Клас:2
Тема уроку: Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.
Мета уроку:
навчальна: ознайомити учнів із прийомом письмового додавання та віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел;
виховна: виховувати почуття взаємодопомоги;
розвивальна: розвивати охайність при виконанні робіт, математичне мовлення, логічне мислення.
Обладнання. Ноутбук, монітор, презентація до уроку, наочність для усного рахунку та розв'язування прикладів, картки для самостійної роботи.
Форма проведення:урок-подорож.
Тип уроку. Урок формування нових знань та вмінь .
Хід уроку
І. Організаційний етап.
1. Привітання.
- У нас у класі гості. Привітайтеся з ними.
Ми вам раді, добрі люди,
І вітаєм щиро вас,
То ж запрошуєм ласкаво
На урок у 2 клас.
2. Психологічна настанова на урок.
Рефлексія
Піднесений настрій – сонце.
Спокійний настрій – хмаринка.
Поганий настрій – крапелька.
- Нехай цей урок залишить у вас міцні знання і хороший настрій.
ІІ . Мотивація навчальної діяльності.
- А він у нас сьогодні незвичайний. Ми помандруємо з вами в минуле і потрапимо… в Льодовиковий період. На нас чекає захоплююча подорож, що допоможе нам вивчити цікаву тему королеви наук – Математики. А для чого нам потрібно вивчати математику?
ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок.
1. Усний рахунок.
Перша перепона на шляху тварин - величезний айсберг. Айсберг – плаваюча льодова гора. Щоб його подолати, потрібно піднятись на його вершину та спуститися назад.
Гра ,,Сходинки на вершину “.
|
400-200 |
|||||
48 -30 |
|
41 + 35 |
|
|||
|
56 + 20 |
|
|
|
57 - 43 |
|
100 + 400 |
|
|
|
|
|
20+ 70 |
Біля підніжжя айсберга ми помітили уламки криги з цифрами.
2. Каліграфічна хвилинка.
Назвіть найбільше і найменше число.
-Ми рушаємо далі в путь. Нас застає ніч. Щоб місяць освітив нам дорогу і ми могли рушити далі, треба розв’язати приклади. (Учні біля дошки).
-49 + 61
18 25
IV. Формування мети й завдань уроку .
- Отже, ми з вами повторили віднімання двоцифрових чисел, а сьогодні на уроці будемо вчитися додавати та віднімати трицифрові числа, розв’язувати вправи і завдання, використовуючи алгоритм.
V. Вивчення нового матеріалу, практика.
1. Самостійне визначення дітьми алгоритму додавання та віднімання трицифрових чисел.
Ми потрапляємо в льодові печери. Щоб вибратися з них нам треба виконати завдання в зошиті.
с.44 №2,3(приклади на додавання та віднімання трицифрових чисел)
Фізкультхвилинка.
- Сонячні промінці ледь пробиваються крізь тоненькі щілини. В льодовій печері дуже холодно. Може погріємось?
VI. Первинне закріплення і корекція.
№4 (1) (рівняння)
Робота над задачею.
Діти, нам на допомогу хтось поспішає...(Дієго-саблезубий тигр). А хто це, ви дізнаєтеся, розв’язавши задачу.
С45.№5 (в)
VII. Етап перевірки первинного розуміння.
1. Самостійна робота.
-Діти, ось ми і вибралися з печери. Дієго хоче дізнатися, чи добре ви засвоїли матеріал уроку. Він просить вас виконати невеличку самостійну роботу.
І група
Розв’язати приклади.
+ 257 -679
631 453
ІІ група
Вставити пропущені цифри в прикладах.
+*87 - 96*
61* *31
999 331
VIII. Підведення підсумків уроку.
- Діти,нам вже час повертатися додому. Давайте пригадаємо, чого ми навчились на уроці ?
- Що видалося складним?
- Як будете використовувати те, що вивчили?
- Що на уроці сподобалось найбільше?
Рефлексія
Піднесений настрій – сонце.
Спокійний настрій – хмаринка.
Поганий настрій – крапелька.
IX. Повідомлення домашнього завдання.
С. 44 №2, 3, 4(2,3)
Ось і пролунав дзвінок,
закінчився наш урок.
За роботу по заслузі,
щиро дякую вам , друзі!