Конспект уроку Англійська мова 3 клас з використанням інтерактивних та ігрових технологій.
Клас: 3
Тема. «У світі тварин»
Мета:
Практична: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалочного мовлення;
Освітня: формувати навички усного мовлення,розширивши знання учнів з даної теми.
Розвиваюча: розвиваюча, розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою нанаочність; розвивати культуру спілкування під час ведення діалогу.
Виховна: Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, зацікавленість у розширенні своїх знань, досягненні успіху кожного співучасника творчого процесу та його максимальної самореалізації.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: роздатковий матеріал, малюнки, картки та плакат із завданнями, відеоматеріал про тварин.
Хід уроку
І. Організаційна частина
1.1. Організація класу
- Good morning my dear pupils. I’m glad to see you again.
- Good morning, good morning, good morning to you, good morning, good morning, I’m glad to see you.
- How do you feel today?
(Учні по черзі обирають смайлик за кольором, який відповідає настрою, та описують свій настрій).
1.2. Введення в іншомовну атмосферу
- I’ll read you will listen very carefully.
Hello girls and boys Play a game with me Look at all the toys Come play with me I want to play with my doll, play everywhere With a book or teddy bear Come play with me
- What is this poem about?
- Read after me line by line.
- Read with me.
- Read without me.
- Who wants to read?
Warming up
- And now we will play a game. So listen me carefully again.
· Гра «Веселе коло»
Мета: повторення назв кольорів.
Учні сідають чи стають у коло. Один з них кидає кому-небудь м’яч або м’яку іграшку і називає колір. Учень, який спіймав м’яч, називає словосполучення: колір + предмет (a red flower) і кидає м’яч іншому учневі, називаючи інший колір, і т. д. Учень, який не може назвати словосполучення, вибуває з гри.
II. Основна частина
(Animals)
And now let’s go to play.
Домашній улюбленець.
Вписавши в клітини бракуючи букви, ви дізнаєтеся, про якого улюбленця мріє хлопчик.
Answer key – a tame lion.
Mo_se, fro_, rab_it, f_x, b_ar
(Кожен учень отримує слова відповідно казковим героям)
Сценарій казки «The Little House»
Реквізит: будиночок (на ватмані, з великим вікном, в яке видно усіх персонажів), костюми персонажів.
Сценарій також можна використовувати для лялькового театру.
Ця казка зручна тим що можна прибирати або додавати перснонажів залежно від кількості учасників. Можна додати інших тварин, наприклад: білку, їжачок або ящірку.
(Миша підходить до будиночка)
Mouse: Oh! What a nice house! (стукає) .Knock - knock! .Who lives in the house?(заглядає всередину) . Nobody! I think I'll come in.
(Миша входить у будиночок, виглядає у вікно. Входить жаба.)
Frog: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog. May I live in your house?
Mouse: Yes. Come in, please.
(Миша і жаба виглядають з вікна. З'являється кролик.)
Rabbit: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit. May I live in your house?
Mouse, Frog: Yes. Come in, please.
(Миша, жаба і кролик у будиночку. З'являється лисиця.)
Fox: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit.
Fox: Hello, I'm a fox. May I live in your house?
Mouse, Frog, Rabbit : Yes. Come in, please.
(Миша, жаба, кролик, лисиця у будиночку. З'являється ведмідь.)
Bear: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit.
Fox: Hello, I'm a fox.
Wolf: Hello, I'm a wolf.
Bear: And I'm a big Bear. May I live in your house?
Mouse: Oh, no!
Frog: You are too big!
Rabbit, Fox, Wolf : You can't live in the house!
(Ведмідь "ламає" будиночок, тварини з криками розбігаються.)
Animals: Help, Help!
Командам роздаються картки з тваринами (по 12 карток кожній команді), діти розподіляють тварин на диких та домашні (wild and domestic).
А потім з-поміж учнів учитель обирає одного ведучого, який загадує, що в нього є якась тварина із запропонованих карток. Інші учні ставлять запитання, намагаючись відгадати, що має ведучий. Учень, який відгадав, стає ведучим.
Наприклад:
Have you a cat? No, I haven’t.
Have you a dog? No, I haven’t.
Have you a tiger? No, I haven’t.
Have you a rabbit? No, I haven’t.
Have you a squirrel? No, I haven’t.
Гра: «Хто зображений?»
На екрані зображено певну тварину, той, хто з учнів правильно скаже назву англійською – переможець. (кількість слайдів – 6).
III. Заключна частина