримо наші команди. (Перевірка команд, оголошення переможця раунду).
У: - Round IV. А зараз ми перевіримо ваші граматичні навички. Кожна команда отримає картку зі стверджувальними реченнями, у яких допущено помилки. Вам необхідно знайти та виправити ці помилки. За кожну правильну відповідь команда отримає 1 б. Готові? Are you ready?
Г: - Yes, teacher.
(Робота з картками)
Картка №1
Картка №2
(Перевірка та оголошення результатів раунду)
У: - А зараз наш останній раунд Round V і ми перевіримо вас на кмітливість. Вам необхідно вгадати слово за поясненням. Учасники кожної команди будуть відповідати по черзі. Починаємо!
III. Заключна частина заняття
У: - Dear pupils the last round of our competition is the end. Давайте всі разом порахуємо наші жетони, які сьогодні заробили команди.
(Педагог разом із гуртківцями рахують жетони)
У: - Жетони підраховано. Переможці визначені. Але я хочу сказати, що сьогодні ви всі дуже добре попрацювали. Скажіть мені, будь ласка, що вам найбільше запам’яталося на сьогоднішньому занятті? Що нового ви дізналися? Що для вас здалося заважким?
(Відповіді гуртківців)
У: - А наші переможці не залишаться без заохочення. Ви отримаєте додаткові бали до нашого гурткового рейтингу, і наприкінці навчального року ми визначимо найкращих гуртківців.
У: - Thank you for your attention! Good Bye, my dear pupils
Г: - Good Bye, teacher!