Конспект уроку англійської мови для 7 класу НУШ

Про матеріал
Урок для 7 класу НУШ на тему "Життя в майбутньому" розвиває уяву учнів і навички говоріння про майбутнє. Учні вивчають лексику про технології, використовують will для прогнозів, слухають текст про майбутнє та створюють свої передбачення про життя у 2050 році. Завершується урок творчим завданням і рефлексією.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 7 класу НУШ

Тема: Life in the Future (Життя в майбутньому)

Мета уроку:

  1. Навчальна: Ознайомити учнів із лексикою та фразами, пов'язаними із життям у майбутньому, розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма.
  2. Розвивальна: Формувати вміння висловлювати припущення про майбутнє, стимулювати креативне мислення.
  3. Виховна: Виховувати інтерес до нових технологій, турботу про екологію та критичне ставлення до майбутніх змін.

Очікувані результати:
Після уроку учні зможуть:

  • Використовувати нову лексику для опису життя в майбутньому;
  • Будувати речення з will для прогнозів;
  • Висловлювати власні припущення про майбутнє життя та технології.

Обладнання:
Інтерактивна дошка, картки з новою лексикою, презентація з ілюстраціями майбутнього життя, аудіозапис для прослуховування, робочі листи.

Структура уроку

1. Організаційний момент (2 хвилини)

  • Привітання: “Hello, everyone! How are you today?”
  • Перевірка присутніх.
  • Повідомлення теми уроку: “Today we’ll talk about life in the future. Let’s imagine how the world will change!”

2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)

  • Учитель запитує учнів:
    “What do you think the future will be like? Will we live on other planets? Will robots help us?”
  • Коротке обговорення, щоб активізувати інтерес.

3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)

  • Введення слів: robots, flying cars, smart homes, space travel, renewable energy, virtual reality, artificial intelligence.
  • Демонстрація картинок/слайдів із новими словами.
  • Учні повторюють слова за вчителем, обговорюють їх значення.

4. Практика лексики (8 хвилин)

  • Гра "Guess the Word": учитель описує слово, а учні мають його вгадати. Наприклад, “This is a machine that helps people in the future. It can think and do tasks. What is it?” (robot).

5. Введення граматичної структури (10 хвилин)

  • Коротке пояснення використання will для прогнозів:
    “We use will to talk about the future. For example: ‘In the future, people will live on Mars.’”
  • Вправа: перетворення речень на майбутній час. Наприклад:
    “People drive cars today. → People will drive flying cars in the future.”

6. Аудіювання (7 хвилин)

  • Учні слухають текст про життя в майбутньому (наприклад, опис міста майбутнього).
  • Запитання після прослуховування:
    • “What will houses look like?”
    • “What kind of transport will people use?”

7. Обговорення: Життя в майбутньому (10 хвилин)

  • Учні працюють у парах або групах, щоб створити список передбачень про майбутнє, відповідаючи на питання:
    • “What will schools, cities, and nature be like in 2050?”
  • Кожна група презентує свої ідеї класу.

8. Творче завдання: Намалюй своє майбутнє (5 хвилин)

  • Учні швидко малюють свою ідею майбутнього життя (наприклад, місто, школу або будинок) і коротко розповідають про нього: “This is my future city. It will have flying cars and robot helpers.”

9. Підсумок уроку (3 хвилини)

  • Обговорення:
    “What was the most interesting thing about today’s lesson? What do you think the world will look like in 50 years?”
  • Учитель хвалить учнів за активність.

Домашнє завдання

  • Написати 5-7 речень на тему “My Future Life” (“In the future, I will...”).

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 листопада
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку