Планування виховної роботи в 9 класі

Про матеріал
План виховної роботи на 2019-2020 н.р. 9 клас класного керівника (робота з батьками, дані про дітей, правила техніки безпеки...)
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО            ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник з НВР    Директор школи

Денисенко О.О.            Ящук С.І.

«_____» «_______________»2019-2020 н.р.        «_____» «_______________»2019-2020 н.р.

 

 

 

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ

НА 2019 -2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

9 КЛАС

Великий і малий герб Ураїни тризуб та його варіації. - ПАТРІОТИЧНІ АВАТАРКИ, КАРТИНКИ, ФОТОКЛАСНИЙ КЕРІВНИК МОКРІЙ Ю.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологічна характеристика класу

Ознаки виявлення розвитку колективу

Громадська активність класу

Клас є активним, більшість приходить до правильного вирішення питання.

Співробітництво та узгодження у роботі

Дітям подобається бути разом, брати участь у різних справах. Але є діти, які цю участь ігнорують і мало співпрацюють з колективом.

Взаємини між однокласниками

Загалом стосунки у класі товариські, доброзичливі. Діти підтримують одне одного і допомагають у критичних ситуаціях. Але повного порозуміння між учнями немає (є випадки амбіційності, образливості).

Рівень свідомої дисципліни

Вимоги подаються і приймаються, майже всіма. Є діти, які свідомо не виконують правила для учнів.

Ставлення до суспільно-корисної праці

Учні виконують обов’язки чергового в класі погано. Працюють лише за інструкцією класного керівника і дуже ліняться.

 

Соціальний паспорт класу

Соціальні діти

Кількість

Прізвище та ім’я учня

Діти-сироти

 

Дьяченко Данило

Багатодітні

 

Богун Валерія, Сидоренко Євген

Неповні сім’ї

 

 

Неблагополучні сім’ї

 

 

Функціонально неспроможні

 

 

Складні учні (пед. важкі)

 

Дьяченко Данило, Сидоренко Євген

Перебувають на обліку в школі

 

 

Мають шкідливі звички

 

Сидоренко Євген

Обдарованні діти

 

 

 

Edible grains (wheat barley rye oat) #grain #grain #tattooМетодична проблема школи.

 

Створення умов для формування соціальної компетентності та самореакції особистості;  розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учнів.

Методична проблема класного керівника:

 

«Інноваційна особистість – основа підґрунтя нових виховних технологій»

 

Мета і завдання виховної роботи на 2019-2020 н. р.

  1.                Створення умов для формування соціальної компетентності та самореакції особистості; розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учнів.
  2.                Створення умов для формування конкуренто спроможної особистості шляхом впровадження інноваційних і навчально-вихованих технологій.
  3.                Виховувати патріотизм, національну гідність: формувати національну свідомість, любов до рідної землі.
  4.                Виховання емоційної культури та конструктивної поведінки особистості
  5.                Працювати над формуванням єдиного дружнього колективу. Навчити дітей жити в колективі
  6.                Виховувати любов до праці та навчання
  7.                Спонукати до творчої діяльності
  8.                Постійне внесення позитивних корективів для гармонійного розвитку особистості
  9.                Навчити учнів любити людей та життя
  10.            Формувати поняття професійного самовизначення
  11.            Прилучати до таких цінностей:
  • морально-етичних (гідність, рівність, справедливість, толерантність, культурне різноманіття, турбота, чесність, довіра та ін.);
  • соціально-правових (верховенство права, нетерпимість до корупції, патріотизм, екологічно-етична цінність, соціальна відповідальність та ін.);
  • особистісно-зорієнтованих (самореалізація, лідерство, свобода, відповідальність та ін.).

 

Робота з батьками

 

№ з/п

Зміст

Дата

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(paint your embroidey on it from your vinok,) Roksolana ZhubilТематичний план з основ безпеки життєдіяльності загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області

  1. Дії у випадку раптового виникнення радіаційної небезпеки
  2. Підготовка до можливої евакуації
  3. Правила безпечної поведінки на забруднених радіонуклідами територіях
  4. Якщо пожежа застала вас у приміщенні
  5. Дії під час рятування постраждалих від пожежі з будинків
  6. Дії при в міському громадському транспорті
  7. Дії при пожежі в вагоні метро, потяга, теплоході
  8. Якщо горить одяг на людині
  9. Перша допомога при опіках
  10. Основні заходи щодо запобігання можливого терористичного акту
  11. Дії під час стрілянини
  12. Дії у випадку захоплення літака (автобуса)
  13. Якщо ви стали жертвою телефонного терориста
  14. Правила поведінки в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру
  15. Дії при виявленні розливу ртуті
  16. Правила поведінки при користуванні предметами побутової хімії та піротехнічними засобами
  17. Правила поведінки при виявленні маловідомих предметів
  18. Екстрена валіза
 

 

 
 
 

 

 

Відомості про учнів класу

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

Дата народження

Домашня адреса, телефон

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

Облік доручень

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

Доручення на І півріччя

Доручення на ІІ півріччя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психолого-педагогічна характеристика учнівського колективу

Клас______________Класний керівник ___________________________навчальний рік_________у класі навчається _________ учнів, серед них ________ дівчат, __________хлопців. Вчаться: на відмінно ________ учнів, а саме: (П.І. учнів)_____________________________ Добре___________учнів, А саме: ___________________________________________мають задовільні цінки: _________________ учнів.

Вміють зосереджуватися, самостійно працювати, виявляють активність: _____________________________________________________________________________Потребують постійного контролю: _______________________________________________Переважає ставлення до навчання: Активно-позитивне в учнів____________________________________________________________________________________________________________________

Позитивно-пасивне в учнів_________________________________________________________________________________________________

wheat-oat-and-barley-with-cornflower-poppy-and-ladybug-vector-id469692598…На атмосферу в класі впливають такі фактори, як: добрі відносини між вчителями та учнями; учнів між собою; вчителя і батьків; взаєморозуміння вчителя; учнів та батьків (необхідно підкреслити)

Класний колектив згуртований, не згуртований.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учителі, які викладають у класі

№ з/п

Предмет

Прізвище, ім'я, по батькові вчителя

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

wheat-oat-and-barley-with-cornflower-poppy-and-ladybug-vector-id469692598…13

 

 

Взаємодія з педагогічним колективом

  1. Постійно підтримувати зв'язок із вчителями – предметниками.
  2. Допомагати у проведенні предметних заходів.
  3. Консультування із вчителями, які викладають в класі.
  4. Відвідування уроків з метою перевірки виконання учнями домашнього завдання, поведінки в класі.
  5. Запрошувати вчителів на батьківські збори.
  6. Слідкувати за виставленням оцінок вчителями та записів у щоденник.

 

 

 

 

Робота з учнями, які потребують особливої уваги

(схильними до правопорушень, куріння, вживання наркотиків, алкоголю, з відхиленням у фізичному розвитку)

 

№ з/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

Відомості про батьків

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

Місце роботи, посада, телефон

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Закон про дорожній рух. Правила дорожнього руху

І чв

 

Елементи вулиць і доріг. Перехрестя та їх види. Пріорітети в дорожньогму русі.

 

Регулювання руху. Регульовані та нерегульовані переходи.

 

Дорожні знаки

ІІ чв

 

Додаткові вимоги до руху велосипедистів.

ІІІ чв

 

Правила використання мопедів, моторолерів. Навчання водінню

 

Безпека руху мотоциклів

 

ПРАВИЛА ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Пожежна небезпека електричних мереж

І чв

 

Можливі несправності електроапаратури, електричних дротів

 

Правила гасіння пожежі й надання допомоги потерпілому від електричного струму

ІІ чв

 

Організація пожежної охорони в місті (селі), на підприємствах, школі

ІІІ чв

 

Відповідальність за порушення правил пожежної безпеки

 

ЗАПОБІГАННЯ ОТРУЄНЬ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь

 

 

Запобігання отруєнь хімічними речовинами

 

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАННІ ГАЗОМ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Загальні відомості про природній та зріджений газ

 

 

Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо.

 

 

Дії населення при виявлені запаху газу.

 

 

Ознаки отруєння. Запобігання отруєнь чадним газом. Домедична допомога при отруєннях.

 

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ З ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Види боєприпасів, методи їх розпізнавання. Небезпечні предмети  (знахідки) та дії при їх виявлені.

 

 

Правила поводження з ВНП невизначеними предметами та речовинами.

 

 

Запобігання дитячого травматизму від  ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини

 

 

Вогнепальна зброя - не забава. Небезпечність виготовлення та випробовування вибухових пакетів, користування мисливськими речовинами.

 

 

Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП

 

 

Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул запорука життя та здоров'я.

 

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ НА ВОДІ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Вступ. Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку.

 

 

Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарської допомоги потерпілому.

 

 

Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку

 

 

Правила безпечної поведінки на воді та біля води.

 

 

Дія води на організм людини. Як правильно купатися.

 

ПРАИЛА БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАВННІ ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ ТА ДЖЕРЕЛАМИ ЕЛЕКТРОСТРУМУ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров'я людини.

 

 

Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною (швацькою) машинкою, електроплитою тощо.

 

 

Правила поведінки при виявлені обірваного електричного дроту.

 

 

Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач.

 

ІНСТРУКТАЖІ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ТА КАНІКУЛ

ДАТА

ТЕМА БЕСІДИ

МІСЯЦЬ

 

Проведення вступного інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів під час навчального процесу із записом до журналу

 

 

Основні правила поведінки під час осінніх канікул. Поводження біля водоймищ, правила поведінки на дорозі, велосипедистів.

 

 

Профілактика дитячого травматизму напередодні зимових канікул. Проведення бесід, інструктажів (поводження на льоду, переохолодження)

 

 

Основні правила поведінки під час весняних канікул. Поводження біля водоймищ, правила поведінки на дорозі, велосипедистів.

 

 

Основні правила поведінки під час літніх канікул. Поводження біля водоймищ, правила поведінки на дорозі, велосипедистів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 жовтня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку