Конспект ранкової зустрічі в молодшій групі

Про матеріал
Дидактичні ігри, рухливі ігри, театралізовані ігри ,які можна використовувати в ранкові години.
Перегляд файлу

                                Конспект

         ранкової зустрічі в молодшій групі

Мета: Виховати любов до дитячого садка, почуття радості та задоволення від пепребування в ньому. Проявляти доброзичливе ставлення до однолітків та дорослих. Вміти дарувати радість, радіти успіхам інших, допомагати тому, хто цього потребує. навчити дітей формувати усвідомлення розуміння дій у ситуації конфлікту.  Намагатися створити спокійний, розважливий настрій та гарну атмосферу на весь день. Прагнути до створення спільноти через проведення спільних ігор, вітань,  

Заохочувати дітей до обміну інформацією щодо принесених іграшок. Розвивати діалогічне мовлення.  

Заохочувати до пізнання нового, а саме, сприймання та розуміння інформації про те, чим діти займатимуться протягом цього дня.

Спонукати до прояву творчості, індивідуальності під час спілкування з однолітками.

 

  •  Доброго ранку!
    Я дітям бажаю.
    Доброго ранку! –
    Гостей я вітаю.
    Доброго ранку
    тобі і мені.
    Щирі слова
    нехай линуть рясні.

 

 -Доброго ранку, діти!  

Дуже рада, що ми сьогодні зібралися разом! Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день. 

  1. Привітання «Ми у нашому садочку».

 

  1. Дидактична гра «Комплімент»  

Мета гри: допомогти дитині побачити свої позитивні сторони, відчути, що вона приймається і цінується іншими людьми.

Матеріал: квітка.

 

  1. Рухлива гра « Мій дзвінкий веселий м’яч»

Мета гри: Розвивати у дітей вміння ритмічно ходити, стрибати, згідно з текстом вірша, виконувати рухи за сигналом. Вправлятися з бігу, в підстрибуванні на 2 ногах.

Матеріал: м’яч,різноколірне полотно.

 

  1. Ігровий прийом: запропонувати дітям стати на різноколірне коло та вибрати маленький м’ячик згідно кольору. 

 

  1. Гра «Мій дзвінкий веселий м’яч» (повторюється з маленькими м’ячиками)( м’ячики розлітаються по всій групі)

Матеріал: корзина з маленькими м’ячиками; різноколірне полотно.

 

  1. Ігровий прийом: з’являються мишенята, які сваряться,і не можуть поділити знайдений один м’ячик (розігрується ляльковий сюжет)

Матеріал: м’ячики,

 

  1. Вихователь звертає свою увагу на мишенят:

 

  • Подивіться  мишенята  посварилися і дуже образилися одне на одного. Вже не товаришують   і через це їм дуже сумно і прикро. А як помиритися вони не знають.    
    -  Кого ми можемо назвати другом? (Хто ділиться, допомагає, з ким можна погратися,
  •  Давайте навчимо  їх дружити, як ми можемо їх помирити: посміхнутися, попросити прощення, а ще можна помиритися морилкою бути справжніми друзями, миритися,

 

  • Діти  розігрують мирилку: «Мир-миром».  

 

 

  1.  Підсумок вихователя.

 Обов'язково кожен з вас повинен оберігати один одного, турбуватися, бути ввічливим, не затівати сварок, особливо через дрібниці - тоді і з'явиться справжня дружба. 

 

 Мишнята:

 

  • Любі дiти, милі дiти! 
    Виростайте, наче квiти! 
    Бiлочубi, чорноброві, 
    виростайте вci здорові,
    чуйні серцем, чесні й щирі, 
    виростайте в дружбі й мирi.

Дякуємо вам діти. А за те що ви нас навчили нас дружити ми вам подаруємо ось цю книжечку.

Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
19934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку