Конспект. Технології. В'язання. 10 клас

Про матеріал
Конспект уроку з предмету Технології: в'язання. Тема: Практична робота. В’язання переда кофточки. Структура уроку: І. Організаційний момент ІІ. Нервово-психологічна підготовка до уроку ІІІ. Перевірка домашнього завдання ІV. Актуалізація опорних знань учнів V. Оголошення теми і мети уроку VІ. Практична робота VІІ. Оцінювання учнів. Мотивація оцінок. Аналіз причин помилок учнів, шляхи їх усунення VІІІ. Домашнє завдання ІХ. Підсумок уроку Х. Прибирання робочих місць
Перегляд файлу

Урок №                                  Клас ___10__                      Дата_________

                                                     

Тема: Практична робота. В’язання переда кофточки.

Мета: вчити учнів планувати та виконувати послідовно дії; розвивати практичні навички, творчі здібності, координацію рухів рук, дрібні м’язи рук, пам’ять, увагу, елементи логічного мислення; корегувати осанку, виправляти відповіді, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати трудову культуру, любов до праці , уважність, спостережливість, охайність.

 

                                                     ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

  Привітання, перевірка присутніх та готовності учнів і майстерні до заняття.

Створення позитивного емоційного настрою учнів.

Учитель зачитує учням вірш Г. Гаврилюк та налаштовує їх на продуктивну співпрацю впродовж заняття:

Місто закоханих в працю

Є місто у школі — не схоже на клас,

Де виробів різних незмінний багаж,

Там  Муза натхнення працює невпинно,

Даруючи кожному щастя хвилини.

Там мрія живе про улюблене діло,

Це МІСТО ЗАКОХАНИХ В ПРАЦЮ й умілих.

Постійно вирують там творчі ідеї,

А витворам рук тих позаздрять в музеях.

Знайдуться там книги людей працьовитих,

Журнали з порадами — тільки практичними,

Креслення й схеми, ремесел секрети

Складаються в сходинки творчого злету.

Живуть там чарівнії різні клубочки,

Які в візерунки складаються точно:

Картини, панно, серветки й дрібнички —

Всілякі роботи лежать на поличках.

Також люблять там  в’язати

І вироби гарні з тканини зшивати,

Плести, прасувати і бісер низати…

Своїми руками там робиться свято.

Це місто стежину в життя прокладає,

Навчає усіх, хто бажанням палає.

Ну що ж, якщо досі ти в чомусь не певний…

Там класно! Заходь до шкільної майстерні!

 

ІІ. Нервово-психологічна підготовка до уроку

  Я пропоную повернутися один до одного посміхнутися і побажати успіхів на уроці. Промовити слова : «Я нічого не боюся і сьогодні на уроці у мене все вийде».

 

ІІІ.  Перевірка домашнього завдання

Запитання:

-         Пригадайте правила визначення щільності в’язання.

 

ІV.  Актуалізація опорних знань учнів

     Девіз уроку:

«Хто хоче щось зробити – шукає можливості, хто не хоче –  шукає причини»

А для цього ми маємо гарно працювати, щоб різні  питання опанувати.

-         Поясніть  зміст прислів’я

-         А які прислів’я про працю ви знаєте?

  1. Без охоти немає роботи.
  2. Менше слів, а більше діла.
  3. Хто не працює, той не їсть.

 

Гра «Закінчи речення»  (скласти прислів’я за допомогою опорних слів)

 

V.  Оголошення теми і мети уроку 

    Отже, темою уроку сьогодні є виконання практичної роботи: В’язання передньої частини   кофточки. Ви розумієте, що потрібно буде виконати декілька етапів в’язання.

 

 

VІ. Практична робота

  1. Запитання:
  2. Роздивіться уважно кофточку. З яких деталей вона складається?
  3. Роздивіться перед кофточки. З яких видів роботи складається перед?

Підсумок вчителя

Перед складається:

  1. Резинка.
  2. Від резинки до пройми.
  3. Від пройми до горловини.
  4. Горловина.

 

2.Повторення правил техніки безпеки

 

3.Міні-конкурс «Моторні ручки» Пропонується на швидкість та якість набрати 30 петель.

 

4. Обговорення практичної роботи, інструкційної картки

 

5. Виконання практичної роботи

 

- Діти, а зараз беріться до роботи.  Якщо вам щось не зрозуміло, підніміть руки, я підійду і поясню. Працюйте швиденько, але обережно і акуратно. Пам’ятайте про правила техніки безпеки і стежте за своєю поставою.

 

- Фізкультхвилинка

 

     5. Під час виконання практичної роботи вчитель контролює:

- дотримання правил техніки безпеки;

- поставу, організацію робочого місця;

- взаємодопомогу учнів.

 

6. Під час обходу робочих місць учитель:

- проводить індивідуальні інструктажі;

- контролює і допомагає учням під час виникнення труднощів;

- збирає інформацію для підведення підсумків роботи

 

VІІ. Оцінювання учнів. Мотивація оцінок. Аналіз причин помилок учнів, шляхи їх усунення

 

VІІІ. Підсумок уроку

У ч и т е л ь. От і добігає кінця наше заняття, і, як ви самі вже переконалися, якість готового в’язаного виробу залежить від правильно підібраних спиць і пряжі, вибору узору й точності попередніх розрахунків. Підбиваючи підсумки заняття, учитель відзначає учнів, які успішно виконали роботу, аналізує типові помилки.

Гра «Чарівний клубок»

    Учитель заздалегідь готує для гри клубок яскравої кольорової пряжі, і учні, передаючи його за бажанням одне одному, діляться враженнями від заняття (що їм найбільше сподобалось, що викликало труднощі, чого навчилися та про що ще хотіли б дізнатись).

 

ІХ. Домашнє завдання

-         Повторити  правила  техніки безпеки під час в’язання.

 

 

 

Х. Прибирання робочих місць

 

docx
Додано
26 червня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку