Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My Pets"

Про матеріал
Мета уроку: • Розширити лексичний запас учнів словами, пов'язаними з домашніми тваринами. • Закріпити вживання дієслів у Present Simple для опису рухів і дій тварин. • Формувати навички опису свого домашнього улюбленця. • Розвивати усне мовлення та граматичні навички. • Виховувати любов до тварин та відповідальність за них. Обладнання: • Підручник • Робочий зошит • Картки зі словами та зображеннями тварин • Маркери • Інтерактивна дошка (за наявності) • Аудіозаписи • Іграшки або картинки з зображенням домашніх тварин
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My Pets"

Мета уроку:

  • Розширити лексичний запас учнів словами, пов'язаними з домашніми тваринами.
  • Закріпити вживання дієслів у Present Simple для опису рухів і дій тварин.
  • Формувати навички опису свого домашнього улюбленця.
  • Розвивати усне мовлення та граматичні навички.
  • Виховувати любов до тварин та відповідальність за них.

Обладнання:

  • Підручник
  • Робочий зошит
  • Картки зі словами та зображеннями тварин
  • Маркери
  • Інтерактивна дошка (за наявності)
  • Аудіозаписи
  • Іграшки або картинки з зображенням домашніх тварин

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання, створення позитивної атмосфери.
  • Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today?"

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда: Запитання про домашніх тварин: "Do you have a pet? What is it?"
  • Гра "Відгадай тварину": Вчитель описує тварину, а учні відгадують.

III. Вивчення нового матеріалу

  • Представлення лексики:
    • Показати картки зі словами "dog", "cat", "hamster", "bird" та зображеннями.
    • Пояснити значення кожного слова.
    • Записати на дошці кілька речень: "My dog likes to play fetch. My cat sleeps all day."
  • Аудіювання:
    • Прослуховування короткого тексту або пісні про домашніх тварин.
    • Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, знайти в тексті назви тварин).
  • Вправи на закріплення:
    • "З'єднай пари": Учні з'єднують картки зі словами та відповідними зображеннями.
    • "Що робить твоя тварина?": Учні складають короткі речення про те, що робить їхня тварина.
    • "Опиши свою тварину": Учні описують свою тварину, використовуючи нову лексику.

IV. Закріплення матеріалу

  • Робота в парах:
    • "Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхніх домашніх тварин.
    • "Знайди відмінності": Кожна пара отримує два зображення різних тварин. Завдання: знайти відмінності і розповісти про них.
  • Творче завдання:
    • "Мій улюбленець": Учні малюють або створюють колаж про свою тварину.
    • "Розповідь про свого улюбленця": Учні складають невелику розповідь про свого улюбленця.
  • Гра "Покажи і скажи": Учні пантомімою зображають дії тварин, а інші відгадують.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
  • Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свого улюбленця.

 

docx
Додано
15 грудня 2024
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку