В даному уроці представлено задачі на реалізацію циклічних і розгалужених алгоритмів у середовищі програмування Scratch. Даний матеріал можна використовувати як при вивченні нової теми, так і на уроці узагальнення і систематизації знань з даної теми
Тема уроку: Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження у середовищі програмування Scratch
Мета уроку:
Тип уроку: Урок узагальнення і систематизації знань
Форми організації навчальної діяльності: індивідуальна, робота в парах, колективна.
Методи проведення уроку: репродуктивний, частково-пошуковий.
Обладнання: Комп’ютери, мультимедійний проектор, екран.
Хід уроку:
Слово вчителя: Виклики, які в даний час постають перед нами в сучасній історії освіти ніколи не були такими потужними. Сучасний світ зростає і так швидко змінюється, що традиційні методи навчання, засновані головним чином на безпосередньому отриманню знань, все більше втрачають свою значимість. В мінливій реальності ми вже не в змозі передбачити, яка інформація знадобиться в майбутньому нашим учням. Завдяки Інтернету та широкій доступності смартфонів, підручники тепер доступні практично в будь-якому місці на Землі, а запам’ятовування великих обсягів інформації поступово втрачає свій сенс. Нові часи принесли нові тренди в освіту – вже багато років школи стараються робити наголос на розвиток в учнів таких навичок, як креативність, творче мислення, проектування, ефективна взаємодія та постійне навчання. Це якраз ті навички, які не втратять своєї актуальності із плином часу і дозволять комфортно адаптуватись до нового оточення. Одним із найбільш перспективних інструментів в контексті розвитку даних навичок є наука програмування. Програмування має дуже широку сферу застосування. Програми керують нашими домашніми комп’ютерами, серверами банків та інтернет-порталів, планшетами, мобільними телефонами. З часу перших комп’ютерів створено більш ніж 1000 мов програмування, крім того, щороку створюються нові. Крім того вміння програмувати надає багато переваг у професійній діяльності, а саме розвиток творчого мислення, цифрової грамотності, обчислювального, креативності, вміння працювати в команді. Отже, вміння програмувати в наш час має велике значення. Саме тому в шкільному курсі інформатики ми вчимося працювати в середовищі програмування Scratch.
Отже, тема уроку “Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження»
ІІІ. Повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.
|
|
Завдання «Школа привидів»
У проекті беруть участь 6 однакових спрайтів(fantasy10), які знаходяться у папці Fantasy.
Після натискання на зелений прапорець усі учні школи привидів говорить про свої вміння, а саме:
Після запуску програми привиди демонструють свої вміння, поки не натиснута кнопка Стоп(Червона кнопка)
Завдання «Лабіринт»
Примітка: Для кожного із виконавців вам потрібно скласти чотири блоки команд для клавіш:
Перший виконавець: стрілка вгору, стрілка вниз, стрілка вправо, стрілка вліво.
Другий виконавець:літери e(вгору),d(вниз),s(вліво),f(вправо)
Завдання «Піранья у акваріумі»
|
|
Правильні і неправильні судження |
|
Карта поняття |
|
Пазли |
|
Школа привидів |
|
Гра «Лабіринт» |
|
Завдання «Піранья у акваріумі» |
|
+ Сподобалося
! –Хотів би спробувати ще |
1