Конспект проведення режимного процесу
(підготовка до прогулянки) у II молодшій групі
Мета: Забезпечити своєчасний збір на прогулянку. Удосконалювати вміння самостійного одягатися в певній послідовності. Формувати послідовність при одяганні та навички самостійного одягання. Розвивати мовленнєвий запас слів ( закріплювати назву предметів, одягу, дій, колір одягу). Виховувати самостійність при одяганні.
Хід роботи:
(Перед тим як повести дітей до роздягальні, до них в гості завітала лялька Катруся.)
- Добрий день, малята! – мене зовуть Катруся. (Діти вітаються)
- Я хочу подивитися, як ви одягаєтеся і чи правильно?
- Дітки, а ми покажемо Катрусі як ми вміємо одягатись?
(Діти ідуть до роздягальні, беруть з собою ляльку, яка буде за ними спостерігати, як вони будуть одягатись. Лялька вже одягнена. Має теплий одяг та взуття. Чекає малечу доки вона одягнеться на прогулянку.)
- Наша лялька зібралась на вулицю, а на вулиці холодно, тому вона одягнена тепло.
- Давайте ми теж зараз одягнемося і підемо гуляти.
Раз, два, три, чотири, пˈять
Ми збираємось гулять.
(Нагадати про послідовність одягання.)
- Діти, давайте пригадаємо послідовність при одяганні.
- Що потрібно одягти спочатку? А що потім?
- Молодці!
Якщо хочеш прогулятись
Потрібно швидко одягатись
Дверцята шафи відкривай
Все швидко діставай.
- (імˈя дитини), що ти зараз одягаєш?
- Якого вони кольору?
- А в тебе якого кольору штанці?
- Все, штани ми одягнули, а що ж тепер нам потрібно одягнути?
- Молодці!
(Лялька Катя сидить і спостерігає як діти самостійно одягаються. Діти, які потребують допомоги – звертаються до вихователя).
- А тепер, давайте поглянемо,чи всі ми одягнені?
- Чи правильно одягнені?
- Що ми одягали спочатку, а що потім?
- Молодці! (Діти одягнені, шикуються парами. Далі беруть ляльку і ідуть на вулицю.)
- Діти, ну що, готові йти гуляти? (Так.)
– Тож ідем скоріш гуляти, стрибати, бігати і скакати.