КОНСПЕКТ сюжетно-динамічного заняття з фізичної культури на тему: «Малята-здоров’ята» для дітей старшої групи

Про матеріал

Cюжетно-динамічне заняття з фізичної культури на тему: «Малята-здоров'ята» для дітей старшої групи

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

сюжетно-динамічного заняття з фізичної культури

на тему: «Малята-здоровята»

для дітей старшої групи

 

Мета: Вчити дітей пролазити в лабіринті в лабіринті, одночасно переносячи ліву руку і ліву ногу а також в протилежному напрямку праву руку і праву ногу.

Удосконалювати вміння дітей самостійно шикуватися в колону, шеренгу ; перешиковуватися  з однієї колони в три, через центр трійками. Вправляти у різних видах ходьби, бігу.

Закріпити вміння виконувати вправи ритмічної гімнастики чітко, відчуваючи ритм музики.

Удосконалювати вміння лазити  по гімнастичній стінці однойменним способом, ходити по вузькій лаві з мішечком з піском на голові, стрибати з обруча в обруч двома ногами легко на носках, підтягуватись руками на гімнастичній лаві.

Розвивати спритність, швидкість, увагу, сміливість.

Виховувати організованність,  зосередженість, бажання берегти і зміцнювати своє здоровя.

 

Обладнання: гімнастична стінка, лабіринт, дві гімнастичні лави, обручі, ребриста дошка, мішечки з піском (200 грам), ігрові атрибути.

 

  Хід заняття.

 

Вихователь: Добрий ранок, добрі люди

  Хай Вам щастя й доля буде.

 

Дитина1:  Вас вітають дошкільнята

  І запрошують всіх Вас

  Силу й мудрість показати

  І у спритності позмагатись.

 

Дитина2:  У нашому садочку

Весело зростати,

Мріють дошкільнята

Спортсменами стати.

 

Дитина3:  Спорт, певна річ, потрібен всім,

  Зазначимо перед усім,

  Спорт- помічник, здоров'я, гра,

  Фізкульт-ура!

  Ура! Ура! Ура!

 

Вихователь: Сьогодні, друзі дошкільнята,

Перешкод у нас багато

Щоб до спорткомплексу добратись

І у змаганнях участь взяти,

Треба нам їх подолати.

 

 І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

Вихователь: Один за одним шикуйсь дошкільнята

  Треба нам ноги свої розім'яти.

  Кроком руш! (ходьба).

 

  Вище ноги підійміть

  Як конячки ви ідіть.

  (ходьба з високим підійманням стегна)

 

  Молодці! Тепер присіли- раз,

  Руки на коліна – два

  І навприсядки пішли,

  Плечі гарно розвели.

  Спинки рівні дошкільнята,

  Молодці мої малята.

  (ходьба навприсядки)

  Дружно встали, дітлахи,

  Піднялися на носки

  І легесенько пішли .

(ходьба на носочках і на пятках)

 

  Перейшли на крок, раз- два, раз- два

  Ліва нога, права нога

   На біг легенький перейшли

 (біг)

  Знову кроком ми пішли, раз – два, раз- два.

  

  На ходьбу повільну перейшли,

  Руки вгору простягли.

  Вбираємо в себе силу небесну,

  Силу сонця і повітря чудесну.

  Іще раз руки до сонця простягли,

  І силу природи для себе взяли.

  (дихальні вправи Хатхи-йоги )

 

  В три колонки шикуйсь, дошкільнята,

  Треба нам вправи свої розпочати.

  (перешикування трійками)

 

  Колонки підрівняйте

  І розминку веселеньку

  Зі мною починайте.

 

  КОМПЛЕКС РИТМІЧНОЇ ГІМНАСТИКИ

 

1.

Перекати з ноги на ногу. В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

2.

Нахили голови вправо – вліво.  В.П. – основна стійка.

 (повторити 8 разів)

3.

Піднімання плечей вгору.  В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

4.

Повороти тулуба вправо- вліво. В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

5.

Нахили тулуба вправо - вліво. В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

6.

Нахили тулуба вперед.  В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

7.

Ходьба «Гномик».  В.П. – стійка, ноги на ширині плечей.

8.

Ходьба «Чебурашка». В.П. – стійка, ноги на ширині плечей

9.

«Пружинка». В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

10.

Почергові махи ногами вперед.  В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

11.

Біг на місці с нахилом тулуба вперед. В.П. – основна стійка.

(повторити 8 разів)

12.

Вправи на відновлення дихання . В.П. – основна стійка.

 (повторити 2-3 рази)

13.

Нахили тулуба вперед.  В.П. – сидячи на підлозі, упор руками ззаді.

 (повторити 8 разів)

14.

Повороти зігнутих в колінах ніг. В.П. – сидячи на підлозі, упор руками ззаді.

(повторити 8 разів )

15.

Почергові махи ногами в сторони. В.П. – сидячи на підлозі, упор руками спереді.

(повторити 8 разів кожною ногою )

16.

Вправа «Велосипед». В.П. – сидячи на підлозі, упор руками ззаді.

(повторити 4 рази правою ногою, 4 рази лівою ногою і 8 разів двома ногами)

17.

 Вправи на відновлення дихання . В.П. – сидячи на підлозі.

(повторити 2-3 рази)

 

Вихователь: Добре діти розімялись,

Всі голівки підняли,

Гарним кроком всі пішли.

(Ходьба, перешикування в одну колонку, діти стають в

Одну шеренгу. Виконуємо точковий масаж, а в цей час розставляється обладнання).

 

Станьте вільно. Витягніть руки і приготуйте два пальчики: великий і вказівний. Візьміть ними за кінчики вушок. Промовляйте: «Вушка, вушка, чують все!». Промасажуйте вушка коловими рухами 10 разів в один бік і 10 разів у другий. А тепер опустіть руки, струсіть долоньками.

Приготуйте вказівний палець, витягніть руки і поставте між бровами над носом. Промасажуйте цю точку коловими рухами по 10 разів вправо-вліво зі словами «Прокидайся, третє око!». Струсіть долньку.

Зберіть пальці руки в купку, відшукайте внизу шиї ямку, покладіть туди пальці зі словами: «Я вдихну, дихну, дихну!» - промасажуйте ямку 10 разів в один і 10 разів в другий бік. Ви бачите, чуєте, відчуваєте!

Уявіть, сонячний зайчик зазирнув вам в очі. Заплющіть їх. Зайчик побіг по личку – ніжно погладбте його долнями, зайчик на лобі, на носі, на ротику, на щічках – погладжуйте голівку, шию, животик, куки, ноги. Сонячний зайчик любить, пестить вас. Ви подружились із ним.

 

 ІІ.  ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Вихователь: Щоб подолати перешкоди

  Гори і завали

  Треба нам підготуватись

  Бути сильними та дружними.

 

Тож слухайте малята:

 

1 перешкода:

  На гору треба вам піднятись,

  З неї на іншу гірку перейти і опуститись.

  Але треба міцно триматись, щоб із гірки не зірватись.

  (лазіння на гімнастичній стінці приставним кроком)

 

2 перешкода: Зверніть увагу мої малята,

  Ось буря повалила дерева і утворила лабіринт.

  Буде не легко вам в ньому  дошкільнята,

  Адже треба одночасно переносити праву руку

  І праву ногу, а перейшовши на іншу сторону

  Переносити ліву ногу і ліву руку.

  Будьте уважні, це виконується вперше.

 (пролізання в лабіринті)

 

3 перешкода:  Ми животики підтянем,

    По жердинці проповзем

  До стежиночки дойдем.

  (підтягування по гімнастичній лаві).

 

4 перешкода:По камінній стежечці пройти,

  Ніжку біля ніжки ставлячи.

  (ходьба по ребристій дошці)

 

5 перешкода: По тонесенькій доріжці

  Треба мішки з піском перенести на голівці.

  Ще й рівновагу всім тримати,

  Не легко буде, малята.

 (ходьба по гімнастичній лаві, мішечки з піском на голові).

 

6 перешкода: Гірський струмок тече, зупину не знає,

  А тому він нас чекає.

  Треба з камінчика на камінчик перестрибнути  

  І ніжок при цьому не замочити.

  (стрибки із обруча в обруч)

 

Вихователь: По моїй команді, хлопчики і дівчата,

Будем перешкоди ми долати.

  А допоможе мені спортивний свисток,

  Всих спортсменів веселий дружок.

  (Свисток. Починаються вправи.)

  (повторити 4-5 підходів)

 

Вихователь: Молодці! Ну й дошкільнята, спритні та умілі!

Всі перешкоди подолали, силу й мужність показали

І до спорткомплексу добрались.

Але спочатку до мене підійшли

 І аромат цілющих трав вдихули.

 Вдихули в себе цілющі властивості рослин.

 (Ароматерапія)

(діти стоять в колі, медитація: «Етюд душі»)

Давайте привітаємо лікарів природи, котрі дають нам здоровя.

Опустіть руки вниз долонями горизонтально до підлоги і вголос: «Я вітаю тебе, Земле!»

Простягніть руки перед  собою долонями до гори:

«Я вітаю тебе, Вода!».

Зігніть руки в ліктях, і піднявши долоні до плечей, зверніться до неба:

«Я вітаю тебе, Повітря!».

Здійміть руки вгору долонями вперед:

«Я вітаю тебе, Сонечко!».

 

Вихователь: Діти! Є єдине до вас запитання:

  Ви готові до змагання?

  Тож не будемо чекати,

  А почнемо з вами грати!

  В цей чудовий, добрий час

  До гри запрошую я вас!

 

Рухливі ігри:

 

1. “Естафета з прапорцями”

2. “Естафета з перешкодами”

 

 ІІІ.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

От закінчились змагання.

Показали нам вони, що діти наші вправні, сильні.

І кмітливі, і швидкі.

За ведучим кроком руш, раз-два, раз-два.

Ліва нога, права нога.

А тепер всі правим боком.

Приставним весели кроком.

Зупиніться ви на мить і повітря наберіть.

А зараз увага, хворобу і втому із себе виженіть.

(Очищувальне дихання Хатхи-Йоги «Ха»)

Аналіз заняття.

Молодці: Добре всі ви тренувались.

Сили й спритності набрались

Та пора додому нам

До побачення, гостям.

 

doc
Додано
7 січня 2019
Переглядів
1810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку