Teacher \ Вчитель: Tatiana Serheevna Suleimanova \ Сулейманова Тетяна Сергіївна
Date \ Дата: 26.04.2018
Form \ Клас: 4-V \ 4-В
Length of the lesson \ Тривалість уроку: 40 min. \ хв.
Topic \ Тема: On the Move \ Подорож
Subsidiary topic \ Під.тема: Little Red Riding Hood`s quest. \ Квест Червоного Капелюшка.
Main aim \ Основна мета: Fixing vocabulary, Present Simple\ Future Simple\ Present Continuous tenses, prepositions and grammar construction «I want to» \ Закріплення лексичного матеріалу теми, повторення теперішнього та майбутнього простих часів, теперішнього тривалого часу, прийменників та граматичної конструкції «я хочу».
Subsidiary aim \ Допоміжна мета: Develop reading, speaking and listening skills \ Розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння
Personal aim \ Особиста мета: Timing \ Контроль часу виконання завдань
Anticipated problems and solutions \ Очікувані проблеми та шляхи їх подолання: some students are less good at speaking and listening, some tasks can be difficult for them to listen to and discuss. I`ll divide them into groups for oral activities and give them easier tasks \ у деяких учнів можуть виникнути проблеми під час завдань пов’язаних з говорінням та аудіюванням. Я поділю учнів на групи для виконання усних завдань та надам їм завдання відповідного рівня.
Lesson Plan \ План уроку
Stages and time\ Етапи уроку та час |
Stage aims\ Цілі етапу |
Procedure\ Методика проведення |
Interaction\ Взаємодія |
Aids\ Допоміжні засоби |
Lead-in\Ознайомлення з етапами уроку
2 хв. 2 min. |
To create interest in the topic, set the aims of the lesson \ виявити зацікавленість до теми уроку, поставити цілі уроку |
Familiarizing students with stages of the lessons and dividing them into groups \ ознайомлення учнів з етапами уроку, розділення учнів на групи
|
W\C Увесь клас |
B. Дошка
Screen Екран
|
Warm-up\Розминка
4 хв. 4 min. |
Spidergram \асоціати-вний кущ |
Teacher and students write all the words associated with «Travelling» on the board\ Вчитель разом з учнями пишуть на дошці усі слова пов’язані з темою «Подорож» |
W\C Увесь клас |
B. Дошка
|
Phonetic drill \ Фонетична вправа
2 хв. 2 min. |
To repeat the pronunciation of the words \ повторити вимову лексичних одиниць |
Teacher and students repeat words \ вчитель разом з учнями повторює слова |
W\C Увесь клас |
|
Little Red Riding Hood`s City Quest \ Міський квест Червоного Капелюшка
6 хв. 6 min. |
Lexical drill\Лексична вправа |
Working with map of the city students do the Little Red Riding Hood`s quest\ працюючи з мапою міста учні виконують квест Червоного Капелюшка |
W\C Увесь клас |
B. Дошка
Map of the city Карта міста |
Feedback \ Reading Зворотній зв'язок\ Читання
3 хв. 3 min.
|
To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою |
Filling the travelling passport \ Учні заповнюють паспорт подорожей та відмічають місця, які вони відвідали на уроці |
S Індивідуальна робота |
Worksheets Роздатковий матеріал |
Listening \ Аудіювання
3 хв. 3 min. |
To help to predict the next task and repeat lexical vocabulary «Countries»\ Допомогти учням прогнозувати наступне завдання та повторити лексичні одиниці теми «Країни» |
Students listen to the audio tracks with different musical sounds and try to guess the country where it is from. Multiple choice task and answers are shown at the screen \ Учні слухають музичні аудіо файли та дивлячись на екран з варіантами відповідей намагаються вгадати країну походження представленої музики |
W\C Увесь клас S Індивіду-альна робота |
Screen Екран
Audio Аудіо файл
|
Little Red Riding Hood`s Countries Quest \ Країнознавчий квест Червоного Капелюшка
10 хв. 10 min. |
To practice fluency in speaking and use of the prepositions «by, on, with» \ Розвивати навички говоріння та практикувати використання прийменників |
Students work in groups with individual maps of Europe and souvenirs, do the Little Red Riding Hood`s quest\ Учні у групах працюють з індивідуальними мапами Європи та сувенірами, виконують квест Червоного Капелюшка |
SS S Робота у групах
|
Map of Europe Мапа Європи
Souvenirs Сувеніри
|
Feedback \ Reading Зворотній зв'язок\ Читання
3 хв. 3 min.
|
To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою |
Filling the travelling passport \ Учні заповнюють паспорт подорожей та відмічають країни та міста, які вони відвідали на уроці |
S Індивідуальна робота |
Worksheets Роздатковий матеріал
|
Class survey\ Опитування класу
3 хв. 3 min. |
To do a group survey for checking the completion of the task, to practice the construction «I want to visit» \ Виконати опитування груп для перевірки виконання завдання, практикувати використання конструкції «Я хочу відвідати» |
Students express their dreams and wishes\ Учні висловлюють свої мрії та бажання |
W\C Увесь клас
|
Map of Europe Мапа Європи
|
Evaluation\Оцінювання учнів
1 хв. 1 min. |
Groups evaluation\ оцінювання по групам |
|
|
|
Hometask\ Домашнє завдання
1 хв. 2 min. |
To give the hometask \ надати домашнє завдання учням |
To make your travel route, draw it and describe it\ Створити маршрут подорожі, намалювати його та розповісти про нього |
|
Screen Екран
|
Feedback\ Зворотній зв’язок
2 хв. 2 min.
|
To allow students to share views \ Учні діляться своїм враженням від уроку
|
Students use the construction «I like\I don’t like» \ Учні використовують конструкції «Мені подобається/не подобається» |
W\C Увесь клас
|
|
TRAVELLING PASSPORT
Name___________________________________ Surname_________________________________ Age________ Your Country_____________________________ Visited countries: Belarus Great Britain Ukraine Austria Romania Portugal France Germany The USA Italy
|
Visited cities: Porto Paris Madrid London Lviv Rome Vienna Barcelona Milan Warsaw _____ Visited places: Café _____ Gas station Stadium _____ Zoo _____ Farm _____ Village _____ Playground Supermarket Fire house School Museum Hospital Bank _____ Park ______ Post office ______ Cinema ______ Police ______ Bus station ______ Pharmacy ______ |
TRAVELLING PASSPORT
Name___________________________________ Surname_________________________________ Age________ Your Country_____________________________ Visited countries: Belarus Great Britain Ukraine Austria Romania Portugal France Germany The USA Italy
|
Visited cities: Porto Paris Madrid London Lviv Rome Vienna Barcelona Milan Warsaw _____ Visited places: Café _____ Gas station Stadium _____ Zoo _____ Farm _____ Village _____ Playground Supermarket Fire house School Museum Hospital Bank _____ Park ______ Post office ______ Cinema ______ Police ______ Bus station ______ Pharmacy ______ |
|
|
|
|