Виховний план роботи
на 2019 / 2020 н.р.
Характеристика класу
У 9 класі навчається 31 учень. Серед них 18 дівчат, 13 хлопців.
Матеріальне становище у сім’ях більшості дітей середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.
Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.
Діти дуже енергійні, жваві, прагнуть якнайшвидше пізнати навколишній світ.
Учні охоче беруть участь у громадському житті, даючи молодшим учням школи позитивний приклад для наслідування. Діти охоче беруться до усіх заходів, що проводяться в школі. Школярі люблять походи та екскурсії. Учні з радістю погоджуються на краєзнавчі поїздки, щоб більше дізнатися про історію, природу своєї Батьківщини.
Школярі прагнуть до пізнання нового, досі їм не відомого, тому охоче слухають повідомлення та переглядають відео на виховних годинах про аномальні явища, політичні події, історичний розвиток України.
Головною метою у роботі із дітьми вважаю є виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості. Для досягнення цієї мети необхідно продовжити роботу, розпочату в початковій школі: формування моральної свідомості учнів, відповідальності як риси особистості та навчання культури поведінки, вироблення навичок керування собою; виховувати в учнів національну свідомість, повагу до держави, її законів, до праці і любові до рідної землі й людей.
Аналіз виховної роботи у класі за минулий навчальний рік.
У минулому навчальному році я працювала класним керівником 8 класу. На початку навчального року я визначила мету і завдання для дитячого колективу й для себе як класного керівника. Запланувала продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжила роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності. Для себе визначила завдання в окремих аспектах виховання: 1) зміцнення здоров'я учнів і виховання в них здорового способу життя; 2) формування соціального інтелекту й виховання на цій основі духовності й моральності; 3) виховання поважного відношення до праці, працьовитості; 4) посилення роботи із правового виховання учнів. На мій погляд завдання виконані. Рік видався не простим для всіх, і для батьків, і для вчителів, і для учнів. Проте абсолютно всі учні класу не втратили інтересу до навчання.
Психолого-педагогічна характеристика класу
У класі навчається 31 учень: 18 дівчат та 13 хлопців.Колектив класу дружній ,діти виховані , скромні ,вміють поважати старших.
В цілому учні з розумінням ставляться одне до одного.
За підсумками минулого року учні показали такий результат: 4 учнів закінчив навчальний рік на високий рівень, 15 – на достатній, 10– на середній, 2-на низькому.
Протягом року були поставлені завдання: щільніше згуртувати класний колектив та виховувати загальнолюдські цінності в учнів. На мою думку, завдання виконані, над деякими продовжуватиму працювати й надалі. Діти організовані, значних дисциплінарних порушень немає.
Завдання виховної роботи
Визначено цілі й завдання, які повинні реалізувати члени учнівського колективу 9 класу в новому навчальному році, беручи до уваги Українську хартію вільної людини:
Проблемне питання, над яким працюватиму з класом у 2019 – 2020 н. р. –
це виховання ціннісного ставлення до себе та толерантне ставлення до оточуючих на основі засад Української хартії вільної людини.
Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Прізвище та ім'я |
Дата народження |
Напів-сирота |
Неповна сім'я |
Діти інваліди |
Діти з не благодійної сім'ї |
Багатодітна сім'я |
Діти із малозабезпеченої сім'ї |
1 |
Антонець Ренат |
29.07.05 |
|
+ |
|
|
|
|
2 |
Василюк Артем |
25.11.04 |
+ |
|
|
|
|
|
3 |
Булат Вікторія |
21.11.04 |
|
+ |
|
|
|
|
4 |
Вапінська Яна |
06.02.05 |
|
|
|
|
+ |
|
5 |
Вишневський Віталій |
15.07.05 |
|
|
|
|
+ |
|
6 |
Голяченко Сергій |
16.08.04 |
|
|
|
|
+ |
|
7 |
Гоневич Андрій |
27.08.04. |
|
+ |
|
|
|
|
8 |
Дещиця Яна-Євгенія |
06.08.05 |
|
+ |
|
|
|
|
9 |
Ільчишин Юлія |
08.04.05 |
|
|
|
|
+ |
|
10 |
Онищук Дмитро |
20.09.05 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Шнаревич Надія |
02.08.04 |
|
+ |
|
|
|
|
12 |
Яремко Яна |
09.04.05 |
|
|
|
|
+ |
|
13 |
Величко Сергій |
24.08.05 |
|
|
|
|
|
+ |
Актив класу
Староста класу- Ільчишин Юлія
Заступник- Залуцька Анастасія
Відповідальний за відвідування –Булат Вікторія
План виховної роботи на І семестр 2019-2020 н.р.
Вересень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №1: а)вибір активу класу; б)бережливе ставлення до шкільного майна |
Виховна година «Шкільний булінг та методи боротьби із ним.” |
Бесіда на тему: «Бути вільною людиною » /Хартія вільної людини/
|
Виховна година « Про скромність та зарозумілість»
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Вступний інструктаж з БЖ «Безпечна дорога до школи та додому» |
|
|
Вікторина „Чи знаєш ти свій рідний край”
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Провести анкетування - вчимося спілкуватися |
|
Акція «Захиснику Вітчизни»
|
Бесіда: «Добро – це коло, в середині якого є краса» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Вчись учитись, щоб уміти трудитись
|
Правила поведінки шкільної етики
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Взяти участь у «Екологічному квесті» |
Обговорити про: «Природа – наш дім»
|
Виховний захід «Я не ображу рідної природи» (до Сухомлинського) |
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Участь у конкурсі малюнків „Світлофор – мій вірний товариш” |
|
Організувати класну виставку книжок: „ Наші улюблені герої”
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Перший урок на тему: «Розкажімо Європі про Україну!» |
|
Год. спілк. «22 вересня – День партизанської слави» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про поведінку у школі та вдома |
Перевірити наявність підручників у |
Перевірка щоденників
|
Бесіда про поведінку після уроків |
9 |
Робота з батьками |
Обирання батьківського комітету
|
Зустріч з батьками
|
Батьківські збори «Адміністративна відповідальність батьків» |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у святі Першого дзвоника
|
|
Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня миру |
День туризму Взяти участь у святкуванні Дня вчителя |
Жовтень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година «Я громадянин України» |
Виховна година «Азбука ввічливості» |
Виховна година «Любити-бажати ближньому добра» /Хартія вільної людини/
|
Вих. Год.: «Українська пора в країнах Європи» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Запобігання правопорушенням і злочинам серед учнівської молоді» |
Бесіда «Права, обов'язки, правила. Як вони співіснують?» |
|
Інструктаж з БЖ під час осінніх канікул. |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Бесіда «Правила й закони в нашому житті» |
|
Година спілкування «Чи потрібно знати свій родовід» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
Участь в акції «Милосердя» |
Година спілкування «Напрями роботи класного колективу» |
|
Бесіда«Раціонально організовуй свою діяльність» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Віртуальна мандрівка (найкрасивіші місця планети) |
Усний журнал «Заповідні території України» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Усний журнал «Народ скаже – як зав'яже» |
Мультимедійна през. «Архітектурні пам’ятки мого краю» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Година спілкування «Що означає-бути господарем ?» |
|
Просвітницька год. «Український рушник – символ праці і краси» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, про стан збереження підручників |
Аналіз ведення щоденників у
|
Бесіда з учнями про виконання доручень
|
Бесіда : «Ставлення до шкільного майна» |
9 |
Робота з батьками |
День відкритих дверей «Спілкуємося з вчителями» |
Відвідування сім’ї з метою вивчення домашніх умов |
Бесіда з мамою про успішність та поведінку в школі |
Бесіда: ставлення до навчання
|
Листопад
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година «Хто такий –лідер?» |
Виховна година «Батьки і діти. Діти і батьки» |
Урок мужності «23.11 – День пам'яті жертв голодомору і політичних репресій в Україні.»
|
Виховна година «СНІД: людство під знаком біди» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
«Хочеш мати друга – навчись другом бути». Анкетування |
Рейд - перевірка «Твій зовнішній вигляд»
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Диспут « Я і мій ідеал»
|
Вікторина « Не робіть моїх помилок»
|
|
Бесіда « Добро – це коло, в середині якого є краса» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант: розчистити територію школи від листя |
|
Година спілкування «Праця - один з найкращих вихователів характеру» |
Презентація «Як живеться сьогодні інвалідам?» (До Міжнародного дня інвалідів) |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Віртуальна подорож України |
Мій рідний край. Розумне спілкування з природою |
Бесіда до Дня домашніх тварин (30.11) |
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
Турнір – вікторина «Українські пісні» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Бесіда «Бути відкритим суспільством» Хартія ВЛ |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за дотриманням правил для учнів |
Бесіда з учнями про виконання своїх доручень
|
Аналіз відвідування учнями школи
|
Контроль за станом підручників)
|
9 |
Робота з батьками |
Обговорення успішності |
Бесіда з мамою з метою покращення успішності |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання
|
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність у школі. |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у святкуванні Дня української мови |
|
Акція «Запали свічку» |
|
Грудень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Урок мужності «Наша армія – наша гордість» |
Виховна година «Від чого залежить успіх нашої держави» Хартія ВЛ |
Класні збори №2 Підсумки успішності за І семестр |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення себе |
Презентація: «Участь у житті суспільста. Волонтерство» |
|
Інструктаж з БЖ під час зимових канікул
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
Усний журнал «Народні традиції у моїй родині» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Підготувати і розвішати годівнички для птахів |
Мультимедійна презентація «Даруйте радість людям» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Зробити добірку фотокадрів «Найцікавіші місця нашого села» |
|
Бесіда «Подаруй життя ялинці!» (букет замість ялинки…) |
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Усний журнал «Різдвяний настрій» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Година спілкування «6 грудня - День Збройних сил України» |
|
Бесіда «Закони життя нашого класу» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з метою подолання вживання негарних слів |
Бесіда з з метою покращення успішності з іноземних мов
|
Робота з активом класу
|
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів про допомогу дітям у навчанні |
Батьківські збори « Насилля - не метод виховання» Підсумки роботи батьківського колективу |
Колективна творча справа «Готуємось до Нового року» |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у шкільній лінійці приуроченій Дню Збройних Сил України |
Участь у святі «Чудотворець Миколай» |
Взяти участь у святкуванні Новорічного вечора |
План виховної роботи на ІІ семестр
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Класні збори «Як подолати неуспішність» |
Виховна година на тему: «Гімн-головна пісня держави». |
Урок мужності: «День Соборності України» |
В Виховна година «Герої Крут» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставленнядо себе |
Зустріч з медсестрою «Як запобігти сколіозу» |
Бесіда «Гра власним життям» |
Бесіда про правила користування газовими приладами |
Перегляд відео «Лі «Лікуємось від грипу» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
|
Морально-етична бесіда: «Скарбничка людяності» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Година спілкування «У колективі чужої роботи нема» |
|
Р Ремонт підручників у шкільній бібліотеці |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс «Люби і знай свій рідний край» |
Акція «Нагодуй птахів» |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Конкурс малюнків «Моральний вчинок» |
Літературна година «Дітям на радість і втіху» |
З
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Гра-експрес «Що ти знаєш про Україну?» |
«Свято Водохреща» бесіда |
Бесіда: «Україна – пам'ятає…» |
Заочна подорож « Україна від козацьких часів і до до сьогодення» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за відвідуванням гуртків. |
Бесіда з метою з’ясування причин пропусків уроків |
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення щоденників
|
|
9 |
Робота з батьками |
Батьківські збори «Мікроклімат та взаємостосунки в сім’ї». |
Відвідування сім’ю з метою вивчення домашніх умов |
Відвідини сім’ю |
Ві Відвідування батьків з метою зясування причин відсутності в школі |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
|
День Соборності УКРАЇНИ |
|
ВідВідзначити День па пам’яті героїв Крут |
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень |
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Вих. година «Скажімо курінню-ні!» |
Виховна година на тему: « Ідейна суть державних символів і традицій». |
Урок мужності: «Уроки історії ніколи не проходять безслідно» |
Вих. година «Шануймо старість» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Вікторина «Кмітливі, вперед!»
|
Година спілкування «Бережи свій час» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Година спілкування «Маленька людина та великий світ» |
|
|
Бесіда «Культура спілкування і взаємин у повсякденному житті» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Усний журнал «Професія мого роду» |
|
Круглий стіл «Що означає культура навчальної праці?» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екологічна подорож вікторина «Ми і світ природи» |
Бесіда «Люби все живе» |
Перегляд фільму «Мальовнича моя Україна» |
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Бесіда «Люби музику, вона облагороджує думки і почуття» |
Виготовлення Валентинок |
Бесіда «Що означає твоє ім’я» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Бесіда «Державна символіка» |
|
Конкурс«Як парость виноградної лози, плекаймо мову» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про стан збереження підручників |
Аналіз ведення щоденників у
|
Бесіда з учнями . про виконання доручень
|
Бесіда з про бережне ставлення до шкільного майна |
9 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Відвідування сім’ї. з метою вивчення домашніх умов |
Бесіда з мамою про успішність та поведінку в школі |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Святкова пошта до Дня святого Валентина - конкурс на кращу листівку |
Відзначити День Героїв Небесної Сотні. Участь у святкуванні Дня рідної мови |
|
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Вих. година « Праця матері- ні з чим не зрівнянна» |
Виховна година на тему: «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття». |
Урок мужності: «Не має гірше, як в неволі…» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Умій мислити, умій думати» |
Бесіда про правила користування електроприладами |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
Година спілкування «Для мами завжди ласкаві слова» |
Бесіда:«Чи поможуть вітаміни всім нам вчитися відмінно» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда:«У колективі немає чужої роботи» |
Подарунок своїми руками |
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс малюнків «Весну зустрічаємо |
Бесіда « Будь природі добрим сином |
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Інтелектуальна гра «Знайка» |
Конкурс малюнків «Наша прекрасна планета» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Година спілкування «Велич і трагедія Карпатської України» |
Перегляд документального фільму «Діти вулиці» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за дотриманням правил для учнів |
Бесіда з учнями про виконання своїх доручень
|
Аналіз відвідування учнями школи
|
9 |
Робота з батьками |
Обговорення успішності |
Бесіда з мамою з метою покращення успішності |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святкуванні Дня жінок |
Участь у Шевченківському тижні |
|
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година «Світле свято Великдень» |
Вих. год. на тему: «Здорові звички – здоровий спосіб життя» |
Виховна година на тему: «Світ навколо нас чудесний!» |
Урок мужності «Чорнобильські дзвони». |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Практичні поради: «Як запобігти виснаженню організму» |
Бесіда «Дезертирство з життя» |
Бесіда «Поведінка в громадському транспорті» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Рольова гра «Не робіть моїх помилок» |
|
|
Тренінг «Я та мій клас» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант по очищенню території школи |
|
Усний журнал «Якщо бажаєш стати заможним, у праці будь непереможним» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія в природу |
|
Бесіда «Про що розповідають дерева?» |
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Великодні писанки |
|
Усний журнал «Образотворче мистецтво українців» |
Виставка «Найкумедніше фото» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Година спілкування «Земляки,якими ми пишаємось» |
Бесіда «Особливості відповідальності неповнолітніх» |
Усний журнал «Сторінками рідного краю |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з метою подолання вживання негарних слів |
Бесіда з метою покращення успішності з іноземних мов
|
Бесіда «Проблема шкідливих звичок учнів» |
Робота з активом класу
|
9 |
Робота з батьками |
|
День відкритих дверей «Спілкуймося з нашими вчителями» |
Бесіда з батьками про успішність дочки у школі |
Підготувати для батьків виписки оцінок |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у конкурсі «Воскресни, писанко!» |
Участь у акції «Чиста планета» |
|
Взяти участь у лінійці «Дзвони Чорнобиля» |
Травень
№
|
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1 |
Виховні години, класнізбори |
Вих. година. «Чи модно бути вихованим? » |
Виховна година на тему: «Я руки матері до серця пригортаю». |
Класні збори: 1.«Як виконували свої доручення» 2.Підсумки успішності за ІІ семестр, за рік |
Урок мужності: «Жертви політичних репресій» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Внутрішня потреба у молитві» |
|
Бесіда «Режим та здоров’я» |
Інструктаж з техніки безпеки під час літнього відпочинку |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
|
Диспут «Культура – повага до людей і до себе» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Прибирання могил ветеранів |
Година спілкування «Дбайливість – моральна якість» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Озеленення шкільного подвір’я |
|
Бесіда «Я маленька частиночка Природи» |
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Бібліотечний урок «Як продовжити життя книги» |
|
Усний журнал «Міжнародний день музеїв» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
«День Європи» |
Година спілкування «Я – син народу, що вгору йде» |
Конвенція ООН і Конституція України про права дітей |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за станом готовності шкільних приладь |
Перевірка учнівських щоденників . |
Оцінка стану підручників учнів класу |
Розподіл обов'язків під час літньої практики |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів про допомогу дітям у навчанні |
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність у школі |
Батьківські збори « Роль батьків у боротьбі з палінням, вживанням алкогольних напоїв» Підсумки роботи батьківського колективу |
Допомога батьків у літньому оздоровлення учнів та проведенні літньої практики |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у відзначенні Дня пам’яті та примирення. Участь у святкуванні Дня матері. |
|
Участь у Святі останнього дзвоника |