My ships (мои корабли):
Is there any…/ Are there any…? Yes, there is / No, there isn`t Yes, there are/ No, there aren`t |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
My partner’s ships (корабли моего партнёра):
Is there any…/ Are there any…? Yes, there is / No, there isn`t Yes, there are/ No, there aren`t |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teacher \ Вчитель: Tatiana Serheevna Suleimanova \ Сулейманова Тетяна Сергіївна
Date \ Дата:
Form \ Клас: 4-V \ 4-В
Length of the lesson \ Тривалість уроку: 40 min. \ хв.
Topic \ Тема: British houses\ Будинки в англійському стилі та меблі
Subsidiary topic \ Під.тема: Rooms and furniture\ Кімната та меблі
Main aim \ Основна мета: Fixing vocabulary, Present Simple\ Future Simple\ Present Continuous tenses \ Закріплення лексичного матеріалу теми, повторення теперішнього та майбутнього простих часів, теперішнього тривалого часу.
Subsidiary aim \ Допоміжна мета: Develop reading, speaking and listening skills \ Розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння
Personal aim \ Особиста мета: Timing \ Контроль часу виконання завдань
Anticipated problems and solutions \ Очікувані проблеми та шляхи їх подолання: some students are less good at speaking and listening, some tasks can be difficult for them to listen to and discuss. I`ll divide them into groups and pairs for oral activities \ у деяких учнів можуть виникнути проблеми під час завдань пов’язаних з говорінням та аудіюванням. Я поділю учнів на групи та пари для виконання усних завдань.
Lesson Plan \ План уроку
Stages and time\ Етапи уроку та час |
Stage aims\ Цілі етапу |
Procedure\ Методика проведення |
Interaction\ Взаємодія |
Aids\ Допоміжні засоби |
Lead-in\Ознайомлення з етапами уроку
|
To create interest in the topic, set the aims of the lesson \ виявити зацікавленість до теми уроку, поставити цілі уроку |
Familiarizing students with stages of the lessons and dividing them into groups \ ознайомлення учнів з етапами уроку, розділення учнів на групи
|
W\C Увесь клас |
B. Дошка
Screen Екран
|
Warm-up\Розминка
|
Describe the weather at the pictures\описати погоду на малюнках |
Students describe the weather using the corresponding vocabulary\ Учні описують погоду використовуючи необхідну лексику |
W\C Увесь клас |
Screen Екран
|
Reading \ читання
|
To read the text according to the picture in groups \ Читати текст до картинки у групі |
Students read and translate sentences to the particular picture in groups \ Учні читають речення та перекладають їх у групах. Речення належать до конкретних картинок. |
S-SS Групова робота |
Screen Екран
|
Listening\ Аудіювання
|
To develop listening skills\Розвиток навичок аудіювання |
1.Prediction. 2.Choral Drill 3.Listen to the song. Listen for a gist. 4. Listen to the song. Scanning. (Use the stickers and stick the to the particular room) 5.Singing the song together. \ 1. Учні дивляться на малюнок та описують те, що вони бачать, здогадуються, про що зараз буде йти мова. 2. Учні разом з вчителем повторюють назви частин будинку у хорі. 3. Учні слухають пісню перший раз. 4. Учні слухають пісню другий раз та клеять стікери тварин на конкретну кімнату. 5. Учні слухають пісню третій раз та співають її.
|
W\C Увесь клас |
B. Дошка
CD СД-диск |
Feedback \ Listening Зворотній зв'язок\ Читання
|
To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою |
Students listen to the audio and tick the appropriate box with monsters` rooms, check the answers \ Учні слухають аудіо та відмічають відповіді у боксах, а потім вчитель разом з учнями перевіряє правильні відповіді. |
S Індивідуальна робота |
Worksheets Роздатковий матеріал
CD СД-диск |
Speaking \ Говоріння
|
To develop students` fluency \ Розвивати вільне володіння мовою у учнів |
Students are divided into pairs. They have some minutes to choose the picture, prepare and describe \ Учні діляться на пари та мають декілька хвилин, щоб обрати малюнок та підготуватися. Потім вони описують його у парах біля дошки. |
S-S Робота у парі
|
Screen Екран
|
Evaluation\Оцінювання учнів
|
To evaluate students\ оцінити роботу учнів |
Teacher gives the marks and explains them\ Вчитель виставляє оцінки та аргументує їх |
|
|
Hometask\ Домашнє завдання
|
To give the hometask \ надати домашнє завдання учням |
To draw a picture of your room and describe it\ Намалювати малюнок своєї кімнати та описати її |
|
|
Feedback\ Зворотній зв’язок
|
To allow students to share views \ Учні діляться своїм враженням від уроку
|
Students use the construction «I like\I don’t like» \ Учні використовують конструкції «Мені подобається/не подобається» |
W\C Увесь клас
|
|