16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Сенсорний розвиток, ранній вік "Подорож до країни "сенсорики"".

Про матеріал
Розробка заняття з сенсорного виховання дітей раннього віку. "Подорож до країни Сенсорика.
Перегляд файлу

Конспект  заняття: Подорож до країни сенсорики

(Сенсорний розвиток)

 

Програмовий зміст:закріплювати знання дітей у називанні основних  кольорів, у розрізненні форм (круг, квадрат, трикутник), у диференціюванні однорідних предметів за формою, у називанні ознак предметів за дотиковим відчуттям, у збиранні образу з трьох частин; закріплювати поняття один – багато та великий – маленький; розвивати мислення, пам’ять, уважність, чуттєве пізнання; виховувати позитивні емоції, самостійність, доброзичливість.

Матеріал:великі геометричні фігури різного кольору (круг, квадрат, трикутник), Маленькі різнокольорові геометричні фігури, казкові герої – іграшковий Незнайко, Карлсон, Колобок, Гномик, 2 чайники з теплою та холодною водою, запис пісні «Колобок».

 

Хід заняття

 – Доброго дня, дітки, сьогодні ми вирушаємо в цікаву подорож, але щоб сісти в потяг вам потрібні квитки. (роздати дітям квитки – геометричні фігури різного кольору.

Дидактична вправа: «Вгадай і назви» – закріплювати та удосконалювати знання про  кольори та геометричні фігури.

 – Молодці, дітки, тепер ви всі можете рушати в подорож (діти стають паровозиком і їдуть).

Перша зупинка – зустріли Незнайка, йому треба допомогти розкласти геометричні фігури.

Дидактична гра: «Розклади фігури» – закріплювати вміння диференціювати предмети за формою. Діти розкладають квадратики на квадрат, кружечки на круг, трикутнички на трикутник.

– Це який квадрат (круг, трикутник)? (великий).

 – А скільки великих квадратів? (один). – А маленьких? (багато).

 – Дякую, вам за допомогу, можна вирушати далі.

Друга зупинка– зустріч з Карлсоном. Він хоче випити чаю з улюбленим варенням, але не знає з якого чайника брати воду.

 – Допоможемо!

Дидактична гра «Веселі чайники» – закріплювати вміння називати ознаки предметів за дотиком (холодний – теплий)

Третя зупинка – зустріли Колобка, йому сумно, немає з ким потанцювати.

Гра-танок «Колобок»рухова активність, повторення рухів за вихователем.

Четверта зупинка – зустріч з Гномом, у нього є багато геометричних фігур. – Що можна зробити з них? (Показати дітям, як з трьох трикутників можна зробити ялинку, з кружечків – снігову бабу, з квадратиків – башточку). Запропонувати дітям зробити це самостійно за столами.

 – Подивіться, як гарно у нас вийшло. Ви всі великі молодці, чудово попрацювали. Карлсон залишив вам за це бубликів до чаю.

 

 

docx
Додано
14 березня
Переглядів
1361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку