Конспект традиційного музичного заняття з елементами логоритміки "Цікава зустріч"

Про матеріал
Ефективним видом роботи корекційно - розвивального напрямку в роботі з дітьми з порушеннями мовлення є впровадження на музичних заняттях елементів логоритміки. Використання елементів логоритмічної гімнастики допомагає зміцненню атрикуляційного та кістково - м'язового апарату, розвиває дихання, співочі навички, координацію мови та рухів, відчуття ритму, вміння орієнтуватися у просторі, сприяє нормалізації та регулюванню темпу мовлення.
Перегляд файлу

 

Конспект традиційного музичного заняття з елементами логоритміки

для дітей  старшого дошкільного віку

«Цікава зустріч»

 

Завдання:

  • збагачувати емоційний досвід дітей музичними враженнями;
  • розвивати почуття ритму,  координацію рухів;
  • розвивати здібності до звуконаслідування, слухову увагу;
  • вправляти в умінні узгоджувати рухи зі словами тексту;
  • удосконалювати вокально-хорові навички;
  • сприяти опануванню ігрових навичок.

 

Реквізит:

  •   роздатковий матеріал: жучки-сонечки;
  •   наголовники кішечок, нагрудники: жучки, пташки.

 

Технічне оснащення:

  • ноутбук;
  • мультимедійний проектор;
  • проекційний екран;
  • мультимедійна презентація;
  • музичний центр.

 

Музичні інструменти:

  • власноруч виготовлені маракаси.

    

Хід заняття

   Діти заходять до зали під звуки маршу і шикуються півколом. Разом                       із музичним керівником виконують пісню-привітання «Добрий день, малята».

 

  За сигналом музичного керівника малята шикуються у дві шеренги.

Дітям пропонується  виконати наступні  музично-ритмічні вправи:

  1.  «Приставний крок з пружинкою» (вправа виконується в різних напрямках – вправо-вліво, вперед-назад).
  2. «Виставляння ніжки вперед на п'яточку».

(По закінченню вправи, діти сідають на стільчики.)

Музичний керівник: Діти, а зараз ми з вами прослухаємо цікаву пісеньку. Послухайте уважно і визначте, хто  та як виконує цю пісеньку.

(Вмикається пісенька кішок, які нявчать. Відповіді дітей.)

Музичний керівник: Вам сподобалась ця пісенька? Давайте заспіваємо                    її разом з кішечками. А для того, щоб заспівати як справжні кішечки,  потрібно перетворитися на них. А допоможуть нам в цьому «чарівні вушка».

(Музичний керівник роздає дітям наголовники з вушками.)

Музичний керівник: Усі кошенята запрошуються на сцену. Артисти склали лапки, нагострили вушка і приготувалися. Підспівувати будемо спочатку по-черзі, а потім разом.

 

Діти виконують пісню «Няв»

(Після виконання пісні діти знімають наголовники і сідають на свої місця.)

Музичний керівник: Кішечки полюбляють не тільки співати, а й грати. Вони залишили для нас відео лист. Подивимось? (На екрані з'являється   картинка.)

 

 

 

Ой, дивіться, це ж сліди. Які вони? (Відповіді дітей.) Молодці,   ви правильно визначили, вони різні за кольором та розміром. А ще вони незвичні, бо музичні. Великий слід означає довгий звук, маленький слід – короткий звук. Якщо ми підемо по цих слідах, то зазвучить музика. Давайте перевіримо. (Діти, переглядаючи відео, крокують на місці відповідно   до ритмічного малюнку.)

 

                                    Логоритмічна вправа «Два кота»

  1.               Діти крокують відповідно до ритмічного малюнку, проговорюючи «туп-туп».
  2. Діти крокують і одночасно відбивають ритм за допомогою маракасів.

(Музичний керівник зауважує, що всі діти добре виконали завдання. Вмикається аудіо запис: «Жужання жука».)

 

Музичний керівник: Діти, ви чуєте? Здається у нас гості. Так це жуки, але  де ж вони? Давайте їх пошукаємо! (Діти знаходять жучків і сідають                         на місця.) Чи знаєте ви, як називається цей жук? (Відповідь дітей.)                   Жуки-сонечки прокинулись від теплого сонячного промінчика, відчули прихід весни і захотіли з нами погратися. Давайте про це і заспіваємо.

 

Діти виконують пісню «Яскравий жук»

На мою долоньку сів яскравий жук.

Я його спіймаю, чую - жу-жу-жу.

Пожалію я жука, відпускаю кроху.

                                     Помахаю вслід йому, хай летить потроху.

(Діти співають та виконують рухи за текстом. Пісня виконується 2 рази.)

 

Музичний керівник: Жучків відпустимо погрітися на сонечку. Дітки, якщо комашки прокинулися, значить повернулися з теплих країв … (Відповідь дітей.) І жучки, і пташки радіють, що настала весна. Але між собою вони                  не дружать. Чому?  (Відповіді дітей.) Вірно, пташки харчуються комашками. Тому комашки вдаються до хитрощів – завмирають  та не рухаються, немов камінчики. А ви хочете пограти в гру «Жучки та пташки»? Тоді давайте розділимося на команди жучків та пташок, та із задоволенням пограємо.  (Діти вдягають відповідні нагрудники, починається гра.) 

 

 

Музично рухлива гра «Жучки і пташки»

 

Музичний керівник зачитує дітям віршований текст:

Жучки в небо летять,

Хочуть крильця розім'ять.

Пташки на гілочці сидять,

Усіх жучків спіймать  хотять.

Діти займають вихідні позиції (діти-пташки сидять на стільчиках-гілочках, діти-жучки присіли під пеньочки). Під музику №1 діти-жуки врозтіч легким бігом рухаються по залу, імітуючи махання крильцями і жужать. Під музику №2 діти-пташки «злітають з гілочок» і «полюють» на жучків. В цей час діти-жучки «завмирають» (лягають на спинки, прижимають «лапки» до тулуба                      та не рухаються).

 

Музичний керівник: Ось і добігла до кінця наша цікава зустріч. Дітки, вам сподобалось? (Відповіді дітей). І мені. Ви всі молодці, були уважні, старанні                           та активні. А що найбільше вам сподобалося? (Відповіді дітей).

Діти прощаються з музичним керівником і йдуть до групи.

 

docx
Додано
18 січня 2022
Переглядів
3646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку