Конспект STEM-уроку у 1класі на тему уроку: Властивості води – рідини.

Про матеріал
Конспект STEM-уроку у 1класі на тему уроку: Властивості води – рідини. Ознайомити учнів з властивостями води та значенням її для людини. Закріплювати та удосконалювати знання з розвʼязування прикладів на додавання, розпізнаванні геометричних фігур. Закріпити знання у вивчені букв та їх написання; удосконалити навички читання, підбирати слова-ознаки. Розвивати зорову памʼять, слухову увагу, уміння мислити та аналізувати; уміння уважно спостерігати. Виховувати та розвивати допитливість та дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

                                                            

Конспект  STEM-уроку у 1класі на тему уроку:

 

                    Властивості води – рідини.

 

 

 Мета уроку: Ознайомити учнів з властивостями води та значенням її для людини. Закріплювати та удосконалювати знання з розвʼязування прикладів на додавання, розпізнаванні геометричних фігур. Закріпити знання у вивчені букв та їх написання; удосконалити навички читання, підбирати слова-ознаки.

Розвивати зорову памʼять, слухову увагу, уміння мислити та аналізувати; уміння уважно спостерігати.

Виховувати та розвивати допитливість та дбайливе ставлення до природи.

Обладанання уроку: зошити, мультфільм «Капітошка»,  аркуші із завданням,  шаблони краплинок, склянка з водою, наочний матеріал, сіль, цукор, малюнки, опорні схеми та слова,використане джерело https://mykniga.com.ua/poradi/zagadki-pro-vodu-dlya-ditej-doshkilnyat-i-shkolyariv-z-vidpovidyami.html.

 

 

                                                         Структура уроку

Організаційний момент

Що ми будемо сьогодні на уроці робити,

Що будемо пізнавать.

Ви зможете усі сказати,

Лише загадку треба відгадать.

Якщо б не було її,

Мама б не прала,

Підлогу би тато не помив,

А кораблик не поплив.

(Вода)

Актуалізація опорних знань

1. Гра «Де сховалася краплинка?» + відновлення слів(вставити пропущені букви).

- Де сховалася вода?

                                        

Повідомлення теми уроку.

- Як ви вже зрозуміли, у нас сьогодні буде незвичайний урок. Ми з вами, разом з  краплинками-мандрівницями перетворимося на справжніх дослідників, а наш клас перетвориться на наукову лабораторію і кожен із вас буде дослідником. Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати воду.

Пояснення та сприймання  нового матеріалу.

- Отже, сьогодні на уроці ми продовжемо пізнавати цікаву інформацію про воду. І гостем та помічником на уроці буде…….

1. Перегляд  мультфільма «Капітошка».

- Так. Герой мультфільтфільму.

                                            

2. Робота з геометртчним матеріалом.

- Подивіться уважно на Капітошку і виберіть ту геометричну фігуру, на яку він  схожий.

                                ( круг )

3. Робота в зошиті.

- Давайте порахуємо, зі скількох гругів складається Капітошка.

Запис числа чотири цифрою 4.

- А скільки у Капітошки ще краплинок-кругів? Порахуйте їх.

Запис числа дев’ять цифрою 9.

- Порівняйте числа.

- А тепер давайте порахуємо кольори, якими розфарбований Капітошка та інші краплинки води (червоний, синій, білий, жовтий, фіолетовий, зелений, чорний, блакитний).

- А як це можна записати у вигляді виразу? Запишіть цей приклад у зошит і розвʼяжіть його.

 

1+1+1+1+1+1+1+1

- Яке число отримали в результаті? (8).

Фізкультхвилинка. « Австралійський дощ»

https://youtu.be/hpPVZYJl7fg

4. Отримання інформації із виконанням завдання.

- Ми вже з вами знаємо, що вода є скрізь. Вона є  в океанах, морях, річках, озерах, ставках, струмках, а також є в льодовиках, під землею, наприклад , в колодязі і навіть у повітрі. А ще вода є в рослинах, тваринах і в людині. Їхні  тіла значною мірою складаються з води. Без води все живе загине. Зараз ми з вами дізнаємося, чи багато її у нашому тілі

Складання силуету. ( потрібно скласти силует 5 разів навпіл, отримаємо 10 частин)

- Виконуючи наступне завдання ви дізнаєтеся скільки води в організмі людини.

                                               

-Зафарбуйте синім кольором 8 частин.

                                            

5. Виконання дослідів.

1) Налити у склянку воду. Понюхати. Спробувати на смак

                              Висновок: Вода не має запаху та смаку.

2) Покласти у склянку з водою ложку.

                                  Висновок: Вода прозора.

3) Перелийте чисту воду з пляшки у склянку.

                                  Висновок: Вода не має своєї форми. Набуває форму того предмета, в якому вона міститься.  Ллється.

4) Давайте у склянку з водою додамо ложечку

              - одна група солі , інша  цукру.

 Розмішайте воду.  Що сталося? Спробуйте цю воду на смак.

                                Висновок: Вода може розчиняти деякі речовини.

5) Покладіть шматочок паперу у воду, що ви бачите?

                                Висновок: Вода його тримає, а потім папір намокає і він тоне.

                             

Фізкультхвилинка. Гра «Впіймай краплинку» Робота з гідрогелем.

Можна сортувати їх за кольором, рахувати чи шукати прозорі кульки у воді. Можна сортувати їх за кольором.

6.  Гра «Спільне слово». Запис слів у зошит ( бурулька, лід, сніг, річка, пара, туман, кран)

- Виконуючи слідуюче завдання сьогоднішнього гостя ви двзнаєтесь який стан може мати вода.

- Розгляньте малюнки, знайдіть спілне слово.

                

                                       Вода – стан твердий.

               

                                       Вода – рідкий стан.

              

                   Вода – пара, газоподібний стан.

7. Виготовлення дитячої іграшки - антистрес «Мій Капітошка» ( ЗА ВКАЗІВКАМИ ВЧИТЕЛЯ)

                                           

Рефлексія. Вправа «Ділюсь інформацією»

1.Діти діляться інформацією.ю яку запам’ятали та своїми враженнями від уроку.

Підсумок.

- Капітошка заховав  слово. Знайдіть та прочитайте його.

                         Молодці

- Так.  Всі ви, діти — молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати!

 

 

     

       

 

docx
Додано
19 вересня 2023
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку