Конспект уроку Англійська мова 3 клас з використанням інтерактивних та ігрових технологій на тему "У світі тварин"

Про матеріал
Метою даного уроку є: активізація вивченого лексико-граматичного матеріалу, розвиток вміння та навичок читання, письма, усного монологічного та діалочного мовлення; формування навичок усного мовлення,розширивши знання учнів з даної теми; розвиваток логічного мислення, уваги та зорової пам'яті, спостережливость, удосконалення фонетики та артикуляції звуків та також розвиток культури спілкування під час ведення діалогу.
Перегляд файлу

Конспект уроку Англійська мова 3 клас з використанням інтерактивних та ігрових технологій.

Клас: 3

Тема. «У світі тварин»

Мета:

Практична: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалочного мовлення;

Освітня: формувати навички усного мовлення,розширивши знання учнів з даної теми.

Розвиваюча: розвиваюча, розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою нанаочність; розвивати культуру спілкування під час ведення діалогу.

Виховна: Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, зацікавленість у розширенні своїх знань, досягненні успіху кожного співучасника творчого процесу та його максимальної самореалізації.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: роздатковий матеріал, малюнки, картки та плакат із завданнями, відеоматеріал про тварин.

                                                      Хід уроку

І. Організаційна частина

1.1. Організація класу

- Good morning my dear pupils. I’m glad to see you again.

- Good morning, good morning, good morning to you, good morning, good morning, I’m glad to see you.

- How do you feel today?

(Учні по черзі обирають смайлик за кольором, який відповідає настрою, та описують свій настрій).

1.2. Введення в іншомовну атмосферу

- I’ll read you will listen very carefully.

Hello girls and boys                                                                                                                                              Play a game with me                                                                                                                                                         Look at all the toys                                                                                                                                                                             Come play with me                                                                                                                                      I want to play with my doll, play everywhere                                                                                                        With a book or teddy bear                                                                                                                   Come play with me              

- What is this poem about?                                                                                                                                     

- Read after me line by line.

- Read with me.

- Read without me.

- Who wants to read?

Warming up

- And now we will play a game. So listen me carefully again.

·        Гра «Веселе коло»

  Мета: повторення назв кольорів.

  Учні сідають чи стають у коло. Один з них кидає кому-небудь м’яч або м’яку іграшку і називає колір. Учень, який спіймав м’яч, називає словосполучення: колір + предмет (a red flower) і кидає м’яч іншому учневі, називаючи інший колір, і т. д.                                                                                                                       Учень, який не може назвати словосполучення, вибуває з гри.

II. Основна частина

  • Молодці! А зараз для того, щоб дізнатися тему нашого уроку, пропоную з набір літер скласти слово.

(Animals)

  • Отже, ключове слово у нас «Тварини», тому і тема буде пов’язана з ними. «У світі тварин».
  • Tell me please, what are your favorite animal?

And now let’s go to play.

Домашній улюбленець.

Вписавши в клітини бракуючи букви, ви дізнаєтеся, про якого улюбленця мріє хлопчик.

Answer key – a tame lion.

домашний питомец 1

  • А зараз ми з вами спробуємо розіграти казку «The little house», але перед цим ми дізнаємося, хто саме з тварин буде присутнім у казці, вписавши пропущену літеру у кожне слово.

Mo_se,  fro_,  rab_it,  f_x,  b_ar

(Кожен учень отримує слова відповідно казковим героям)

Сценарій казки «The Little House»

Реквізит: будиночок (на ватмані, з великим вікном, в яке видно усіх персонажів), костюми персонажів.

Сценарій також можна використовувати для лялькового театру.

Ця казка зручна тим що можна прибирати або додавати перснонажів залежно від кількості учасників. Можна додати інших тварин, наприклад: білку, їжачок або ящірку.

(Миша підходить до будиночка)

Mouse: Oh! What a nice house! (стукає) .Knock - knock! .Who lives in the house?(заглядає всередину) . Nobody! I think I'll come in.

(Миша входить у будиночок, виглядає у вікно. Входить жаба.)

Frog: Knock - knock! Who lives in the house?

Mouse: Hello, I'm a mouse.

Frog: Hello, I'm a frog. May I live in your house?

Mouse: Yes. Come in, please.

(Миша і жаба виглядають з вікна. З'являється кролик.)

Rabbit: Knock - knock! Who lives in the house?

Mouse: Hello, I'm a mouse.

Frog: Hello, I'm a frog.

Rabbit: Hello. I'm a rabbit. May I live in your house?

Mouse, Frog: Yes. Come in, please.

(Миша, жаба і кролик у будиночку. З'являється лисиця.)

Fox: Knock - knock! Who lives in the house?

Mouse: Hello, I'm a mouse.

Frog: Hello, I'm a frog.

Rabbit: Hello. I'm a rabbit.

Fox: Hello, I'm a fox. May I live in your house?

Mouse, Frog, Rabbit : Yes. Come in, please.

(Миша, жаба, кролик, лисиця у будиночку. З'являється ведмідь.)

Bear: Knock - knock! Who lives in the house?

Mouse: Hello, I'm a mouse.

Frog: Hello, I'm a frog.

Rabbit: Hello. I'm a rabbit.

Fox: Hello, I'm a fox.

Wolf: Hello, I'm a wolf.

Bear: And I'm a big Bear. May I live in your house?

Mouse: Oh, no!

Frog: You are too big!

Rabbit, Fox, Wolf : You can't live in the house!

(Ведмідь "ламає" будиночок, тварини з криками розбігаються.)

Animals: Help, Help!

  • Гра «Wild or domestic?”

Командам роздаються картки з тваринами (по 12 карток кожній команді), діти розподіляють тварин на диких та домашні (wild and domestic).

Похожее изображение

А потім з-поміж учнів учитель обирає одного ведучого, який загадує, що в нього є якась тварина із запропонованих карток. Інші учні ставлять запитання, намагаючись відгадати, що має ведучий. Учень, який відгадав, стає ведучим.

Наприклад:

Have you a cat? No, I haven’t.
Have you a dog? No, I haven’t.
Have you a tiger? No, I haven’t.
Have you a rabbit? No, I haven’t.
Have you a squirrel? No, I haven’t.

Гра: «Хто зображений?»

На екрані зображено певну тварину, той, хто з учнів правильно скаже назву англійською – переможець. (кількість слайдів – 6).

III. Заключна частина

  • So this is the end of our lesson.
  • How are you?
  • Stand up please. Have a nice day my dear children. Good bye.

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
2201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку