ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник з НВР Директор школи
Денисенко О.О. Ящук С.І.
«_____» «_______________»2019-2020 н.р. «_____» «_______________»2019-2020 н.р.
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2019 -2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
9 КЛАС
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК МОКРІЙ Ю.С.
Психологічна характеристика класу
Ознаки виявлення розвитку колективу
Громадська активність класу |
Клас є активним, більшість приходить до правильного вирішення питання. |
Співробітництво та узгодження у роботі |
Дітям подобається бути разом, брати участь у різних справах. Але є діти, які цю участь ігнорують і мало співпрацюють з колективом. |
Взаємини між однокласниками |
Загалом стосунки у класі товариські, доброзичливі. Діти підтримують одне одного і допомагають у критичних ситуаціях. Але повного порозуміння між учнями немає (є випадки амбіційності, образливості). |
Рівень свідомої дисципліни |
Вимоги подаються і приймаються, майже всіма. Є діти, які свідомо не виконують правила для учнів. |
Ставлення до суспільно-корисної праці |
Учні виконують обов’язки чергового в класі погано. Працюють лише за інструкцією класного керівника і дуже ліняться. |
Соціальний паспорт класу
Соціальні діти |
Кількість |
Прізвище та ім’я учня |
Діти-сироти |
|
Дьяченко Данило |
Багатодітні |
|
Богун Валерія, Сидоренко Євген |
Неповні сім’ї |
|
|
Неблагополучні сім’ї |
|
|
Функціонально неспроможні |
|
|
Складні учні (пед. важкі) |
|
Дьяченко Данило, Сидоренко Євген |
Перебувають на обліку в школі |
|
|
Мають шкідливі звички |
|
Сидоренко Євген |
Обдарованні діти |
|
|
Методична проблема школи.
Створення умов для формування соціальної компетентності та самореакції особистості; розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учнів.
Методична проблема класного керівника:
«Інноваційна особистість – основа підґрунтя нових виховних технологій»
Мета і завдання виховної роботи на 2019-2020 н. р.
Робота з батьками
№ з/п |
Зміст |
Дата |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематичний план з основ безпеки життєдіяльності загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Дата народження |
Домашня адреса, телефон |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Облік доручень
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Доручення на І півріччя |
Доручення на ІІ півріччя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Психолого-педагогічна характеристика учнівського колективу
Клас______________Класний керівник ___________________________навчальний рік_________у класі навчається _________ учнів, серед них ________ дівчат, __________хлопців. Вчаться: на відмінно ________ учнів, а саме: (П.І. учнів)_____________________________ Добре___________учнів, А саме: ___________________________________________мають задовільні цінки: _________________ учнів.
Вміють зосереджуватися, самостійно працювати, виявляють активність: _____________________________________________________________________________Потребують постійного контролю: _______________________________________________Переважає ставлення до навчання: Активно-позитивне в учнів____________________________________________________________________________________________________________________
Позитивно-пасивне в учнів_________________________________________________________________________________________________
На атмосферу в класі впливають такі фактори, як: добрі відносини між вчителями та учнями; учнів між собою; вчителя і батьків; взаєморозуміння вчителя; учнів та батьків (необхідно підкреслити)
Класний колектив згуртований, не згуртований.
Учителі, які викладають у класі
№ з/п |
Предмет |
Прізвище, ім'я, по батькові вчителя |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
Взаємодія з педагогічним колективом
Робота з учнями, які потребують особливої уваги
(схильними до правопорушень, куріння, вживання наркотиків, алкоголю, з відхиленням у фізичному розвитку)
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Відомості про батьків
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Місце роботи, посада, телефон |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Закон про дорожній рух. Правила дорожнього руху |
І чв |
|
Елементи вулиць і доріг. Перехрестя та їх види. Пріорітети в дорожньогму русі. |
|
|
Регулювання руху. Регульовані та нерегульовані переходи. |
|
|
Дорожні знаки |
ІІ чв |
|
Додаткові вимоги до руху велосипедистів. |
ІІІ чв |
|
Правила використання мопедів, моторолерів. Навчання водінню |
|
|
Безпека руху мотоциклів |
|
ПРАВИЛА ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Пожежна небезпека електричних мереж |
І чв |
|
Можливі несправності електроапаратури, електричних дротів |
|
|
Правила гасіння пожежі й надання допомоги потерпілому від електричного струму |
ІІ чв |
|
Організація пожежної охорони в місті (селі), на підприємствах, школі |
ІІІ чв |
|
Відповідальність за порушення правил пожежної безпеки |
|
ЗАПОБІГАННЯ ОТРУЄНЬ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь |
|
|
Запобігання отруєнь хімічними речовинами |
|
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАННІ ГАЗОМ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Загальні відомості про природній та зріджений газ |
|
|
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо. |
|
|
Дії населення при виявлені запаху газу. |
|
|
Ознаки отруєння. Запобігання отруєнь чадним газом. Домедична допомога при отруєннях. |
|
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ З ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Види боєприпасів, методи їх розпізнавання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявлені. |
|
|
Правила поводження з ВНП невизначеними предметами та речовинами. |
|
|
Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини |
|
|
Вогнепальна зброя - не забава. Небезпечність виготовлення та випробовування вибухових пакетів, користування мисливськими речовинами. |
|
|
Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП |
|
|
Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул запорука життя та здоров'я. |
|
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ НА ВОДІ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Вступ. Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку. |
|
|
Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарської допомоги потерпілому. |
|
|
Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку |
|
|
Правила безпечної поведінки на воді та біля води. |
|
|
Дія води на організм людини. Як правильно купатися. |
|
ПРАИЛА БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАВННІ ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ ТА ДЖЕРЕЛАМИ ЕЛЕКТРОСТРУМУ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров'я людини. |
|
|
Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною (швацькою) машинкою, електроплитою тощо. |
|
|
Правила поведінки при виявлені обірваного електричного дроту. |
|
|
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач. |
|
ІНСТРУКТАЖІ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ТА КАНІКУЛ
ДАТА |
ТЕМА БЕСІДИ |
МІСЯЦЬ |
|
Проведення вступного інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів під час навчального процесу із записом до журналу |
|
|
Основні правила поведінки під час осінніх канікул. Поводження біля водоймищ, правила поведінки на дорозі, велосипедистів. |
|
|
Профілактика дитячого травматизму напередодні зимових канікул. Проведення бесід, інструктажів (поводження на льоду, переохолодження) |
|
|
Основні правила поведінки під час весняних канікул. Поводження біля водоймищ, правила поведінки на дорозі, велосипедистів. |
|
|
Основні правила поведінки під час літніх канікул. Поводження біля водоймищ, правила поведінки на дорозі, велосипедистів. |
|