Урок № Клас ___10__ Дата_________
Тема: Практична робота. В’язання переда кофточки.
Мета: вчити учнів планувати та виконувати послідовно дії; розвивати практичні навички, творчі здібності, координацію рухів рук, дрібні м’язи рук, пам’ять, увагу, елементи логічного мислення; корегувати осанку, виправляти відповіді, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати трудову культуру, любов до праці , уважність, спостережливість, охайність.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Привітання, перевірка присутніх та готовності учнів і майстерні до заняття.
Створення позитивного емоційного настрою учнів.
Учитель зачитує учням вірш Г. Гаврилюк та налаштовує їх на продуктивну співпрацю впродовж заняття:
Місто закоханих в працю
Є місто у школі — не схоже на клас,
Де виробів різних незмінний багаж,
Там Муза натхнення працює невпинно,
Даруючи кожному щастя хвилини.
Там мрія живе про улюблене діло,
Це МІСТО ЗАКОХАНИХ В ПРАЦЮ й умілих.
Постійно вирують там творчі ідеї,
А витворам рук тих позаздрять в музеях.
Знайдуться там книги людей працьовитих,
Журнали з порадами — тільки практичними,
Креслення й схеми, ремесел секрети
Складаються в сходинки творчого злету.
Живуть там чарівнії різні клубочки,
Які в візерунки складаються точно:
Картини, панно, серветки й дрібнички —
Всілякі роботи лежать на поличках.
Також люблять там в’язати
І вироби гарні з тканини зшивати,
Плести, прасувати і бісер низати…
Своїми руками там робиться свято.
Це місто стежину в життя прокладає,
Навчає усіх, хто бажанням палає.
Ну що ж, якщо досі ти в чомусь не певний…
Там класно! Заходь до шкільної майстерні!
ІІ. Нервово-психологічна підготовка до уроку
Я пропоную повернутися один до одного посміхнутися і побажати успіхів на уроці. Промовити слова : «Я нічого не боюся і сьогодні на уроці у мене все вийде».
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Запитання:
- Пригадайте правила визначення щільності в’язання.
ІV. Актуалізація опорних знань учнів
Девіз уроку:
«Хто хоче щось зробити – шукає можливості, хто не хоче – шукає причини»
А для цього ми маємо гарно працювати, щоб різні питання опанувати.
- Поясніть зміст прислів’я
- А які прислів’я про працю ви знаєте?
Гра «Закінчи речення» (скласти прислів’я за допомогою опорних слів)
V. Оголошення теми і мети уроку
Отже, темою уроку сьогодні є виконання практичної роботи: В’язання передньої частини кофточки. Ви розумієте, що потрібно буде виконати декілька етапів в’язання.
VІ. Практична робота
Підсумок вчителя
Перед складається:
2.Повторення правил техніки безпеки
3.Міні-конкурс «Моторні ручки» Пропонується на швидкість та якість набрати 30 петель.
4. Обговорення практичної роботи, інструкційної картки
5. Виконання практичної роботи
- Діти, а зараз беріться до роботи. Якщо вам щось не зрозуміло, підніміть руки, я підійду і поясню. Працюйте швиденько, але обережно і акуратно. Пам’ятайте про правила техніки безпеки і стежте за своєю поставою.
- Фізкультхвилинка
5. Під час виконання практичної роботи вчитель контролює:
- дотримання правил техніки безпеки;
- поставу, організацію робочого місця;
- взаємодопомогу учнів.
6. Під час обходу робочих місць учитель:
- проводить індивідуальні інструктажі;
- контролює і допомагає учням під час виникнення труднощів;
- збирає інформацію для підведення підсумків роботи
VІІ. Оцінювання учнів. Мотивація оцінок. Аналіз причин помилок учнів, шляхи їх усунення
VІІІ. Підсумок уроку
У ч и т е л ь. От і добігає кінця наше заняття, і, як ви самі вже переконалися, якість готового в’язаного виробу залежить від правильно підібраних спиць і пряжі, вибору узору й точності попередніх розрахунків. Підбиваючи підсумки заняття, учитель відзначає учнів, які успішно виконали роботу, аналізує типові помилки.
Гра «Чарівний клубок»
Учитель заздалегідь готує для гри клубок яскравої кольорової пряжі, і учні, передаючи його за бажанням одне одному, діляться враженнями від заняття (що їм найбільше сподобалось, що викликало труднощі, чого навчилися та про що ще хотіли б дізнатись).
ІХ. Домашнє завдання
- Повторити правила техніки безпеки під час в’язання.
Х. Прибирання робочих місць