Календарно-тематичне планування з англійської мови. 10 клас. 2-й семестр. Автор Карп юк О.Д. (3 год) |
|||||||||||||
навч годи-ни |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок у НМК |
мовленнєві зразки |
лексика
|
граматика
|
читання |
аудіюван-ня |
говоріння
|
письмо
|
|||
UNIT 5. Communication Technologies |
|||||||||||||
52 |
1.Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.
|
- описувати предмети та явища; - запитувати та надавати інформацію; - обговорювати перспективи та аргументувати свою точку |
Reading |
A computer is an electronic machine which can be used to … A computer system consists of .. People use the Internet to access …
|
an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device, to delete, an attachment, a directory, to click, a blog, a wikipedia
|
Phrasal Verbs
|
PB ex.2,3, 4, 5, pp.72-74; ex.7, p.75 WB ex.3, p.48 |
PB Article, p.p.72-74 |
PB ex.1b, p.72;
|
PB ex.1a,p.72ex.6, p.75; WB ex.1,2*, p.47;
|
|||
53 |
2. сучасні технології
3. комп’ютерне обладнання та основні операції |
зору; - розповідати про свої захоплення й уподобання; - розпитувати з метою роз’яс-нення і уточнен-ня інформації та надання необ-хідних відпові-дей; - давати поради та реагувати на поради інших; - аргументувати свій вибір
|
Reading + Vocabulary |
PB ex.1,2, 3, p.76; WB ex.1, 2, p.49 |
|
PB ex.8, 9, p.75
|
WB ex.4*, p.48 |
||||||
54 |
3. комп’ютерне обладнання та основні операції |
Grammar |
Scroll up to the top of the page. |
to scroll up / down, hack into, to log off/out, to back up, to pick email, to zoom in/out, to print out
|
PB Grammar Point, ex.1, 2, 3, p.77; WB ex.1, p.49; ex.2, p.50 |
|
|
PB ex.4, p.77; WB ex.3*, p.50
|
|||||
55 |
4. Всесвітня мережа.
5. веб-ресурси.
6. Електронний лист. Стилі листа.
7. написання електронного листа.
8. Улюблені сайти.
9. інтернет кафе
10. веб –сайти. Робота над проектом |
|
Listening
|
|
to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected, a superhighway, a link |
Phrasal Verbs
|
WB ex.2*, p.51; |
PB ex.3,4, p.79 |
PB ex.1,2, 5, p.79; |
WB ex.1*,p.50
|
|||
56 |
Speaking
|
In my view, this one… We need to consider … To my way of thinking … Another reason is that … |
a website, a hypertext, a cyber café, a hacker, a network |
PB ex.1a,p.80; WB ex.1, p.52
|
|
PB ex.1b, p.80; ex.3, p.81 |
PB ex2, p.81; WB ex.2, p.52; ex.3, p.53
|
||||||
57 |
Writing |
|
styles of email messages |
|
PB ex.2, p.86; ex.4, p.87 |
|
PB ex.1, p.86; ex.3, p.87; WB ex.5,p.54 (step 6) |
WB ex.1,2*, p.55 |
|||||
58 |
Writing |
|
|
|
PB ex.5a,b; 6 p.88 - 89
|
|
|
PB ex.7 A,B*, p.89;
|
|||||
59 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
PB ex.1,2a, p.82; WB ex.1, p.53 |
|
PB ex.4,5, p.83
|
PB ex.2b, 3, p.82; WB ex.2*,p.53 |
|||||||
60 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
WB ex.3,4, p.54 |
|
PB ex.6, 7b, p.84; ex.8, p.85 |
PB ex.7a,p.84 WB ex.5*,p.54
|
|||||||
61 |
PB ex.9, p.85 (group project) |
||||||||||||
62 |
Комп’ютерні технології.
|
Check Your Skills |
|
PB ex.1, p.90 |
PB ex.2, p.90
|
PB ex.4, p.91
|
PB ex.3, p.90
|
|
WB ex.1,2*, p.56
|
||||
63 |
Підсумкова робота з теми (представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя) |
||||||||||||
|
Unit 6. IS the Earth in danger? |
||||||||||||
64 |
13. природні катаклізми як явище в природі.
|
- описувати явища, події та ситуації, аналізувати їхні причини і наслідки; - явища, події, факти;
|
Reading |
A natural disaster is the effect of a natural hazard that affects the environment and leads to earth. |
an avalanche, a drought, a typhoon, a volcano, an eruption, a flood, a tsunami, an earthquake, a tornado, hailstorms, a blizzard,
|
Tense Revision
|
PB ex.1, 2, 3, p.92 -94, WB ex.1, p.57;
|
PB Article, pp.92-93 |
PB ex.4, pp.94-95; |
WB ex.2*,3, p.57
|
|||
65 |
14. види катаклізмів під час стихійних лих
15. пошуки причин шляхів запобігання природнім стихійним лиха
16. правила безпеки під час землетрусу або іншого стихійного лиха.
17. спогади про стихійні лиха.
|
- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим; - надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; - порівнювати ситуації, факти, явища; - аргументувати власну думку; - давати поради і реагувати на поради інших; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію
|
Reading + Vocabulary |
|
a hurricane, a landslide, a frequency, a threat, a cause, a reason, resistant, to respond, to occur, to damage
|
|
PB ex.5, pp.95-96 ; Vocabula-ry Point, ex.1,3,p.97 WB ex.4, pp.58-59 |
|
PB ex.6, p.96 |
PB ex.2 p.97; WB ex.1*, 2, p.60 |
|||
66 |
Grammar |
If we used bicycles, we would have less air pollution. |
|
Conditio-nals (I, II)
|
WB ex.1, p.60 |
|
PB ex.3b,4, p.98 |
PB ex.1,2,3a, p.98; WB ex.2*, pp.60-61 |
|||||
67 |
Listening
|
If an earthquake occurs …., you should … Hurricanes are very strong winds that come form … |
a sandstorm, a tidal wave, to affect, to reduce, to destroy, to occur, an accident, to threaten, to provoke, a catastrophe |
PB ex.4, p.99
|
PB ex.2,3, 5a,b, p.99 WB ex.2, p.62
|
|
PB ex.1, p.99; WB ex.1, pp.61-62;
|
||||||
68 |
Speaking
|
Make sure all windows are closed. Keep the fire doors closed. |
|
WB ex.1,p.63
|
|
PB ex.1,2,3,4, p.100 |
WB ex. 2*, p.63
|
||||||
69 |
Етапи написання творчої роботи. Техніки генерації ідей. |
|
Writing |
|
a stage, a method, to generate ideas, brainstorming, free writing, clustering
|
|
PB Writing Point, ex.1a, 2, pp.105-106
|
|
PB ex.1b, 3, 4, p.105-106
|
WB ex.1*, p.66
|
|||
70 |
Написання замітки в газету. |
|
Writing |
|
|
|
|
|
PB ex. 4, p.106 |
PB ex.5,6,7, p.107;
|
|||
71 |
20. природні катаклізми
21. природні катаклізми |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
PB ex.1, 2a, p.101; ex.3,4a, pp.102-103;
|
|
PB ex.4b, p.103 |
PB ex.2b, p.101; WB ex.1,2*, p.64 |
|||||
72 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
WB ex.3, 4a, p.64-65 |
|
PB ex.5,6,7, p.104
|
PB ex.8*, p.104; WB ex.4b, p.65 |
|||||||
73 |
Робота над проектом |
||||||||||||
74 |
Природні катаклізми.
|
Check Your Skills |
|
PB ex.2, p.108 |
PB ex.1, p.108
|
PB ex.4,p.109
|
PB ex.3, p.109
|
|
WB ex.1*,p.67 |
||||
75 |
Підсумкова робота з теми (представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя) |
||||||||||||
|
Unit 7. The World of Painting |
||||||||||||
76 |
25. Розвиток живопису в Україні. |
- описувати події в їхній логічній послідовності; - описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур; |
Reading |
The painting … is regarded as a master-piece and belong to the period of …
It is represented by …
It is considered to be …
|
an artist, an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene, a scenery, a tendency, a theme, to depict, to devote, to propagate, to represent, to inspire,
|
Revision of Tenses in Passive Voice |
PB ex.4,5 pp.110-112; WB ex.1,2, p.68; |
PB Text ‘Artistic Traditions in Ukraine’, pp.110-111 |
PB ex.1,2, 3, p.110; |
WB ex.3, 4*, pp.68-69;
|
|||
77 |
26. жанри живопису.
27. Past Perfect Past perfect Continuous
28. Національна галерея у Лондоні |
|
Reading + Vocabulary |
A. was a brilliant painter of seascape. |
landscape, seascape, still-life, battle scene, water colours, to capture, to portray,
realism
|
Past Perfect Tense,
Past Perfect Continuous Tense
Past Perfect Continuous Tense |
PB ex.6,p.113; ex.2, 3, pp.114-115; WB ex.2, pp.70-71
|
|
PB ex.7, p.113 |
PB ex.1,p.114 WB ex.5*,p.69ex.1, p.70
|
|||
78 |
Grammar |
After I had finished I left. Mary had been painting since yesterday evening. |
|
PB Grammar Points, ex.1,2, 4, 6, pp.116-117 WB ex.2, p.71
|
|
|
PB ex.3, 5, p.116-117; WB ex.1,2,3,4, pp. 71-72; ex.5*,p.73
|
||||||
79 |
Listening
|
|
an exhibition, unique, to highlight, to avoid, to recognise
|
PB ex.5,p.119
|
PB ex.3,4, p.118 WB ex.1, p.73
|
PB ex.1,2, p.118;
|
WB ex.2*,p.74 |
||||||
80 |
29. відвідування галерей, виставок, музеїв.
30. Зв’язність і послідовність у творчому письмі.
31. Структура есе. Критерії оцінювання творчого
32. відомі англійські письменники
33. Лондонські галереї. |
|
Speaking
|
Why not to visit…? It would be a good idea to … We need to consider … For one thing…., for another … |
an exhibit, an exponent, an exposition, an item, to contain, to be on a display |
|
PB ex.2,p.120 WB ex.1, 2 p.74-75 |
|
PB ex.1,3,4, pp.120 -122 |
WB ex.3*, p.76 |
|||
81 |
Writing |
|
an essay, drafting, revising, editing, proofreading, cohesive devices, transitions, coherence |
|
PB Writing Point,p.127 ex.2a,3, p.128;
|
|
PB ex.1, p.127; ex.2b,p.128
|
WB ex.1,2*, p.80
|
|||||
82 |
Writing |
|
|
|
PB ex.5,6a, p.129 |
|
PB ex.4, p.129; ex.6b,c,d, p.130 |
PB ex.7*, p.130; |
|||||
83 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
PB ex.3, pp.123-124 WB ex.1, p.76 |
|
PB ex.4, p.124 |
PB ex.1,2, p.123; WB ex.2*, p.77-78 |
|||||||
84 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
PB ex.8, p.125-126
|
|
PB ex.6,7, p.125; ex.9, p.126
|
PB ex.5, p.125, WB ex.3,pp.78 -79; ex.4*, p.80 |
|||||||
85 |
Робота над проектом |
||||||||||||
86 |
35. Відомі українські художники.
|
Check Your Skills |
|
PB ex.1, p.131 |
PB ex.2, p.131 |
PB ex.4, p.133 |
PB ex.3, p.132 |
|
WB ex.1, 2* p.81 |
||||
87 |
Підсумкова робота з теми (представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя) |
||||||||||||
|
Unit 8. Do you like Sports? |
||||||||||||
88 |
37. спорт і дозвілля.
38. Види спорту.
39. Ставлення до занять спортом. |
- розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір; - давати поради, реагувати на поради інших, аргументувати свою точку зору; - знаходити схожі риси та відмінності в спортивному житті різних країн; - аналізувати явища спортивного життя різних країн;
|
Reading |
I go jogging every week. I couldn’t imagine a life without sport. Sport is just a waste of time. I’m good at tennis. I consider myself an armchair sportsman. |
a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event, to kick, be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach, a contest, a participant, a referee,
|
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses
|
PB ex.1,3, 4, pp.134-136; WB ex.2, p.82 |
|
PB ex.2, p.134; |
PB ex.5*, p.136; WB ex.1, 3, p.82-83 |
|||
89
|
Reading + Vocabulary |
PB ex.6,p.136ex.5,p.137 WB ex.3, p.84 |
|
PB ex.7,p.136 ; ex.1,2, 3, p.137 |
PB ex.4,p.137 WB ex.4*,p.83ex.1,2, p.83
|
||||||||
90 |
Grammar |
PB ex.1, 2, 4, 5, pp.138-139; WB ex.2, p.84
|
|
|
PB ex.3, 6*, pp.138-139; WB ex.1, p.84; ex.3, p.85 |
||||||||
91 |
40. спорт у Великій Британії та США
41. враження від проглянутих змагань.
42. Порядок вираження власних вражень, думок, поглядів та висновків на письмі.
43. Написання есе «Спорт у житті людей»
44. види спорту.
45. спортивні фанати.
46. Улюблений спорт. Проект
|
- висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим і побаченим; - запитувати і надавати інформацію; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію
|
Listening
|
Baseball dates back … Cricket is peculiarly associated with England
|
a league, to determine, to attend a game, associated football, rugby
|
Tense Revision
|
PB ex.7,p.141 WB ex.1, p.85 |
PB ex.4,5, p.140
|
PB ex.2,3, p.140; ex.6, 8, p.141;
|
PB ex.1,p.140 WB ex.2, p.85; ex.3*,p.86
|
|||
92 |
Speaking
|
- What did you think of the game? - I liked it immensely! - It was neither exciting nor skillful.
|
tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, to oppose, to promote, to tackle, to get injured |
PB ex.2, p.142 ex.4a, p.143; |
|
PB ex.1, 2, 3, 4b, 5 pp.142-143
|
WB 1, 2* p.86;
|
||||||
93 |
Writing |
|
Methods of ordering: chro-nological, spatial, logical. The concluding paragraph of an essay. A final comment.
|
|
PB Writing Point, pp.147-148;
|
|
PB ex.1, 2, p.147 ex.4, p.148 |
PB ex.3,p.147 WB ex.1*,p.88
|
|||||
94 |
Writing |
|
|
|
PB ex.6, 7, pp.148-149; |
|
PB ex.6, p.148 |
PB ex.5,p.148 ex.8*, p.149;
|
|||||
95 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
PB ex.1,2,5, p.144-145 WB ex.2, p.87
|
|
PB ex.4,pp.144-145; |
PB ex.3,p.144 WB ex.1*,p.87 |
|||||||
96 |
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
WB ex.3, p.87
|
|
PB ex.5,6,7*,8, p.146 |
|
|||||||
97 |
Робота над проектом |
||||||||||||
98 |
47.Відомі спортсмени України.
|
Check Your Skills |
|
PB ex.1, p.150
|
PB ex.2, p.150 |
PB ex.4, pp.151-152
|
PB ex.3, p.150
|
|
WB ex.1*, pp.89-91 |
||||
99 |
Підсумкова робота з теми (представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя) |
||||||||||||
100 |
Контроль навичок читання |
||||||||||||
101 |
Контроль навичок аудіювання |
||||||||||||
102 |
Контроль навичок письма |
||||||||||||
103 |
Контроль навичок говоріння |
||||||||||||
104 |
Повторення часів. Виконання граматичних вправ. |
||||||||||||
105 |
Незалежність України. Підсумковий урок за ІІ семестр |
||||||||||||