Розробка уроку з англійської мови "Кімнати та меблі"

Про матеріал
Даний файл містить конспект уроку для 4-го класу (підручник О.Карпюк, нова програма) на тему "Кімнаті та меблі", презентацію та необхідні аудіофайли, додатки.
Перегляд файлу

D:\house\house-vocabulary-in-english.jpg

Картинки по запросу house vocabulary with pictures

 

                        My ships (мои корабли):

 

Is there any…/

Are there any…?

Yes, there is /

No, there isn`t

Yes, there are/

No, there aren`t

Картинки по запросу living room drawing for kids

Картинки по запросу bedroom drawing for kids

Картинки по запросу bathroom drawing for kids

Картинки по запросу kitchen drawing for kids

Картинки по запросу dining room drawing for kids

Похожее изображение

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу lamps drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу toilet drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу table drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу sofa drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу bed drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        My partner’s ships (корабли моего партнёра):

 

Is there any…/

Are there any…?

Yes, there is /

No, there isn`t

Yes, there are/

No, there aren`t

Картинки по запросу living room drawing for kids

Картинки по запросу bedroom drawing for kids

Картинки по запросу bathroom drawing for kids

Картинки по запросу kitchen drawing for kids

Картинки по запросу dining room drawing for kids

Похожее изображение

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу lamps drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу toilet drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу table drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу sofa drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу bed drawing for kids

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\house\0952b059905b001c90c102d32706223c.jpg

Картинки по запросу lizard picture               Похожее изображение         Картинки по запросу spider picture              Похожее изображение         Похожее изображение              Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\house\3529ac7119451890791bb07df42c73ac.jpg

Перегляд файлу

Teacher \ Вчитель: Tatiana Serheevna Suleimanova \ Сулейманова Тетяна Сергіївна

Date \ Дата:

Form \ Клас: 4-V \ 4-В

Length of the lesson \ Тривалість уроку: 40 min. \ хв.

Topic \ Тема: British houses\ Будинки в англійському стилі та меблі

Subsidiary topic \ Під.тема: Rooms and furniture\ Кімната та меблі

Main aim \ Основна мета: Fixing vocabulary, Present Simple\ Future Simple\ Present Continuous tenses \ Закріплення лексичного матеріалу теми, повторення теперішнього та майбутнього простих часів, теперішнього тривалого часу.

Subsidiary aim \ Допоміжна мета: Develop reading, speaking and listening skills \ Розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння

Personal aim \ Особиста мета: Timing \ Контроль часу виконання завдань

Anticipated problems and solutions \ Очікувані проблеми та шляхи їх подолання: some students are less good at speaking and listening, some tasks can be difficult for them to listen to and discuss. I`ll divide them into groups and pairs for oral activities \ у деяких учнів можуть виникнути проблеми під час завдань пов’язаних з говорінням та аудіюванням. Я поділю учнів на групи та пари для виконання усних завдань.

Lesson Plan \ План уроку

Stages and time\

Етапи уроку та час

Stage aims\

Цілі етапу

Procedure\

Методика проведення

Interaction\

Взаємодія

Aids\

Допоміжні засоби

Lead-in\Ознайомлення з етапами уроку

 

 

To create interest in the topic, set the aims of the lesson \ виявити зацікавленість до теми уроку, поставити цілі уроку

Familiarizing students with stages of the lessons and dividing them into groups \ ознайомлення учнів з етапами уроку, розділення учнів на групи

 

W\C

Увесь клас

B.

Дошка

 

Screen

Екран

 

 

Warm-up\Розминка

 

 

Describe the weather at the pictures\описати погоду на малюнках

Students describe the weather using the corresponding vocabulary\ Учні описують погоду використовуючи необхідну лексику

W\C

Увесь клас

Screen

Екран

 

Reading \ читання

 

 

To read the text according to the picture in groups \ Читати текст до картинки у групі

Students read and translate sentences to the particular picture in groups \ Учні читають речення та перекладають їх у групах. Речення належать до конкретних картинок.

S-SS

Групова робота

Screen

Екран

 

Listening\ Аудіювання

 

 

To develop listening skills\Розвиток навичок аудіювання

1.Prediction.

2.Choral Drill

3.Listen to the song. Listen for a gist.

4. Listen to the song. Scanning. (Use the stickers and stick the to the particular room)

5.Singing the song together. \ 1. Учні дивляться на малюнок та описують те, що вони бачать, здогадуються, про що зараз буде йти мова.

2. Учні разом з вчителем повторюють назви частин будинку у хорі.

3. Учні слухають пісню перший раз.

4. Учні слухають пісню другий раз та клеять стікери тварин на конкретну кімнату.

5. Учні слухають пісню третій раз та співають її.

 

 

W\C

Увесь клас

B.

Дошка

 

CD

СД-диск

Feedback \ Listening

Зворотній зв'язок\ Читання

 

 

 

To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою

Students listen to the audio and tick the appropriate box with monsters` rooms, check the answers \ Учні слухають аудіо та відмічають відповіді у боксах, а потім вчитель разом з учнями перевіряє правильні відповіді.

S

Індивідуальна робота

Worksheets

Роздатковий матеріал

 

CD

СД-диск

Speaking \ Говоріння

 

 

To develop students` fluency \ Розвивати вільне володіння мовою у учнів

Students are divided into pairs. They have some minutes to choose the picture, prepare and describe \

Учні діляться на пари та мають декілька хвилин, щоб обрати малюнок та підготуватися. Потім вони описують його у парах біля дошки.

S-S

Робота у парі

 

Screen

Екран

 

 

Evaluation\Оцінювання учнів

 

 

To evaluate students\ оцінити роботу учнів

Teacher gives the marks and explains them\ Вчитель виставляє оцінки та аргументує їх

 

 

Hometask\ Домашнє завдання

 

 

To give the hometask \ надати домашнє завдання учням

To draw a picture of your room and describe it\

Намалювати малюнок своєї кімнати та описати її

 

 

Feedback\ Зворотній зв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To allow students to share views \ Учні діляться своїм враженням від уроку

 

 

Students use the construction «I like\I dont like» \ Учні використовують конструкції «Мені подобається/не подобається»

W\C

Увесь клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

BRITISH HOUSESRooms and furniture

Номер слайду 2

What is the weather like at this picture?

Номер слайду 3

What is the weather like at this picture?

Номер слайду 4

What is the weather like at this picture?

Номер слайду 5

Variant 1: you choose only the sentences connected with the 1-st picture. Variant 2: you choose the sentences connected with the 2-nd picture. This is a living room. The walls are yellow. There is a TV set on a white table. There are many pictures on the wall. There are two grey sofas. There are no pictures on the wall. There are two beautiful lamps. There is a big window. There are two striped cushions on the sofa. The table is white. There is a yellow cushion on the sofa. The is a lamp. There is a vase with flowers on the table. There is a green sofa.12

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

zip
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
4755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку