Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My Clothes"

Про матеріал
Мета уроку: • Розширити словниковий запас учнів словами, що позначають одяг та аксесуари. • Закріпити вживання дієслів "to wear", "to have" та прикметників для опису одягу. • Формувати навички опису свого одягу та вміння висловлювати власні вподобання. • Розвивати усне мовлення та граматичні навички. • Виховувати почуття стилю та смаку. Обладнання: • Підручник • Робочий зошит • Картки зі словами та зображеннями одягу (shirt, dress, pants, skirt, hat, shoes, etc.) • Маркери • Інтерактивна дошка (за наявності) • Аудіозаписи • Журнали мод або зображення різних стилів одягу
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My Clothes"

Мета уроку:

  • Розширити словниковий запас учнів словами, що позначають одяг та аксесуари.
  • Закріпити вживання дієслів "to wear", "to have" та прикметників для опису одягу.
  • Формувати навички опису свого одягу та вміння висловлювати власні вподобання.
  • Розвивати усне мовлення та граматичні навички.
  • Виховувати почуття стилю та смаку.

Обладнання:

  • Підручник
  • Робочий зошит
  • Картки зі словами та зображеннями одягу (shirt, dress, pants, skirt, hat, shoes, etc.)
  • Маркери
  • Інтерактивна дошка (за наявності)
  • Аудіозаписи
  • Журнали мод або зображення різних стилів одягу

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання, створення позитивної атмосфери.
  • Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today? What are you wearing today?"

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда: Запитання про улюблений одяг: "What is your favorite clothes?"
  • Гра "Відгадай одяг": Вчитель описує одяг, а учні відгадують.

III. Вивчення нового матеріалу

  • Представлення лексики:
    • Показати картки зі словами, що позначають одяг (shirt, dress, pants, skirt, hat, shoes, etc.) та зображеннями.
    • Пояснити значення кожного слова.
    • Записати на дошці кілька речень: "I like to wear jeans. She has a beautiful dress."
  • Аудіювання:
    • Прослуховування короткого діалогу або пісні про одяг.
    • Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, знайти в тексті назви предметів одягу).
  • Вправи на закріплення:
    • "З'єднай пари": Учні з'єднують картки зі словами та відповідними зображеннями.
    • "Опиши свій одяг": Учні складають короткі речення про свій одяг, використовуючи нову лексику.
    • "Що ти носиш?": Вчитель називає ситуацію (вечірка, школа, спорт), а учні хором або по черзі описують, що вони б одягли.

IV. Закріплення матеріалу

  • Робота в парах:
    • "Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхній улюблений одяг.
    • "Знайди відмінності": Кожна пара отримує два зображення людей в різному одязі. Завдання: знайти відмінності і розповісти про них.
  • Творче завдання:
    • "Мій образ": Учні малюють або створюють колаж свого ідеального образу.
    • "Розповідь про свій гардероб": Учні складають невелику розповідь про свій гардероб.
  • Гра "Модний показ": Учні влаштовують показ мод, демонструючи різні стилі одягу.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
  • Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свій улюблений одяг.

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку