Орієнтовний план конспект уроку № 1
Тема: Настільний теніс
Мета уроку: 1. Формувати свідоме ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.
2. Ознайомлення з історією виникнення та розвитку настільного тенісу в Україні та світі.
3. Набуття необхідних теоретичних і методичних знань з області настільного тенісу, гігієни і самоконтролю.
4. Активний відпочинок від навчальної, розумової діяльності.
Завдання уроку:
2. Розучування основної стійки тенісиста та правилами хватки ракетки .
3. Оздоровче: Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей..
Метод проведення уроку: Груповий, фронтальний.
Інвентар Тенісні столи, ракетки для настільного тенісу, сітки для настільного тенісу, тенісні м’ячики, фішки.
№ |
Зміст уроку |
дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина уроку 10 хв.
1. |
Організаційні вправи. а) привітання б)правила безпеки життя учнів на уроці.
в) веселі шикування( за кольором взуття групи) г)повідомлення завдань уроку |
2 хв.
|
Звернути увагу на відповідність спортивної форми. Поєднати учнів на дві команда які будуть змагатися під час усього уроку. За кожну перемогу команда отримує стрічку свого кольору. Повідомлення завдань. Перевірка ЧСС 6 с. |
2 |
ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ |
2 хв.
ЧСС 6 с. |
Гра на увагу , вчитель постійно приймає різне вихідне положення або вправи, учні повинні швидко повторити. Дихальна вправа з поворотами праворуч та ліворуч. |
3 |
РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ: ВПРАВИ СТРЕТЧИНГУ + ВІБРОМАСАЖ + СУГЛОБНА ГІМНАСТИКА |
8 хв.
ЧСС 6 с. |
Комплекс ритмічних вправ з музичним супроводом . Додаток 1. Вправи стретчингу: (вправи виконуються під супровід музики). «Суглобна гімнастика» Вправа 1. Повільні оберти голови. Вправа 2. Оберти плечима. Вправа 3. Оберти кистями рук. Вправа 4. Колові оберти тазом вправо-вліво. 66 «Стретчинг + вібромасаж + ритмічна гімнастика» В.п. – випад правою праворуч, руки в сторони, підтягнутися праворуч; так само, ліворуч. В.п. – так само, права рука до стопи з внутрішньої сторони, лівою підтягнутися догори; так само, ліворуч. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі; ліва нога вперед, оплеск під нею; те саме, права нога вперед. В.п. – руки на поясі, крок лівою – нога на п’яту; те саме, правою. В.п. – руки до поясу. Почергове підіймання на носок правої – лівої ноги, згинаючи однойменне коліно. |
ІІ. Основна частина уроку 32 хв.
1. |
Ознайомлення з історією виникнення настільного тенісу 1 група в Україні, 2 група у світі. |
5 хв
|
Групи отримують картку і ознайомлюються з текстом . |
2 |
ГРАЄМОСЯ - РОЗВИВАЄМОСЯ: КООРДИНАЦІЙНІ ВПРАВИ ІГРОВОГО ЗМІСТУ |
1 хв |
Вихідне положення (стійка) тенісиста: правобічне (правостороння) - з півобертом лівим боком до суперника; нейтральне (середня) - обличчям до столу; лівобічне (лівостороння) - з півобертом правим боком до суперника. |
3 |
Види хватів ракетки в настільному тенісі
|
1хв
|
Слідкувати за правильною хваткою ракетки
Спосіб тримання ракетки називають "хваткою". Хватка ракетки звичайно визначає подальше засвоєння техніки гри. Існує два різновиди, або способи тримання ракетки (хватки): вертикальна (азійська - так звана хватка "пером"); горизонтальна (європейська - так звана хватка "ножем").
|
2 |
Жонглювання м’яча в настільному тенісі
а) внутрішнім боком ракетки
б) зовнішнім боком ракетки
|
12хв
ЧСС 6 с.
|
Звернути увагу на стійку тенісиста, правильне підкидання м’яча під час жонглювання (з відкритою долонею)
|
3 |
РУХОВИЙ МАРАФОН: СИЛОВИЙ ІНТЕНСИВНИЙ ТРЕНІНГ + КАРДІОТРЕНУВАННЯ
.
|
12 хв
ЧСС 6 с. |
Звернути увагу на стійку та рух руки з ракеткою Учні об’єднуються в групи по 5 – 6 учнів. Рухлива гра «Обжени м’яч». Гравці стають у коло, ведучий стоїть за колом. За сигналом вчителя гравці починають передавати тенісний м’яч один одному, а ведучий намагається обігнати його. Якщо ведучий наздоганяє м’яч, гравець, у якого м’яч опиняється у цей момент,стає ведучим.
Рухлива гра «Тенісний м'яч сусідові». Гравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч для настільного тенісу то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається доторкнутися до гравця з м’ячем. Той гравець, до якого він торкнеться, стає ведучим Рухлива гра «Швидше перенести». На підлогу кладуть обруч, в ньому кладуть 10-13 м’ячів для настільного тенісу, на відстані 15 м кладуть ще два обручі, у кожному з яких стоять учасники гри. За сигналом вчителя обидва гравці біжать до м’ячів і починають переносити їх по-одному у свій обруч. Якщо гравець випустить м’яч, він повинен його підняти і покласти в обруч. Перемагає той, хто перенесе більшу кількість м’ячів.
|
ІІІ. Заключна частина до 5 хв.
1 |
ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ + РЕЛАКСАЦІЯ |
До 2 хв
ЧСС 6 с. |
Пограємо в гру «Сонечко і хмарка». Уявіть собі, що ви засмагаєте на сонечку. Але ось сонце зайшло за хмаринку, стало холодно - всі стиснулися в грудочку щоб зігрітися (затримати дихання). Сонечко вийшло з-за хмаринки, стало жарко - всі розслабилися (на видиху). Повторити 2 - 3 рази. |
|
Оргмомент |
|
Підведення підсумків уроку Відзначити найкращих учнів Д/З Правила гри.
|
Рухлива гра «Тенісний м'яч сусідові». Гравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч для настільного тенісу то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається доторкнутися до гравця з м’ячем. Той гравець, до якого він торкнеться, стає ведучим.
Рухлива гра «Встигни підібрати». У коло діаметром 1-2 м стає гравець з м’ячем для великого тенісу в руках. Позаду нього лежать 9-10 м’ячів для настільного тенісу. За сигналом гравець підкидає м’яч вгору і намагається, поки той у повітрі, підібрати якмога більше м’ячів для настільного тенісу, після чого ловить підкинутий м’яч. Виходити з кола не можна.
Рухлива гра «Обжени м’яч». Гравці стають у коло, ведучий стоїть за колом. За сигналом вчителя гравці починають передавати тенісний м’яч один одному, а ведучий намагається обігнати його. Якщо ведучий наздоганяє м’яч, гравець, у якого м’яч опиняється у цей момент,стає ведучим.
Рухлива гра «Швидше перенести». На підлогу кладуть обруч, в ньому кладуть 10-13 м’ячів для настільного тенісу, на відстані 15 м кладуть ще два обручі, у кожному з яких стоять учасники гри. За сигналом вчителя обидва гравці біжать до м’ячів і починають переносити їх по-одному у свій обруч. Якщо гравець випустить м’яч, він повинен його підняти і покласти в обруч. Перемагає той, хто перенесе більшу кількість м’ячів.