Захід, проведений за цим конспектом, був зворушливим, повчальним і актуальним. Цікавий матеріал, зібраний у цій розробці, допоможе вихователям закладів дошкільної освіти та учителям початкових класів у підготовці заходів на патріотичну тематику.
Гайд – парк «Реалізація принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти» в контексті національно – патріотичного виховання.
Хід заходу:
Зайшли гості.
Завідувач. Добрий день , шановні гості!
Директор. Добрий день, шановні гості!
З. - Вас вітає Антонівський ясла – садок «Сонечко» Антонівської сільської ради.
Д. - Вас вітає Антонівська філія ОЗ СНВК «Академічна гімназія» Скадовської міської ради.
З. -Антонівський ясла – садок «Сонечко» розташований у самому центрі нашого мальовничого села. Відвідують садок 78 дітей від 2 –х до 6 – ти років. Вся робота ведеться українською мовою. У дошкільному закладі обладнані три вікові групи: Курчатко, Золота рибка, Соняшник. Всі діти віком від 3 –х до 6-ти років відвідують наш дитячий садок. (показ слайдів)
Д. – Наша школа в цьому році стала філією ОЗ СНВК «Академічна гімназія»… . (показ слайдів)
Звучить музика.
Танок з рушниками.
1 дитина.- Сонечко встало, іде новий день.
Гості шановні, усім «Добрий день».
Пташечка в небі співає пісень,
Ніби вітає усіх: «Добрий день!»
І ми всіх вітаєм, це кажем щодня:
«Доброго ранку! Доброго дня!»
2 дитина. – Бажаємо миру і світлої долі,
Запалу, енергії, сили доволі.
Творчого вогнику, віри й наснаги,
Щедрості серця, людської поваги.
3 дитина. – Добра і радості бажаєм,
Здоров’я вам на всі літа.
Хай сонце весело сіяє,
І Україна процвіта.
4 дитина. – Кожен народ любить свою Батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи. І у всі часи захищати рідну землю було справою честі і гідності справжніх людей, справжніх героїв своєї країни.
Пісня «Солдат України» у виконанні Рогульчик І.В., відео «Солдат України».
Дитина. – Ми вірим в майбутнє твоє, Україна!
Говорять сьогодні дорослі й малі.
Бо ти в нас – найкраща, бо ти в нас єдина,
Немає такої, як ти на Землі.
Дитина. Живи, Україно! Живи для краси,
Для сили, для правди, для волі.
Співай, Україна, як різні ліси,
Як вітер в широкому полі.
Флешмоб під пісню Н. Могилевської «Україна» .
Бурні аплодисменти.
Брейк – кава.
Заняття. Гості заходять, сідають. Діти заходять під музику.
М.Є. – Усіх з добрим ранком вітаємо щиро.
Зичим добра вам, здоров’я і миру.
Г.В. – Великою і дружньою родиною ми зібралися в цьому залі.
С.І. – Ми ради бачити вас. Тож зійдемося у дружнім колі.
Зімкнули коло. Повернулися до гостей.
Привітання під музику.
Доброго ранку! Доброго ранку!
Доброго ранку, ліси і поля.
Доброго ранку! Доброго ранку!
Доброго ранку, Вкраїно моя!
Доброго ранку, люди вам добрі!
Доброго ранку, Земле моя!
Доброго ранку, гості шановні,
Доброго ранку! Всім миру й тепла!
М.Є. – Ми дуже часто відвідуємо школу на свято і в будні. А сьогодні раді учителям і учням, нашим недавнім вихованцям. Діти, що нас усіх з вами об’єднує?
- те, що ми всі антонівці.
- любов до рідної землі.
- повага до людей, які живуть поряд
- гордість за людей , які захищають Батьківщину.
М.Є. - Про це ми зараз поговоримо.( обмін інформацією, показ слайдів)
М.Є. – Гідність, відданість та патріотизм сьогодні засяяли новими гранями.
Народився новий, сучасний герой, молодий, юний, який може стати на захист своєї родини, села чи міста, народу, Вітчизни.
1 дитина. - Я – українка, ти – українка, ми українці, а наша Батьківщина –
Україна.
2 дитина. – Я – маленька частинка українського народу.
3 дитина. - Між собою всі ми друзі, ми одна родина і шануємо, як матір,
рідну Україну.
4 дитина. – Син я України – неньки, українцем я зовуся, Україною
пишаюсь, і дуже горджуся.
5 дитина. – А Вітчизну той любить, хто їй вірно служить.
6 дитина. – Людина без Батьківщини, як пташка без крил.
7 дитина. - Україна прагне жити в мирі та дружбі з усіма держава світу.
Г.В – Захищати свою Батьківщину в усі часи було почесним обов’язком
кожного громадянина країни.
1 дитина. – Зараз, коли на сході України неспокійно, тисячі українців стали
на її захист .
2 дитина. – Сміливі, мужні, безстрашні, вони нічого не злякались.
3 дитина. – Мій тато Паламарчук Дмитро Петрович теж захищав Україну в
в зоні АТО, зараз він працює в Інституті рису.
4 дитина. – Ми вдячні нашим захисникам, що вони зупинили ворога.
5 дитина . – Не стоїмо і ми осторонь. Ми хоч і маленькі, але можемо
допомогти їм.
6 дитина. – Разом з батьками ми готуємо їм подарунки, передаємо теплі
речі, продукти, малюнки, листи.
7 дитина. – Хай ці наші добрі справи зігріють їхні душі і серця.
С.І. – Серед нас є люди, яких ми бачимо щодня, живемо, працюємо
разом із ними. Ці люди сміливо можуть також мати почесне
звання «Герой ХХ1 сторіччя». Так хто ж він – сучасний герой
ХХ1 сторіччя?
1д. – Герой – це людина, яка здійснює великі вчинки на благо
людського суспільства.
2д. –Таким героєм для мене є випускник нашої школи Анатолій Олійник, який загинув в зоні АТО, захищаючи нашу країну..
3д. – А для мене герої - наші науковці, які висіяли чорний рис у формі герба України. І це було занесено до книги рекордів України.
4д - Для мене героями є збірна команда параолімпійців України, які завоювали 117 медалей на Параолімпійських іграх 2016 року в Ріо – де – Жанейро.
5д. – А для мене герой – моя бабуся, яка 43 роки пропрацювала в нашій школі. Вона вчила не лише батьків сьогоднішніх учнів, а й бабусь та дідусів. Коли вона йде вулицею, з нею всі привітно вітаються.
6д. - А для мене герой – лікар , який зберіг мені зір , зробивши складну операцію.
7д. – Сьогодні 6 грудня – День Збройних Сил України. Тому у нашому залі сьогодні присутні герої 21 сторіччя – учасники АТО.
М.Є. – Приємно представити сьогодні нашого односельця, учасника АТО Паламарчука Дмитра Петровича.
7 д. – Бажаємо міцного здоров’я, щастя вам та вашим рідним і близьким!. Зі святом вас!
С.І. про картину.
-На світі є чимало зла та лиха. Для того, щоб якомога менше цього лиха потрапляло до оселі, українці заквітчували своє обійстя рослинами – оберегами. І щоб вас обминало лихо ми всі разом створимо картину – оберіг і виготовимо святкові подарунки.
Г.В. Сьогодні буде працювати 4 групи. Тож запрошую усіх до роботи в групах.
М.Є. Я хочу познайомити усіх з групою дошкільнят, які сьогодні працюють у творчій майстерні. Будемо виготовляти сонечко – оберіг. Вам буду допомагати я .
Г.В. – Наша група «Здоров’ятко» буде виготовляти теплозберігаючі
пов “язки для чашок і ще подарує вам сюрприз.
С.І. – Ми проведемо журналістське розслідування і створимо фільм. ( або
Гостям : - Продовжить фразу «Дякую, солдате, за …»
О.В. -Наша группа батьків має назву «Матусина кухня».
Ми виготовили імбирно – медові пряники для військових, а щоб наші прянички мали більш естетичний вигляд та приємний смак,
прикрасимо їх глазур’ю. Я пропоную зробити це в блакитно-жовтих кольорах нашого державного прапору та назвати їх «Патріотики».Отже, приступимо до роботи! (процес прикрашання). Допомагати нам будуть волонтери і гості.
Усі групи працюють.
Презентація роботи.
С.І.
До презентації запрошуємо групу «Творча майстерня».
М.Є. – зараз « Творча майстерня» презентує свою роботу.
Діти виходять із – за столів, тримають перед собою сонечка:
1д. Об’єднавшись у групу, ми отримали завдання виготовити сонечко – оберіг.
2д У нас вийшли ось такі веселі і теплі сонечка.
3д.До них ми хочемо додати свої побажання.
1д. – Хай сміється в небі сонце золоте,
А у всіх, і в тебе, й мене, усмішка цвіте!
2д. – Хай завжди сонечко нас гріє, хай усе навкруг радіє.
Хай курличуть в небі журавлі, ми за те, щоб мир був на землі!
3д. – Хай завжди нам сонечко світить, хай щасливі зростають всі діти.
4д. – Миру в Україні бути! Миру хочуть усі люди!
Дарують сонечка волонтеру для воїнів АТО.
М.Є. – А ще діти для усіх присутніх хочуть подарувати танок «Сонечко».
(Танець «Сонечко»)
1 дит. -Ми вважаємо, що з роботою справилися, хочемо, щоб сонечко –
оберіг сяяло на картині.
Прикріплює дитина сонечко і каже: - Хай завжди буде сонце!
2 дит. -Як же картина без хмаринок? Прикріплюють 2 дітей по хмаринці і
кажуть: - Хай завжди буде небо!
3 дит. - Хай в мирному небі, небі голубому літають вільно білі голуби! 2
дітей прикліплюють голубів.
М.Є. –Молодці. Дякуємо вам за роботу.
До презентації запрошується група «Здоров’ятко».
Г.В. – Наша група виготовила термочашки, в які ми вклали тепло своїх рук і сердець. Військовим хочемо подарувати мішечок лікувальних трав для заварювання чаю, який додасть вам здоров’я і зміцнить силу.
1д. - Поклали в мішечок гілочки калини на благо всієї родини.
2д. -Калина – символ здоров’я української нації.
3д. - А ще у мішечку м’ята, щоб Вкраїна була багата. М’ята захищає від
злих людей.
4д. - Кропива символізує силу. Пучок цілющої кропиви зробить наших
воїнів сильнішими.
5д. -Також додамо глоду, побажаємо миру народу. Глід символ мужності.
6д. - А якщо смородини листочки заварити, можна побажати довго жити.
Це символ довголіття.
7д. -Хто цілющий чай поп’є, той 100 років проживе.
Г.В. - Ми вважаємо, що з роботою справилися, хочемо прикрасити картину –
оберіг калиною.
Дитина. – У калини китиці червоні,
У калини білі – білі квіти.
Я тримаю гілочку калини,
А здається усміх України.
Щоб люди були тут красиві ,здорові,
Щоб стороною йшли війни і хворі,
Щоб лихо минало нашу Вкраїну,
Вплетемо в картину – калину.
Прикрашають картину – оберіг калиною. Дарують чашки і мішечок волонтеру для воїнів АТО.
До презентації запрошується група «Матусина кухня»
Ми презентуємо імбирно-медові пряники з кольоровою глазур’ю.
Приготувати таку смачну випічку з доступних і недорогих продуктів, які завжди знайдуться в холодильнику, можна легко і швидко. І це зможе зробити навіть самий недосвідчений кулінар в домашніх умовах.
Пряники медові, ароматні, м'які, заварні, на пару, на кефірі,з поливою і без, зі спеціями і добавками стали головною прикрасою домашнього чаювання і на святковому столі. Отож давайте радувати один одного смачними подарунками та приємними емоціями!!!
Пригощають усіх присутніх пряниками.
О.В. - Ми вважаємо, що з роботою справились і хочемо прикрасити картину чорнобривцями.
А от щоб наука в державі розквітла,
Щоб діти у школі тягнулись до світла,
Щоб розумом славились скрізь українці,
Насадимо нині ми ще й чорнобривці!
До презентації запрошується група журналістів.
Діти. – Наша група отримала завдання взяти інтерв’ю у жителів села, учнів школи та гостей.
С.І. - Ми вважаємо, що ми з роботою справилися. А що у нас вийшло–
запрошуємо подивитися. (перегляд фільму).
Дитина. Щоб наша держава завжди процвітала,
Із сонцем в майбутнє вона мандрувала,
Щоб щастя й добробут були в Україні,
Навколо посадимо соняхи нині.
(Прикрашають картину соняхами).
М.Є. – Прикрасимо нашу картину – оберіг квітами, щоб наша Батьківщина стала ще красивішою, багатшою, мальовничішою. (Всі гості прикрашають карту України квітами по краю).
М.Є. дарує картину. – Ось вийшла така чудова спільна картина, створена усіма з любов’ю. – Хай знає весь світ про казкову країну,
Де синєє небо та жовті поля.
Хай квітне щаслива моя Україна,
Найкраща, безцінна, любима земля!
Заключний флешмоб під пісню про мир.