Тема. Квітка-семицвітка. Таблиця ділення на 3.
Мета: закріпити знання таблиці ділення на 3; формувати уміння застосовувати випадки табличного ділення на 3 до розв’язування рівностів і задач; прищеплювати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: проектор, навчальна презентація, індивідуальні картки.
Хід самопідготовки
-
Організаційний етап.
-
Психонавіювання.
Самостійно ми працюєм,
Помилок не буде, факт!
Ми уважно помудруєм,
Вийде добрий результат.
-
Створення ситуації зацікавлення.
-
Яка зараз пора року? (Зима)
-
А наступна пора року як називається? (Весна)
-
Які зміни в природі відбуваються навесні? (Починають розцвітати квіти.)
-
Погляньте, дітки, на нашій дошці розцвіла квіточка. А ми знаємо, що на квіти полюбляють прилітати різні комашки. Але приходити вони будуть з цікавими завданнями для вас.
-
Підготовчий етап.
-
Підготовчі вправи.
а) « Хмаринка». Ділення на 3.
-
До нашої квітки поспішає равлик. А за ним і хмаринка з таблицею ділення на 3.
-
Молодці. Гарно впоралися.
б) Гра «Знайди числа, які діляться на 3».
-
Поспішає метелик з наступним завданням. З поданих чисел, потрібно вибрати ті, які діляться на число 3.
-
12, 11, 15, 22, 18, 19, 3, 25, 24, 20, 28, 21, 9, 27, 30, 6.
-
Добре, молодці!
в) Завдання «З’єднай».
-
Діти, по класу літає стрекоза, бачите її, вона також прилетіла до нашої квіточки. Принесла нам завдання «З’єднай». З ліва розміщенні приклади на ділення, а справа – на віднімання. Необхідно з’єднати ту пару прикладів, у якій різниця і частка рівні.
90-81
|
|
14:2
|
50-43
|
18:2
|
40-34
|
18:3
|
20-15
|
21:3
|
80-50
|
24:3
|
40-32
|
15:3
|
-
Пояснення домашнього завдання.
-
Поспішає до квіточки сонечко повідомити нам про те, що прийшов час виконувати домашнє завдання. У рівностях 576 вирази з душками першу дію виконуємо в душках. Наприклад:
8 9
3*(29-2)=24 або (3+6):3=3
-
Зрозуміло?
-
А зараз виразно читаємо задачу 577.
-
Скільки метрів дроту розрізали? (25 м)
-
На шматки по…(3 м).
-
Що запитується в задачі? (Скільки метрів дроту залишилося? Скільки вийшло таких шматків?)
-
Що означає розрізали на шматки по 3 м? (Поділити на 3)
-
А чи можемо ми 25 поділити на 3? (Ні)
-
Для того щоб поділити на 3 нам потрібно розкласти число 25 на такі доданки, щоб один поділився на три.
-
Самостійна робота учнів.
23 січня
Домашня робота
Рівності 576
Задача 577
-
Хто швидше впорається із завданням підіймає руку. Квіточка приготувала для вас цікаві завдання.
Індивідуальна допомого учням (за потреби).
-
Контроль за виконанням домашнього завдання.
-
Самоперевірка завдань учнями.
-
Індивідуально-колективна перевірка роботи учнів вихователем.
-
Підбиття підсумків самопідготовки.
-
Чи цікаво вам було сьогодні?
-
А чи важко вам було впоратися із завданнями?
-
Молодці!