Урок математики у 2 класі на тему "Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв'язування задач" за програмою "Росток" Л. Г. Петерсон

Про матеріал

Клас:2

Тема уроку: Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.

Мета уроку:

навчальна: ознайомити учнів із прийомом письмового додавання та віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел;

виховна: виховувати почуття взаємодопомоги;

розвивальна: розвивати охайність при виконанні робіт, математичне мовлення, логічне мислення.

Обладнання. Ноутбук, монітор, презентація до уроку, наочність для усного рахунку та розв'язування прикладів, картки для самостійної роботи.

Форма проведення:урок-подорож.

Тип уроку. Урок формування нових знань та вмінь .

Перегляд файлу

 

 

 

Хід уроку

 

 І. Організаційний етап.

1. Привітання.
- У нас у класі гості. Привітайтеся з ними.

 

Ми вам раді, добрі люди,

І вітаєм щиро вас,

То ж запрошуєм ласкаво

На урок у 2 клас.


2. Психологічна настанова на урок.

Рефлексія

Піднесений настрій – сонце.

Спокійний настрій – хмаринка.

Поганий настрій – крапелька.
-  Нехай цей урок залишить у вас міцні знання і хороший настрій.

ІІ . Мотивація навчальної діяльності.

 

 

- А він у нас сьогодні незвичайний. Ми помандруємо з вами в минуле і потрапимо… в Льодовиковий період. На нас чекає захоплююча подорож, що допоможе нам вивчити цікаву тему королеви наук – Математики. А для чого нам потрібно вивчати математику?


 

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок.



 1. Усний рахунок.  

 Перша перепона на шляху тварин - величезний айсберг. Айсберг – плаваюча льодова гора. Щоб його подолати, потрібно піднятись на його вершину та спуститися назад.                       

        Гра ,,Сходинки  на вершину “.
 

 

 400-200

   48  -30

 

 41 + 35

 

 

56 + 20

 

 

 

 57 - 43

 

100 + 400

 

 

 

 

 

20+ 70

 

 

 

 

 

Біля    підніжжя  айсберга ми помітили уламки криги з цифрами.

 

 2. Каліграфічна хвилинка.

 

  • Використавши уламки криги , на яких написані цифри 1,7,9  потрібно утворити усі можливі трицифрові числа та каліграфічно записати їх у зошит. (Учні записують їх біля дошки).
  • Які ми записали числа?

Назвіть найбільше і найменше число.

 

-Ми рушаємо далі в путь. Нас застає ніч. Щоб місяць освітив нам дорогу і ми могли  рушити далі, треба розвязати приклади. (Учні біля дошки).

 

-49                  + 61          

 18                     25

IV.   Формування мети й завдань уроку .

 

  • Які числа ми додавали та віднімали? (двоцифрові)
  • У який спосіб ми це з вами робили? (письмово)
  • Давайте пригадаємо алгоритм письмового додавання двоцифрових чисел.
  • Чим буде відрізнятися алгоритм письмового віднімання?
  • Яка сьогодні тема уроку, як ви гадаєте?


- Отже, ми з вами повторили віднімання двоцифрових чисел, а сьогодні на уроці будемо вчитися додавати та віднімати трицифрові числа, розв’язувати вправи і завдання, використовуючи алгоритм.

 

V. Вивчення нового матеріалу, практика.

1. Самостійне визначення дітьми алгоритму додавання та віднімання трицифрових чисел.

 

Ми потрапляємо в льодові печери. Щоб вибратися з них нам треба виконати завдання в зошиті.

с.44 №2,3(приклади на додавання та віднімання трицифрових чисел)


Фізкультхвилинка.


- Сонячні промінці  ледь пробиваються крізь тоненькі щілини. В льодовій печері дуже холодно. Може погріємось?

 

VI.    Первинне закріплення і корекція.


4 (1) (рівняння)


Робота над задачею.

Діти, нам на допомогу хтось поспішає...(Дієго-саблезубий тигр). А хто це, ви дізнаєтеся, розвязавши задачу.

С45.№5 (в)

 

 

VII.   Етап перевірки первинного розуміння.

1. Самостійна робота.

-Діти, ось ми і вибралися з печери. Дієго хоче дізнатися, чи добре ви засвоїли матеріал уроку. Він просить вас виконати невеличку самостійну роботу.

І група

Розвязати приклади.

  + 257 -679

     631                   453

 

ІІ група

Вставити пропущені цифри в прикладах.

 

+*87              - 96*

           61*                  *31

         999                331
 

VIII. Підведення підсумків уроку.

 

- Діти,нам вже час повертатися додому. Давайте пригадаємо, чого ми навчились на уроці ?

 - Що видалося складним?

- Як будете використовувати те, що вивчили?

 - Що на уроці сподобалось найбільше?

Рефлексія

Піднесений настрій – сонце.

Спокійний настрій – хмаринка.

Поганий настрій – крапелька.

IX.    Повідомлення домашнього завдання.

 

С. 44 №2, 3, 4(2,3)

 

Ось і пролунав дзвінок,

закінчився наш урок.

За роботу по заслузі,

щиро дякую вам , друзі!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 березня 2018
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку