Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My Pets"

Про матеріал
Мета уроку: • Розширити лексичний запас учнів словами, пов'язаними з домашніми тваринами. • Закріпити вживання дієслів у Present Simple для опису рухів і дій тварин. • Формувати навички опису свого домашнього улюбленця. • Розвивати усне мовлення та граматичні навички. • Виховувати любов до тварин та відповідальність за них. Обладнання: • Підручник • Робочий зошит • Картки зі словами та зображеннями тварин • Маркери • Інтерактивна дошка (за наявності) • Аудіозаписи • Іграшки або картинки з зображенням домашніх тварин
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My Pets"

Мета уроку:

  • Розширити лексичний запас учнів словами, пов'язаними з домашніми тваринами.
  • Закріпити вживання дієслів у Present Simple для опису рухів і дій тварин.
  • Формувати навички опису свого домашнього улюбленця.
  • Розвивати усне мовлення та граматичні навички.
  • Виховувати любов до тварин та відповідальність за них.

Обладнання:

  • Підручник
  • Робочий зошит
  • Картки зі словами та зображеннями тварин
  • Маркери
  • Інтерактивна дошка (за наявності)
  • Аудіозаписи
  • Іграшки або картинки з зображенням домашніх тварин

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання, створення позитивної атмосфери.
  • Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today?"

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда: Запитання про домашніх тварин: "Do you have a pet? What is it?"
  • Гра "Відгадай тварину": Вчитель описує тварину, а учні відгадують.

III. Вивчення нового матеріалу

  • Представлення лексики:
    • Показати картки зі словами "dog", "cat", "hamster", "bird" та зображеннями.
    • Пояснити значення кожного слова.
    • Записати на дошці кілька речень: "My dog likes to play fetch. My cat sleeps all day."
  • Аудіювання:
    • Прослуховування короткого тексту або пісні про домашніх тварин.
    • Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, знайти в тексті назви тварин).
  • Вправи на закріплення:
    • "З'єднай пари": Учні з'єднують картки зі словами та відповідними зображеннями.
    • "Що робить твоя тварина?": Учні складають короткі речення про те, що робить їхня тварина.
    • "Опиши свою тварину": Учні описують свою тварину, використовуючи нову лексику.

IV. Закріплення матеріалу

  • Робота в парах:
    • "Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхніх домашніх тварин.
    • "Знайди відмінності": Кожна пара отримує два зображення різних тварин. Завдання: знайти відмінності і розповісти про них.
  • Творче завдання:
    • "Мій улюбленець": Учні малюють або створюють колаж про свою тварину.
    • "Розповідь про свого улюбленця": Учні складають невелику розповідь про свого улюбленця.
  • Гра "Покажи і скажи": Учні пантомімою зображають дії тварин, а інші відгадують.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
  • Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свого улюбленця.

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку