Конспект сюжетного заняття «Прогулянка по лісу» з фізичної культури для середнього дошкільного віку

Про матеріал
Продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби; вправляти у лазінні через колоду; метанні предметів у горизонтальну ціль;вдосконалювати повзання по гімнастичній лаві в упорі на коліна та передпліччя; удосконалювати вміння стрибати вгору з розбігу; розвивати силу; окомір; рівновагу та бажання займатися фізкультурою.
Перегляд файлу

Конспект сюжетного заняття «Прогулянка по лісу»

 з фізичної культури для середнього дошкільного віку

 

Мета: продовжувати  вдосконалювати навички різного виду ходьби; вправляти у лазінні через колоду; метанні предметів у горизонтальну ціль;вдосконалювати повзання по гімнастичній  лаві  в упорі на коліна та передпліччя; удосконалювати вміння стрибати вгору з розбігу; розвивати силу; окомір; рівновагу та бажання займатися фізкультурою.

Інвентар: шишки ( по дві шишки на кожну дитину), кошик для шишок, гімнастична лава, дві колоди, два обручі.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

I  Підготовча частина

 

Привітання:                               Щоб росли ви сильними,

                                                    Хоробрими , сміливими,

 Покажемо , які ви вправні,

                                                    Разом виконуєте вправи.

  • Я пропоную , вам, почати наше заняття провести на свіжому повітрі, серед співу птахів.Ви згодні?То ж вирушаємо до лісу займатися фізкультурою. Вперед!!!

Шикування в колону по одному.

  • Ходьба звичайна між шишками;
  • Ходьба напівприсід, руки на поясі;
  • Ходьба із закиданням гомілки назад;
  • Ходьба на носках, руки вгору;
  • Біг звичайний між шишками.
  • Вправа на відновлення дихання.

Діти йдуть колоною по одному і по ходу беруть по дві шишки з кошика.

Перешиковання  у ланки.

II  Основна частина

                                             Всі діти знають!

       Треба з фізкультурою дружити,

                                             Вправи кожен день робити,

  Розминку разом час робити.

Комплекс ЗРВ « Малюки на зарядці»

  1. «Дістань шишку»

В. п. – о. с., ноги на ширині стопи;

1-2 – піднятися на  носочки, руки розвести через сторони вгору;

3-4 – набути в. п.

Повторити 6-8 р.

  1. « Збери шишки»

В. п. –ноги на ширині плеч, руки опущені;

1 – нахил тулуба вперед, покласти шишку на підлогу ;

2 – випрямитися;

3 – нахил тулуба вперед , підняти шишку;

4 – набути в. п.

Повторити 6-8 р.

  1. « Заховай шишку»

В. п. – о. с., руки опущені;

1 – повернути тулуб вправо/ вліво, руки сховати за спину;

2 – набути в. п.

Првторити 6-8 р.

  1. « Покажи свої шишки»

В. п. – о. с., руки за спиною;

1 – підняти руки з шишками вперед і сказати : « Ось».

2 – набути в. п.

Повторити 4 р. у кожну сторону.

  1. « Поверни шишку на гілку»

В.п. – о. с. , руки опущені;

1 – підняти праву/ ліву  руку з шишкою вгору;

2 – набути в.п.

Повторити 4 р. з кожною рукою

  1. « Танок з шишками»

В.п. ноги разом, руки з шишками притиснуті до грудей.

Стрибки на обох ногах на місці ( 10р. з чергуванням з ходьбою).

               Вправа на відновлення дихання. 3- 4 р.

Перешикування в одну колону по одному  і по ходу повертаємо шишки до кошика.

Якщо будем спорт любити,

  Зможемо років сто прожити!

  • То ж продовжуємо займатися спортом.

Основні види рухів ( поточний спосіб):

  1. « Що заховано під гілочками…» ( повзання  по гімнастичній лаві в упорі на руки та предпліччя)

ОМВ.  (Діти  по черзі підходять до лави, проповзають по ній в упорі на коліна та предпліччя.)

  1. «Подолай бревно»( перелазання через колоду правим та лівим боком)

ОМВ. ( Перед дітьми лежить дві колоди. Першу перелізти правим боком , а другу лівим боком;   взяти по дві шишки з кошика)

  1. « Шишки» ( метання у горизонтальну ціль)

ОМВ. ( Діти  кидають шишки лівою та правою рукою знизу в обручі, покладені на підлозі)

  1. « Перенеси шишку» ( перенести на спині шишки )

ОМВ . ( Діти на четвереньках  переносять шишки на спині )

  1. «Йдемо по стежці» ( ходьба по рейці шир.15см. дрібним кроком)

ОМВ. ( Діти йдуть по рейці, руки в сторони та кладуть до кошика шишки)

           Вправа на відновлення дихання 3-4р.

ОМВ. ( Глубокий вдох через нс та повільних видих через рот).

                                     Ми завзяті малюки!

                                     В ігри  граєм залюбки.

                                     Кроком рушаємо

                                     Та гру починаємо…

                    Р / гра « Діти та вовк»

   Повторити 2р.

Вправа на відновлення дихання3-4р.

  • Одне із головних правил лісу – це дотримання тиші , щоб не лякати пташок. І зараз ми з вами « перетворимося на  пташенят» та відпочинемо.

         Психогімнастика « Тиша для пташенят»

(Фізінструктор пропонує дітям перетворитися на пташенят і показати , як вони

п’ють водичку . Діти – « пташенята» гладять свої животики – напилися, показують сонним писком , що хочуть спати . Діти – « пташенята» вкладаються на килимок

 « спати»)

( Під спокійну музику  « пташенята» відпочивають).

  • Діти час повертатися до садочка.

Шикування в колону по одному

III  Заключна частина

  • Ходьба « плутання слідів»;
  • Ходьба у повільному темпі;
  • Діти , а яке повітря у лісі? То ж давайте подихаємо.

Вправа на відновлення дихання 3р.

  • Діти, але час повертатися до групи.  Наша подорож до лісу завершилась.
  • До побачення.

Діти крокують звичайним кроком в колоні по одному їз зали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Котелюх Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
6674
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку