Конспект урок "Найперший урок" 1 клас

Про матеріал

Цікава розробка першого уроку у 1 класі. Урок спрямований на підтримання святкового настрою від першої зутрічі з школою, створення уявлення про навчальну діяльність та формування класного колективу.

Перегляд файлу

План-конспект свята

 «Перший раз у перший клас»


Опис: Урочиста лінійка 1 вересня - святковий і значущий захід для першокласників та їх батьків. Для першокласників День знань стане першим днем в школі, який запам'ятається на все життя. Народна мудрість говорить: «Гарний початок - половина справи». Тому, важливо провести урочисту лінійку цікаво, яскраво, позитивно. 
 

Мета: створити умови для адаптації до шкільного життя.
Завдання: 1) підтримати у дітей святковий настрій від першої зустрічі зі школою; 2) створити настрій на навчальну діяльність; 3)  згуртуванню вчителя, дітей та їх батьків; 4) виховувати в учнів бажання спілкуватися, дружити один з одним, підтримувати і допомагати один одному. 

На дошці
Настали дні чудові 
Прийшли ми в 1 клас. 
І багато цікавого 
Дізнаємося ми враз. 
 

Кліп — вітання “З 1 вересня” 
Вчитель: Дорогі діти! Шановні мами і тата, бабусі і дідусі! Ось і настав довгоочікуваний день, коли ви вперше прийшли до школи, країни Знань. Я впевнена, що ви з нетерпінням чекали цього дня. Ви помітили, що кожен з вас в цей день трохи подорослішав? Ще вчора вас називали дітьми, малюками, а з сьогоднішнього дня про вас будуть говорити: «Це учень, школяр». А цікаво, чи всі тут зібралися? Давайте перевіримо.
- Старанні дівчатка тут?
- Розумні хлопчики?
- Дбайливі мами?
- Вмілі тата?
- Добрі і ласкаві бабусі і дідусі?
- Тоді можна починати.
Вчитель:
Нарядні! Парадні! 
Такі ненаглядні! 
Причесані, з бантиками 
Дівчатка прийшли! 
І хлопчики гарні!
Такі симпатичні, 
Такі акуратні, 
До школи прийшли! 
Всі колишні бешкетники -
Сьогодні першокласники. 
І завжди  всі хороші, 
Таких я вас чекаю!
 

Вчитель: Прийшла пора і познайомитися. Я вчителька. Звуть мене Лілія Сергіївна. Я дуже чекала зустрічі з вами, думала про вас. Навіть листи вам писала. І впевнена, що усі їх отримали!

А зараз і для діток, і дорослих я представлю наших чудових  учнів! Я називаю, а ви встаєте та посміхаєтесь нам, щоб усі з вами запам'ятали!

 

В нашім класі є Аліси?

А Софія? Оля? Віка?

А чи є дві Маргарити?

Кого Катею звемо? Варя тут?

Звичайно є!

З нами Ніка та Поліна!

Безперечно є Арина!

Ліза також з нами тут!

Всі одна в одну красуні!

А Максими? Цілих два!

Є один Ілля!

І звичайно є Павло!

А Микола в класі є? Ян? Іван?Та Владислав?

Гарні хлопці Марк з Трофімом посміхніться нам разом!

Арсеній та Матвій покажіться нам мерщій!

А також є Олександр! І Олександра також є!

Ось і вся шкільна родина!

Дружна наша  вся сім'я.

 

Так і познайомились!!!

 


Подивіться навколо - це наш кабінет, в якому ми будемо вчитися. Він чистий, світлий, красивий. Таким його допомогли зробити ваші батьки. Будемо намагатися, щоб він залишався таким цілий рік. 
В цій кімнаті, яка називається класом, ви кожен день будете отримувати особливі подарунки. Але це не іграшки і цукерки. Це знання. Я віддам вам, мої дорогі учні, всі свої знання, щоб ви виросли розумними, добрими, працьовитими. Я вітаю вас з першим шкільним днем і бажаю добре вчитися і добре працювати. Шкільні роки - це найпрекрасніші та веселі роки. Вони цікаві. Ви без кінця будете дивуватися! Особливо запам'ятовується і залишається надовго в пам'яті те, що відбувається в перший раз. Нехай буде у вашому шкільному житті все добре. Разом нам потрібно вчитися не тільки читати, писати і рахувати, грати і веселитися, але ще й сумувати, радіти своїм успіхам і успіхам своїх товаришів, думати, міркувати. Скільки хороших і добрих учнів сиділи за цими столами. Я, сподіваюся, що і ви будете вчитися з інтересом, з повагою ставитися до вчителів, активно брати участь у всіх шкільних заходах.
 

- Діти, як назвати нас всіх одним словом? (школярі, учні, першокласники)

- А коли всі діти йдуть до школи? (1 вересня)

- Я хочу запропонувати вам початок речення: “1 вересня — це .... “А ви закінчить його.

 

  •                 Сьогодні по всій нашій великій країні діти пішли до школи. Україна — чудова країна, де ми народилися та живемо! Ми українці і пишаємося цим. Єдиний та сильний народ! (Відео про Україну)

- Наша країна дуже гарна! І сьогодні на уроці ми подаруємо їй тепло наших долонь та найщиріші побажання! (Написати на долоньках побажання та приклеїти на карту України).

  •                 Ось дивлюся на вас та не можу намилуватися вами. Встаньте хлопчики. Ви вже прямо, як справжні чоловіки!
  •                 А тепер дівчатка! Ну, як справжні моделі!
  •                 А у вас у всіх гарна шкільна форма! Як ви думаєте, навіщо вона вам потрібна?
  •                 Ось і попрощалися ви з дитячим садочком і йдете до першого класу. Чим відрізняється школа від садочка? Правильно, уроками. Школа у нас особлива, і уроки в ній особливі. Сьогодні ми потренуємося вчитися. А з чого починається та чим закінчується кожен урок  у школі? ДЗВОНИКОМ.
  •                 От  халепа! Дзвоника у нас немає. Нічого страшного. Нам допоможуть батьки. Щойно ви почуєте слово “дзвоник” говорите - “Дзинь”, а дітки голосно відповідають нам “Ура!” Готові? Тож потренуємось!
  •                 ДЗВОНИК — Батьки говорять “дзинь”, а діти “Ура!”

Всі дзвоники продзвеніли тож починаємо перший урок.

 

І першим нашим уроком стане — урок “Ризикування

  •                 Бачу, що усі підготувалися, усе літо швидко їздили на велосипедах, лазили по деревах, хтось вимірював глибину калюж у дворі, лазив по деревах без страховки. Сварити вас за це не будемо, а будемо використовувати ваші безстрашні уміння на практиці! Будемо ризикувати по-дорослому! Готові?
  •                 Я почну речення, а ви добиратимете до нього слова , що починаються на букви  Л, С, В, Д (ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ?)

Всі дівчата , ... (добрі, ласкаві, веселі )

Всі хлопчики ....(спортивні, допитливі, сильні)

А батьки... (дорослі, добрі, люблячі)

А уроки ... (дружні, веселі, допитливі)

 

  •                 Бачу, що ви дуже ризиковані діти і не боїтеся нічого. А особливо говорити правду. Ставлю всім відмінно. А дзвінок лунає гучно!

 

Урок другий Хихотіння

  •                 Хто вже здогадався чим ми будемо займатися на цьому уроці? Звичайно, що будемо сміятися. Тільки но я покажу вам цифру, потрібно засміятися стільки ж разів  і не більше. Спробуємо? А цифри ви пам'ятаєте? Зараз перевіримо. 1- ха, 2-ха-ха ... Але якщо я покажу 5, то говорите “хі-хі”. Все запам'ятали? Тоді приготувались до контрольної роботи з реготання.

- Нам сміятися так звично, настрій супер - клас, але дзвоник сигнал подає.

 

  •                 Наступний урок “Маханіки” , на маханіці не спимо, а махаємо усім, чим можна махати: руками, ногами, головою.

(Звучить музика “Учитель танцев”)

  •                 З маханікою впорались! Перевірте, чи не відпало в нас щось? Усі частини тіла ні місці? Вушка на місці? А що це ми чуємо? Дзвоник!!!

 

  •                 І останній урок на сьогодні “Гадатика”, на якому ми вивчимо основи ворожіння на весь наступний навчальний рік. Так що нам дуже пощастило! Будемо ворожити?
  •                 Птаха — удача, як пташка, непостійна, то прилетить, то відлетить. На уроках не спи,  а лови вдачу за хвоста!
  •                 Морозиво  - воно таке холодне, чекай неприємностей, але щоб вони тебе не турбували, старанно виконуй домашнє завадання.
  •                 Квітка — не забудь привітати матусю та татуся за початком навчаального року. Тоді настрій у них буде гарний цілий рік.
  •                 Вчений Кіт — мудрість у книгах. Читай більше, ходи частіше до бібліотеки.
  •                 Волоські горіхи  - тобі доведеться із зусиллями гризти граніт науки. Вчи усі правила.
  •                 М'яч — не забувай протягом всього навального року займатися спортом. Пам'ятай, що у здоровому тілі — здоровий дух.
  •                 Сонце — будь теплим та ласкавим, як сонечко, тоді і друзів  у тебе бе багато. Всі хотітимуть погрітися у променях твоєї доброти.
  •                 Золота рибка — всі твої бажання здійсняться, тільки за однієї умови — не запізнюватися до школи.
  •                 Ваза — будь спостережливим, помічай красу навколишнього світу. На малюванні та праці будеш отримувати лише дванадцять.
  •                 Хустинка — тобі доведеться багато поплакати... в кінці навчального року. Тобі так сподобається вчитися, що ти не захочеш йти на літні канікули.
  •                 Мило — будь чистим, охайним, ввічливим. Не забувай поміхатися директору, можливо тоді  і не викличе в кабінет до себе.
  •                 Глобус — на тебе чекає подорож. Куди і коли незрозуміло. Головне не плавай біля дошки, впевнено відповідай, без помилок.
  •                 Кінь — пам'ятай, що школа не іпподром, носитися по коридору, як кінь, галопом не бажано.
  •                 Нарешті виконали завдання із ворожіння. Можна працювати далі. Урок закінчено. Дзвоник!


Вчитель: Сьогодні ви стали першокласниками. Учень! Це почесне звання носять всіх жителі країни Знань і його обов'язково треба заслужити. Отже, зараз я перевірю, чи готові ви стати учнями. Для цього ви повинні здолати випробування.
- З завтрашнього дня вам будуть потрібні шкільні предмети, а які, ви дізнаєтесь, якщо отгадаете мої загадки: 
 

  •                 Новий будинок несу в руці,
    Двері на замку,
    А живуть в тім домі -
    Ручки, книжки і альбом. (портфель)
     
  •                 Я негарно написала,
    А вона усе злизала.
    Олівців моїх сусідка,
    Ця вертлява-буквоїдка.
    (Гумка)
  •                 Я все знаю, всіх я вчу,
    Але сама завжди мовчу.
    Щоб зі мною подружитися,
    Треба грамоті навчитись. (книга)
     
  •                 Я весь світ зліпити готовий -
    Будинок, машину, двох котів.
    Я сьогодні всіх володар -
    У мене є - ... (пластилін)
     
  •                 То я в клітку, то в лінійку,
    Написати на мене зумій-но,
    Можеш намалювати,
    Що таке я? (Зошит)
     
  •                 Дерев'яний
    Та довгенький,
    Маю носик я           
    Гостренький.
    На білому
    Слід лишаю
    І всіх діток
    Потішаю.
    (Олівець)
     
  •                 Хто скликає на урок?
    То гучний шкільний…
    (Дзвінок)

     
  •                 Я потрібна вам для порядку
    Дарма сторінки не гортай.
    Там, де я лежу, читай. (Закладка)
  •                  Що за паличка в руці
    Швидко креслить на аркуші?
    Все, що потрібно, написав?
    Поклади її в пенал! (Ручка)
     

 

Вчитель:
Молодці! Ви витримали це випробування. 
Вважаю, що всіх вас можна взяти в шкільне братство і присвоїти горде звання ПЕРШОКЛАСНИК. А зараз настав момент для урочистого проголошення обіцянки першокласника, після якої ви станете членами великої і дружної шкільної родини школи ..........................
Я зачитую. Ви хором повторюйте «Обіцяємо»
КЛЯТВА ПЕРШОКЛАСНИКА
Вивчити букви, навчитися читати... Обіцяємо!
Навчитися до літа писати і рахувати... Обіцяємо!
На уроці намагатися, і мух не вважати... Обіцяємо!
Підручник берегти, не кидати і не рвати... Обіцяємо!
Виконувати повністю домашні завдання... Обіцяємо!
Приходити в школу без запізнення... Обіцяємо!
Стати за рік розумнішою і дорослішим... Обіцяємо!
Стати гордістю батьків і вчителів... Обіцяємо!Обіцяємо!Обіцяємо!
 

Вчитель: 

  • Звичайно, в школі буде нелегко. Але ж у нас завжди є надійні друзі-помічники. Хто ж вони? Так, це наші батьки. 
    Ну що шановні батьки, ви готові допомагати своїм першокласникам вчитися? 
    - А ви, діти, поверніться до своїх батьків і послухайте, що вони вам обіцяють.
    Дітям у навчанні допоможемо завжди. Так!
    Формули згадати для нас запросто. Так!
    Будемо спокійні, як у річці вода.Так!
    Будемо мудрими, як в небі зірка. Так!
    Будемо вставати вранці в холоди,
    Щоб встигнути і туди і сюди. Так!
    Смачні страви будемо готувати завжди,
    Балувати солодким дітей іноді. Так!
    Коли ж завершиться навчання пора,
    Разом з дітьми погуляємо тоді. Так!


    Вчитель: Ось і підходить до кінця перший урок Знань. Я рада нашого першого знайомства. 
    Я вітаю вас. Хочеться побажати вам дізнаватися в школі багато цікавого, знайти нових друзів і бути дуже-дуже дружними і допитливими.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 січня 2018
Переглядів
1774
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку