Конспект ранкової зустрічі на тему: Рис

Про матеріал

Цей конспект ранкової зустрічі розроблено за програмою "Крок за кроком". Усі компоненти, з яких складається ранкова зустріч, збережені. Матеріал стане у нагоді вихователям закладів дошкільної освіти та учителям початкових класів.

Перегляд файлу

 

 

Скадовська районна державна адміністрація

 

Відділ освіти

 

Методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч

 

Тема: Рис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 Чуприненко М.Є

Вихователь старшої групи

     Антонівський ДНЗ «Сонечко»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 р.


МЕТА: Поглибити знання дітей про вирощування рису.

   Збагачувати словник новою лексикою, розвивати усне зв’язне мовлення,

  увагу, уяву, пам’ять.

   Виховувати дружні стосунки у дітей, бережливе ставлення хліборобської праці      

 

                                         

 

Методично-дидактичне забезпечення:

 

 1.Виставка картин з рису.

 2.Мультимедійні заставки для супроводу обміну інформацією,

повідомлень синоптиків.

 3.Матеріал для гри «Склади сільськогосподарську техніку».

 

Вих.:   І ще один ранок осінній настав,

   Усіх до садочка він вас поскликав.                           

   Рада бачити вас знову

   І запрошую у коло!

 

Вих.:   - Ви сьогодні вже проснулись?                                            

   -Добрий день!

   -Мамі зранку усміхнулись?

   - Добрий день!                      

   - Радо вас садок вітає!

   -Добрий день!

   -Настрій кожен гарний має?

   -Добрий день!

   -Стали всі ми в дружнє коло!

   -Добрий день!

   -Вас вітають всі навколо!

   -Добрий день!

   -Треба всім нам привітатись!

   -Добрий день!

   -Дружно й голосно усім сказати:

     (повертаються до гостей)

   -Добрий день!

 

Вих.:   Давайте, діти, станемо сонячними промінцями і подаруємо своє тепло,

  а щоб усім було затишно, подаруємо свої усмішки.

 

Вих.:  Які чарівні у вас усмішки, а оченята випромінюють тепло. Таке ж тепло

 йде і від цього снопика, бо він увібрав у себе сонечко.

 А зараз я пропоную вам передавати його по колу, привітатися з

 компліментами, сказати один одному щось приємне.

            

 

 

Привітання з компліментами

 

 1.Доброго ранку, Дениску!

    Ти сьогодні такий солідний!

 

 2.Дякую!

    Доброго ранку, Тонечко!

    У тебе сьогодні зачіска незвичайна!

 

 3.Дякую!

    Доброго ранку, Ромочко!

    Ти такий елегантний!

 

 4.Дякую!

    Доброго ранку, Дашенько!

    Ти справжня красуня!

 

 5.Дякую!

    Доброго ранку, Едику!

    У тебе красиві очі!

 

 6.Дякую!

    Доброго ранку, Сабіночко!

    Ти виглядаєш дуже ефектно!

 

 7.Дякую!

    Доброго ранку, Дімочко!

    У тебе чарівна посмішка!

 

                                                 

 

 

            8.Дякую!

    Доброго ранку, Настусю!

    Колір сукні тобі до лиця!

 

 9.Дякую!

    Доброго ранку, Іллюшо!

    Тобі личить цей дресс-код!

 

 10.Дякую!

     Доброго ранку, Еріко!

     У тебе красиве ім’я!

 

                                                  

 

 11.Дякую!

     Доброго ранку, Відад!

     У тебе такий чарівний погляд!

 

 12.Дякую!

     Доброго ранку, Діаночко!

     Тобі дуже пасує ця сукня!

 

 13.Дякую!

     Доброго ранку, Діаночко!

     Мені дуже подобається колір твого волосся!

 

 14.Дякую!

                               

 

 

                Доброго ранку, Дашенько!

                Я дуже рада, що ти моя сестричка!

 

 15.Дякую!

     Доброго ранку, Любочко!

     Твій бант дуже прикрашає зачіску!

 

 16.Дякую!

    Доброго ранку, Владику!

     Ти дуже гарний хлопчик!

 

 17.Дякую!

    Доброго ранку, Віко!

     У тебе дуже гарні бантики!

 

 18.Дякую!

     Доброго ранку, Аліночко!

     Ти сьогодні така загадкова!

 

 19.Дякую!

    Доброго ранку, Надійко!

     Ти сьогодні така чарівна!

 

20.Дякую!

     Доброго ранку, Ксеню!

     Ти схожа на маленьку принцесу!

 

 21.Дякую!

     Доброго ранку, Маріє Євгенівно!

     Ви сьогодні незвичайна!

     А ще у Вас із самого ранку дуже гарний настрій!

 

Вих.:      Дякую!

    Ти дуже правильно підмітила. У мене дійсно гарний настрій.

     А який настрій у вас, ми зараз дізнаємось.

 Ви, діти, мабуть уже звернули увагу на вантажний автомобіль, а на ньому - незвичайні снопики. Вони перев’язані стрічками жовтого, синього і фіолетового кольорів.             

 Жовтий колір – це гарний, радійсний настрій; синій – сумний, а фіолетовий – неспокійний, тривожний.

 Візьміть, будь ласка, снопики з такою стрічкою, яка відповідає вашому настрою.

 

Вих.: Я теж беру з жовтою стрічкою, давайте поставимо свої снопики на

поличку.

 Вийшов такий великий, багатий сніп настрою, зігрітий сонцем, вашим

теплом і любов’ю ваших батьків, які вирощують рис.

 

Вих.: Тож який у вас настрій?

 

Діти: Ось такий!

 

Вих.: Природа теж свій настрій має,

 Плаче, хнюпиться, співає.

 Щоб про нього нам дізнатись,

 Слід синоптиків спитати.

 

                                

 

1-й: Доброго ранку! Сьогодні про погоду розкажу я – Даша Горбатюк.

 

2-й: І я – Діана Горбатюк.

 

 1.Жовте листя опадає,

    Облітає тихий сад.

    Пізня осінь поспішає,

    Наступив вже листопад.

 

 2.Це онук вересня, син жовтня, зимі – рідний брат.

 

 1.Хоч листопад і не лютий,

    проте спитає, чи вдягнений та взутий.

 

 2.Як листопад дерев не обтрусить,

    довга зима бути мусить.

 

 1.Цей місяць у народі називають:

    напівзимник, падолист, грудкотрус, листопадень.

 

 2.Сьогодні середа, 28 листопада, 2012 року.

 

 1.Погода (сонячно, похмуро, мінлива хмарність).

    Вітер (слабкий, сильний, без вітру).

    Опади (дощ, сніг, без опадів)

    Температура повітря (+ чи - ......)

 

Вих.: Діти, а може ви хочете доповнити, може щось цікаве бачили, що вас

здивувало вранці, як ви йшли до дитсадка?

(2-3 дітей і вихователь доповнюють)

 

Вих.: Дякуємо вам, дівчатка, ви дуже гарно описали погоду сьогоднішнього

дня.

 

Вих.: Діти, а над якою темою ми зараз працюємо?

 

Дитина: Ми зараз працюємо над темою «Рис».

 

Вих.: Це для нас дуже актуальна тема.

 Тому переходимо до обміну інформацією.

 

                                       

 

 

Обмін інформацією

 

 1.Рис - один із найдавніших і дуже урожайних злаків планети.

 

 2.Рис – досить теплолюбива рослина; при вирощуванні заливають водою.

 

 3.Рис вирощують у чеках. Це невелике поле з валиками землі по краях,

   щоб було зручно заливати воду.

 

4.Рис сіють машиною, яка називається сівалкою, тоді, коли вже нема

   приморозків.

5.Рис в Україні росте тільки на зрошуваних землях. Поливають його

   водою Північно-Кримського та Краснознам’янського каналів.

 

6.Рис буває не тільки білий, а й чорний, коричневий, червоний, жовтий,

   фіолетовий. Найкорисніший – коричневий.

 

7.Рис є довгий, вузький – це індійського походження, а круглий і

   короткий – японського походження.

 

8.У нашому селі є єдиний в Україні інститут рису, який виводить нові

   сорти, забезпечує інші господарства елітним насінням.

 

9.А ще в Антонівці є технікум, в якому навчаються майбутні агрономи.

   Практику вони проходять у рисових чеках.

 

10.Рис збирають спеціальними комбайнами. Спочатку скошують, потім

     обмолочують.

 

                     

 

11.Завозять рис на тік, де його зберігають у спеціальних амбарах.

 

12.На тоці є рисовий завод, де рис переробляють, очищають, пакують у

     мішечки.

 

13.Рисова система розміщена вздовж морського узбережжя, тому вчені

     нашого Інституту рису придумали екологічно-безпечну технологію

     вирощування.

 

14.Рис – дуже цінний продукт харчування. Його використовують для

     приготування різних страв: молочних, гострих, солоних, кислих,

     солодких.

 

 15.Антонівський рис користується попитом у покупців.

      З рисом можна приготувати суп, на друге – як гарнір, а на десерт –

     рисовий пудинг.

 

16.Рис дуже смачний з рибою, м’ясом, фруктами, грибами, овочами.

 

17.Ми усі дуже любимо молочну рисову кашу.

 

18.Відходи від переробки рису використовують як корм для худоби.

 

19.Великі машини – фури розвозять наш рис по всій Україні.

 

20.До нас приїздять за досвідом вчені з інших країн.

 

21.Із рисової соломи виготовляють кращі сорти паперу, картон,

     мішковину.

 

Вих.: А ще з рисової крупи створюють прекрасні картини.

 Такі картини прикрашають наш дитячий садок.

 

                        

 

 

 

Крісло автора

 

Вих.: До крісла автора ми запрошуємо Еріку і її маму – Юлію Олександрівну.

Вони нам розкажуть, як їх захопили картини з рису.

 

Еріка: Я ніколи не думала, що з рисової крупи, з якої готують кашу, можна

створити такі чудові картини.

 

Мама: Картини з рису – це дуже цікаво і захопливо.

 Особливо зараз, коли довгі вечори, можна можна створювати справжні

шедеври. Для цього потрібно зовсім небагато: рисова крупа,

різнокольорові харчові барвники, оцет, целофановий пакет, картон, клей

ПВА, рамка.

Фарбу розбавляємо водою, вливаємо оцет і додаємо в пакет з крупою.

Добре перемішуємо, ось так, і висипаємо на папір сушити.

І так усі кольори, які нам потрібні. Потім вибираємо собі картинку,

вирізаємо її  і приклеюємо до картону. Тоді за допомогою клею ПВА і

пензлика викладаємо рис.

Ось такі картини у нас вийшли з кольорового рису.

А ще такі гриби ми виклали з натурального рису – білого і коричневого.

Такі картини можуть бути приємним подарунком. Тому ми з Ерікою

вирішили подарувати свою картину для групи.

 

Вих.: Дуже дякуємо вам. Це чудовий подарунок!

 

Вих.: А зараз, діти, зверніть увагу на екран. Якого героя мультфільма ви

бачите?

(вхід Капітошки колесом)

 

Капітошка: Капітошка я веселий,

    Я живу в морях, озерах.

    Буваю я краплинкою,

    А взимку – ще й сніжинкою.

 

    Я на чеки потрапляю,

    Рис з каналу поливаю.

    Хочу вас порозважати,

    Будем разом танцювати.

 

(танець Капітошки з рисинками)

 

                               

 

Г  р  а

 

Вих.: А ще, діти, я хочу запропонувати вам гру. Для цього вам треба

об’єднатися в групи.

Кожній групі треба з частин зібрати машину, яка допомагає вирощувати і

збирати рис.

 

(беруть конверти і складають трактор, сівалку, комбайн, вантажний автомобіль. Кожна група доповідає, що вийшло, коли вони об’єдналися.)

 

 

Т е л е м і с т

Вих.: Увага! А зараз пряма трансляція телемосту.

 На зв’язку наш ранковий гість – директор нашого Інституту рису –

Дудченко Володимир Вікторович.

У нас є можливість з ним поспілкуватись. Будь ласка, діти, хто бажає

задати питання?

 

1.Шановний Володимире Вікторовичу!

   Відгадайте, будь ласка, загадку:

   Яка рослина любить, щоб її ніжки були у воді, а голівка на сонці?

... ... ... Дякую!

 

2. Шановний Володимире Вікторовичу!

    Скажіть, будь ласка, чому рис називають білим золотом?

... ... ... Дякую!

 

3. Шановний Володимире Вікторовичу!

    Скажіть, будь ласка, якого кольору росте рис у нашому господарстві?

... ... ... Дякую!

 

4. Шановний Володимире Вікторовичу!

    Чи задоволені Ви урожаєм цього року? І чи сприяла вам погода?

... ... ... Дякую!

 

5. Шановний Володимире Вікторовичу!

    А які страви з рису Ви полюбляєте?

... ... ... Дякую!

 

Вих.: Дуже дякуємо за інтерв’ю. Успіхів Вам, високих врожаїв!

 

 

Новини дня

Вих.: Ранкова зустріч підходить до кінця, та попереду цілий день.

 На нас чекають цікаві справи. Ви сьогодні вранці зробили свій вибір, хто

в якому центрі буде працювати.

 

І. Зелена кулька понесе вас до центру «Веселкова палітра». Ви будете

малювати техніку, яка допомагає вирощувати і збирати рис.

З вами працювати буде Юлія Миколаївна.

 

ІІ. Синя кулька  понесе до центру «Казкові перлинки». Будемо складати

казку «Подорож рисової зернинки».

Допомагати вам буде Світлана Михайлівна.

 

ІІІ. Жовта кулька – це центр смачних страв «Кулінарна академія».

 З вами буду працювати я.

 Ми будемо гутувати фруктовий салат з рисом.

 

ІУ. Червона кулька понесе до центру «Творча феєрія».

 Із рисової соломи ви будете виготовляти ляльки.

 Вам допоможе Юлія Олександрівна.

 

Вих.: Діти, я бажаю вам успіху!

 

 

                                 

 

                                 

1

 

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
1102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку