Конспект уроку 3 Клас "Роль інформації в житті людини"

Про матеріал
Тема: Роль інформації в житті людини. Мета: навчальна:сформувати уявлення про роль інформації в житті людини; розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, мовлення, словниковий запас, логічне мислення; навички самостійної роботи на комп’ютері; формувати вміння робити висновки, узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Перегляд файлу

Тема: Роль інформації в житті людини.

Мета:

  • навчальна:сформувати уявлення про роль інформації в житті людини;
  • розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, мовлення, словниковий запас, логічне мислення; навички самостійної роботи на комп’ютері; формувати вміння робити висновки, узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Дайте загальну назву таким поняттям:
  • Вітер, дощ, веселка, сніг, град. (Явища природи)
  • Картина, фото, схема, ескіз, креслення. (Графічні зображення)
  • Клавіатура, миша, сканер, мікрофон, веб-камера. (Пристрої введення)
  • Стаття в газеті, розповідь вчителя, прогноз погоди, розклад руху поїздів. (Інформація)

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Гра «Добери слово»

ПЕРСОНАЛЬНИЙ (комп’ютер)

СИСТЕМНИЙ (блок)

ПЛОСКИЙ (монітор)

КОЛЬОРОВИЙ (принтер)

ЛАЗЕРНИЙ (диск)

IV. Вивчення нового матеріалу

Кожного дня люди все більше дізнаються про навколишній світ. Наприклад, коли читають книжку, слухають якусь розповідь, спілкуєшся з товаришами, таким чином отримують багато різної інформації.

Інформація – новини, нові відомості, нові знання.

Передається інформація за допомогою повідомлень.

Людина сприймає повідомлення за допомогою органів чуття: органи зору, органи слуху, органу смаку, органу нюху та органу дотику.

Тому повідомлення за способом сприйняття поділяють на такі типи:

  • Зорові,
  • слухові,
  • нюхові,
  • смакові, 
  • дотикові.

Повідомлення можна подавати різними способами, наприклад, за до­помогою:

  • Тексту,
  • графічних зображень,
  • звуків, умовних жестів
  • сигналів,
  • комбінації декількох способів.

Повідомлення за способом подання поділяються:

Текстовий, графічний, звуковий, умовні жести, сигнали та комбінований.

V.Фізкультхвилинка

Котик рано піднімався, добре лапкою вмивався.

Гарно вушка вимивав, шубку добре розчесав,

Потів трішки поплигав.

Поруч муха задзижчала і його роздратувала.

Він її прогнав від себе, до роботи ж йому треба!

VІ. Засвоєння нових знань,формування вмінь і навичок

Завдання 1. Яку інформацію ти отримуєш, дивлячись на такі сигнали світлофора:

Зелений ­­­­­– _______________

Жовтий – ­­­­­­­­­­_______________

Зелений – _______________

Завдання 2. Які способи подання повідомлень зображені на малюнках?

Картинки по запросу осіньПохожее изображениеКартинки по запросу гімнПохожее изображение

 

 

 

 

 

Похожее изображение

C:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\0980281_b.jpeg

 

 

 

 

 

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3) Практична робота за комп’ютерами:

https://learningapps.org/397591

https://learningapps.org/4554071

3) Вправи для очей

VІІ. Підсумки уроку

  1. Що вивчали на уроці?
  2. Що таке інформація?
  3. Як людина сприймає інформацію?

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 жовтня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку