Конспект уроку англійської мови для 7 класу НУШ
Тема: Life in the Future (Життя в майбутньому)
Мета уроку:
-
Навчальна: Ознайомити учнів із лексикою та фразами, пов'язаними із життям у майбутньому, розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма.
-
Розвивальна: Формувати вміння висловлювати припущення про майбутнє, стимулювати креативне мислення.
-
Виховна: Виховувати інтерес до нових технологій, турботу про екологію та критичне ставлення до майбутніх змін.
Очікувані результати:
Після уроку учні зможуть:
-
Використовувати нову лексику для опису життя в майбутньому;
-
Будувати речення з will для прогнозів;
-
Висловлювати власні припущення про майбутнє життя та технології.
Обладнання:
Інтерактивна дошка, картки з новою лексикою, презентація з ілюстраціями майбутнього життя, аудіозапис для прослуховування, робочі листи.
Структура уроку
1. Організаційний момент (2 хвилини)
-
Привітання: “Hello, everyone! How are you today?”
-
Перевірка присутніх.
-
Повідомлення теми уроку: “Today we’ll talk about life in the future. Let’s imagine how the world will change!”
2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)
-
Учитель запитує учнів:
“What do you think the future will be like? Will we live on other planets? Will robots help us?”
-
Коротке обговорення, щоб активізувати інтерес.
3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)
-
Введення слів: robots, flying cars, smart homes, space travel, renewable energy, virtual reality, artificial intelligence.
-
Демонстрація картинок/слайдів із новими словами.
-
Учні повторюють слова за вчителем, обговорюють їх значення.
4. Практика лексики (8 хвилин)
-
Гра "Guess the Word": учитель описує слово, а учні мають його вгадати. Наприклад, “This is a machine that helps people in the future. It can think and do tasks. What is it?” (robot).
5. Введення граматичної структури (10 хвилин)
-
Коротке пояснення використання will для прогнозів:
“We use will to talk about the future. For example: ‘In the future, people will live on Mars.’”
-
Вправа: перетворення речень на майбутній час. Наприклад:
“People drive cars today. → People will drive flying cars in the future.”
6. Аудіювання (7 хвилин)
-
Учні слухають текст про життя в майбутньому (наприклад, опис міста майбутнього).
-
Запитання після прослуховування:
-
“What will houses look like?”
-
“What kind of transport will people use?”
7. Обговорення: Життя в майбутньому (10 хвилин)
-
Учні працюють у парах або групах, щоб створити список передбачень про майбутнє, відповідаючи на питання:
-
“What will schools, cities, and nature be like in 2050?”
-
Кожна група презентує свої ідеї класу.
8. Творче завдання: Намалюй своє майбутнє (5 хвилин)
-
Учні швидко малюють свою ідею майбутнього життя (наприклад, місто, школу або будинок) і коротко розповідають про нього: “This is my future city. It will have flying cars and robot helpers.”
9. Підсумок уроку (3 хвилини)
-
Обговорення:
“What was the most interesting thing about today’s lesson? What do you think the world will look like in 50 years?”
-
Учитель хвалить учнів за активність.
Домашнє завдання
-
Написати 5-7 речень на тему “My Future Life” (“In the future, I will...”).