Конспект уроку англійської мови 5 клас "Харчування. Узагальнення знань"

Про матеріал
Конспект уроку, проведенного у 5 класі для узагальнення теми "Харчування". Конспект включає всі види діяльності, і дає змогу не тільки повторити вивчений матеріал, але і використати вивчену лексику в практичних ситуаціях мовлення.
Перегляд файлу

Конспект уроку у 5 класі     Дата: 13.12.2018

Тема: Харчування. Узагальнення знань

Мета: вчити використовувати на практиці вивчену лексику, граматичні і мовні структури, використовувати їх під час мовлення; узагальнити знання учнів, отримані з теми, підсумувати вивчений матеріал;

розвивати мислення і мовлення учнів, пам'ять, культуру спілкування;

виховувати зацікавленість предметом, дружні стосунки у колективі.

Тип уроку: узагальнюючий

Обладнання: підручник, відеозапис, мультимедійна презентація, картки з правилом, прислів’я.

Хід уроку

І Організація класу

  1. Привітання
  • Good morning to you! I’m glad to see you!
  1. Мовна розминка (Worming up)
  • Tell me as many words, as you can, which start at letter «b», «d» «o»
  1. Мотивація до вивчення англ. мови
  • Why do we need to learn English?
  1. Робота з прислів’ям

An apple a day keeps the doctor away

  • Read the rhyme. Translate it.
  • How do you understand it?

II Основна частина

  1. Перевірка домашнього завдання
  • Let’s check-up your homework. Give me your cards, I will check it up later.
  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • The theme of our lesson is summary. What theme had we learn?
  • This lesson is the last in it, so we must summarize all information.
  • You must work hard and try to do your best
  1. Робота з загадками
  • And now try to guess, what fruit or vegetable is it?
  1. It is green and round. Rabbits like it very much. (Cabbage)
  2. A big orange vegetable, that you use for decoration on Halloween. (Pumpkins)
  3. Long thin orange vegetable, that grows under the ground and has a green top. (Carrot)
  4. Monkeys eat me, kids do to, Gorillas love me, what about you? (Banana)
  5. Orange fruit grows on a tree. It can be squeezed to make a juice. (Orange)
  6. It is red and juicy, we eat it in salads or can make a ketchup. (Tomato)
  1. Перегляд відео
  • And now I want to show you a video, about breakfast in Great Britain. But at first be attentive with such a words: Hurry, Nearly,  Packed lunch

А) словникова робота

Б) перегляд відео

В) повторний перегляд

5. Розвиток комунікативних вмінь

- And now try to answer some of my questions. Try to do your best.

6.  Фізхвилинка

And now you must do what I say. Show me the actions, according to my words. Be attentive (mush, fry, cut, mix, pour)

7. Повторення граматичного матеріалу

- Let’s remember the rule about «some» and «any»

- When do we must to use it?

8. Робота в зошитах ( ex 5 p 107)

- And now you must to do the exercise about this rule. Do it in your copy-books. Write down the day and the date.

ІІІ Заключна частина

  1. Закріплення матеріалу (аудіо додаток впр 2 б, ст. 103)
  • Listen to the text, and say, what kind of food do you hear?
  1. Підсумок уроку
  • What were we doing at our lesson?
  • What was the theme of our lesson?
  • Named all fruits that you can remember?
  • Named all vegetables, that you know
  1. Оцінювання учнів
  2. Домашнє завдання (впр 3 с 111, описати родинне фото)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку