Конспект уроку англійської мови для 8 класу
Тема: Healthy Lifestyle (Здоровий спосіб життя)
Підручник: Оксана Карпюк
Мета уроку:
-
Навчальна: Ознайомити учнів із лексикою та фразами на тему здорового способу життя, розвивати навички читання, аудіювання, говоріння та письма.
-
Розвивальна: Формувати критичне мислення, заохочувати до обговорення важливості здорових звичок.
-
Виховна: Виховувати розуміння значення здоров’я та відповідальність за власний спосіб життя.
Очікувані результати:
Після уроку учні зможуть:
-
Використовувати лексику для опису здорових звичок;
-
Розповідати про свої здорові звички;
-
Обговорювати, як дотримуватись здорового способу життя.
Обладнання:
Підручник Оксани Карпюк, презентація або картки з лексикою, аудіозапис, робочі листи для завдань.
Структура уроку
1. Організаційний момент (2 хвилини)
-
Привітання: “Hello, everyone! How are you today?”
-
Повідомлення теми уроку:
“Today, we’ll talk about how to be healthy and happy. Let’s discuss healthy lifestyle habits!”
2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)
-
Обговорення запитань:
“What does it mean to be healthy? What do you do to stay healthy?”
-
Учні діляться своїми ідеями.
3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)
-
Введення слів: healthy food, exercise, habits, vitamins, diet, junk food, sleep, balance, mental health, hydration.
-
Демонстрація картинок або слайдів для пояснення значення.
-
Учні повторюють слова за вчителем, обговорюють їх значення.
4. Робота з підручником (15 хвилин)
-
Читання тексту (підручник Оксани Карпюк, тема "Healthy Lifestyle"):
-
Учні читають текст і знаходять у ньому приклади здорових звичок.
-
Обговорення:
-
“What are the key points of the text?”
-
“What do you think is the most important habit?”
5. Розвиток навичок говоріння (10 хвилин)
-
Гра "Agree or Disagree":
Учитель зачитує твердження (наприклад, “Drinking soda every day is healthy”), а учні відповідають “I agree” або “I disagree”, пояснюючи свою думку.
6. Аудіювання (7 хвилин)
-
Прослуховування короткого тексту/аудіозапису про щоденний розпорядок здорової людини.
-
Питання для обговорення:
-
“What does the person do to stay healthy?”
-
“What would you add to their routine?”
7. Творче завдання (8 хвилин)
-
Завдання: “In pairs, create a one-day healthy lifestyle plan for a teenager. Include meals, activities, and rest.”
-
Презентація планів перед класом.
8. Підсумок уроку (3 хвилини)
-
Обговорення:
“What new ideas about a healthy lifestyle did you learn today? How can you improve your daily habits?”
-
Учитель хвалить учнів за активність.
Домашнє завдання
-
Написати короткий текст (7-10 речень) на тему “My Healthy Lifestyle”, використовуючи нову лексику.