Конспект розваги "Математичний ярмарок"

Про матеріал
Розвага спрямована на закріплення навичок кількісної лічби в межах 8; вчити групувати геометричні фігури, помічати предмети, що схожі на дані фігури, в навколишньому середовищі. Формувати вміння розв’язувати логічні завдання, розмірковува¬ти, доводити правильність свого міркування. Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до народних традицій.
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(ЯСЛА-САДОК) №270

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

РОЗВАГА

«МАТЕМАТИЧНИЙ ЯРМАРОК»

 (для дітей старшого віку)

 

                                                                            Руслана Миколаївна Черткова,              
                                                                            вихователь-методист ЗДО№270

 

 

Мета: розширювати уявлення дітей про національну традицію ярмар­кування, особливості українського менталітету: емоційність, миролюбність.   Закріплювати навички кількісної лічби в межах 8; вчити групувати геометричні фігури, помічати предмети, що схожі на дані фігури, в навколишньому середовищі. Формувати вміння розв’язувати логічні завдання, розмірковува­ти, доводити правильність свого міркування. Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до народних традицій.

 
Матеріали:  білети, геометричні фігури, солодощі, морква, картопля, яблука, стрічки, розмальовки, рушники, м’яч, скриня, цифри, сопілки, намисто.

Дійові особи: Ведуча Параска
   
                                                     Хід розваги


 Під музичний супровід до зали заходять діти.

Ведуча:

Увага! Увага!
Спішіть-поспішайте!
Господарі  й гості, глядіть — не минайте. 
На ярмарок прошу гуртом й поодинці,
Чекають на вас тут чудові гостинці.
На ярмарку нашім веселім, багатім
На будь-який смак щось можна придбати.
 Тут щедрі дарунки із саду й городу,
Тут пісня і жарти — усім в нагороду.
Тут речі умільців,  ні з чим незрівнянні,
 Барвисті стрічки, рушники вишивані.
Полив’яний посуд — миски та горнятка,
Сопілки — хлоп’ятам, намисто — дівчаткам.
Скоріше на ярмарок всі вирушайте!
Купуйте, милуйтесь, танцюйте і грайте!
Тож поспішайте без крику і свар,
Доки не змінено цін на товар.

Ведуча:

  - З давніх-давен в Україні проводяться ярмарки. 
Люди з’їжджаються на ярмарок, як на свято. Одні везуть, щоб продати, інші їдуть, щоб купити. Й обов’язково на ярмарку лунають українські пісні, проводяться народні ігри. Ось сьогодні і ми відвідаємо ярмарок, але не звичайний,               а математичний.             

 

  1. Завдання «Числа сусіди»

 

 Ведуча:

  - Для того, щоб ви змогли пройти на ярмарок, потрібно отримати білети та виконати завдання. Назвіть числа-сусіди того числа, що зазначене у вашому білеті.             

Молодці, гарно впорались із завданням, тож ласкаво просимо на ярмарок.

Так як наш ярмарок не звичайний, а математичний, то і товар ви зможете придбати не за гроші, а за правильно виконані завдання.

 

  2. Завдання «Геометричні фігури»

 

Ведуча:

  - Діти, погляньте, які смачні вироби! Щоб їх отримати, потрібно до кожного виробу підібрати відповідну геометричну фігуру.

 (Діти виконують завдання та отримують солодощі).

 

  3. Завдання  «Більше, менше, порівну»

 

Ведуча:

Назбирала  я морквин, 
А до них — і картоплин. 
У рядочки  поскладайте, їхню кількість  порівняйте.
Овочі ви полічіть. 
Чого  більше —  розкажіть!
(Діти за виконані завдання отримують яблука)

Ведуча:

 

  Погляньте,чого тільки немає ось на цьому прилавку: вишиті   рушники,  різнокольорові стрічки, кубики,  мереживо й намисто. Господиня запрошує вас у таночок, але спершу ви повинні допомогти їй розв’язати математичні задачі. Будьте уважні,               не поспішайте.             
 

  4. Завдання «Задачі»

 

1.В лісі — дуб, на нім білочки живуть.

Ось велику гілку обхопили чотири лапки.

Скільки на гілочці було білочок?


2.Три руді лисиці,
 Грались на травиці.
 З них одна сховалась,
 Скільки їх зосталось? 

3.Купила в крамниці сестричка,
5 метрів шовкової стрічки.
Три мені віддала,
А скільки ж собі узяла? 

4.Чотири спілих грушок
 На гілочці гойдались,
Три грушки з’їв Павлуша,
То скільки груш зосталось? 

Ведуча:

 

        -  Молодці, розв'язали всі задачі. Ось вам стрічки з кубиками, бо жоден ярмарок не проходить без розваг: чути жарти,  заклички,  сварки, торги, пісні, народні ігри і звичайно  лунає музика. Тож давайте затанцюємо!
(Діти виконують танок під пісню «Математика в родині» сл. Л. Бігун муз. І. Білика)

 

 

Ведуча:

  -  Малята, а ви знаєте, що жоден ярмарок не проходить без торгу та суперечок; одні хочуть  вигідніше продати, інші вигідно купити. От і ми трішки по сперечаємось.  

 

  5. Гра «Назви протележність»

 

(Ведуча кидає м'яча дитині і називає одну із математичних величин, дитина повинна повернути м’яч називаючи протилежність)

Великий – маленький;  
Високий – низький;
Широкий – вузький;
Товстий – тонкий;
Далеко – близько;
Зверху – знизу;
Зліва – справа;
Вперед – назад;
Один – багато;
Ззовні –  в середині;
Легкий – важкий.

  6. Завдання «Неслухняні цифри» 

Ведуча:

  - Діти, погляньте, що це таке? Так, це скринька, але вона не проста а чарівна. Давайте поглянемо, що в ній!

Цифри гарні, не погані,
Але досить неслухняні,
Пустували, розбігались,
Як попало в купу склались.
Треба їх поставить в ряд:
По порядку хай стоять!

(Діти беруть цифри та утворюють цифровий ряд. Розповідають вірші про цифри)

Дитина:
Подивіться – ось вона
Одиничка чарівна.
Хоч і ніжку одну має,
Вправно ряд розпочинає.

Дитина:
Подивіться – ось і два,
Цифра дуже чепурна.
Шийку «гусачком» згинає,
Хвостик хвилькою здіймає.

Дитина:
Раз гачок і два гачок,
А між ними - язичок.
Цифра нас зачарувала.
Трійка, ми тебе впізнали.

Дитина:
Познайомтесь – це чотири,
З нею в дружбі усі звірі,
Бо чотири лапки мають,
Вправно ними чеберяють.

Дитина:
П’ять – мов гак
На автокрані,
Що вантаж
Підносить плавно.

Дитина:
Цифра шість, як бегемотик,
Має кругленький животик.
Ну, а шийка, як дуга,
Вліво зігнута вона.

Дитина:
Цифра сім – потішна дуже,
Ти помітив її, друже?
Вправно ніжку виставляє,
У таночок поспішає.

Дитина:
Два кружечки поряд стали.
- Що за дивні окуляри? -
У маляток запитали.
- Це ми вісім написали!


(Діти за виконане завдання отримують розмальовки)

Ведуча:

Сьогодні на ярмарку ми побували:
За гарні знання – дарунки придбали.
Сміялись, танцювали та ще жартували,
Різного краму багато придбали.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куроп'ятник Людмила
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
2680
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку