Конспект уроку " Безпека на дорозі"

Про матеріал
Цікавий урок з основ здоров'я, під час вивчення теми про безпеку на дорозі, навчить учнів як дотримуватися правил безпечної поведінки, розпізнавати дорожні знаки
Перегляд файлу

5 клас

Тема. Безпека на дорозі

Мета уроку: розглянути правила поведінки пішоходів, розвивати поняття про засоби безпеки пішохода.

Очікувані результати: учні мають пояснювати правила дорожнього руху для пішоходів у місці проживання та наслідки їх порушення; учні мають виконувати правила дорожнього руху для пішоходів; учні мають називати знаки дорожнього руху для пішоходів, види пішохідних переходів; учні мають характеризувати особливості переходу дороги.

Обладнання:  

Тип уроку: засвоєння нових знань.

  • 1.              Організаційний момент
  • 2.              Актуалізація опорних знань

2.1. Тестове завдання для контролю знань. (Тест № 2, роздавальний матеріал.)

Відповіді: 1ВГ; 2АБВ; 3БВ; 4АБ; 5АБВ; 6АВГ.

2.2. «Асоціативний кущ».

Складання схеми за асоціаціями учнів до поняття «Безпека на дорозі».

Приклади відповідей учнів: світлофор, ДАІ, переходи, острівець безпеки, машини, пішоходи.

  • 3.              Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми, мети й завдань уроку.

3.2. Показ практичного значення вивчення нового матеріалу.

Слово вчителя

Людина, її життя, здоров’я й безпека є найвищою соціальною цінністю в нашій державі. Однак, порівняно з країнами Європи, стан безпеки дорожнього руху в Україні можна охарактеризувати як украй незадовільний через високий рівень смертності та дорожньо-транспортного травматизму.

Щороку тисячі громадян нашої держави гинуть та стають інвалідами внаслідок порушення правил дорожнього руху. Непоправною втратою є загибель або каліцтво дітей та молоді. Знання й дотримання правил дорожнього руху — важлива умова особистої безпеки та безпеки оточуючих.

3.4. Проблемне запитання.

— Від чого залежить безпека пішохода?

  • 4.              Етап засвоєння нових знань

План пояснення нового матеріалу

1. Учасники дорожнього руху. (Пояснення за схемами.)

2. Правила переходу проїзної частини. Види пішохідних переходів. (Пояснення за схемами й малюнками з елементами бесіди.)

Запитання до учнів:

— Які бувають види пішохідних переходів?

— Як позначаються переходи? (Спеціальні знаки, дорожня розмітка.)

3. Перехід дороги без вказівних знаків. (Пояснення, складання пам’ятки.)

4. Правила руху пішоходів. Знаки дорожнього руху для пішоходів. Рух організованих груп. Рух за сигналами регулювальника. (Пояснення, складання пам’яток.)

  • 5.              Узагальнення й закріплення знань

Запитання до всіх учнів:

— Чому за поганих умов оглядовості слід бути особливо обережними як пішоходам, так і водіям?

  • 6.              Підбиття підсумків уроку

— Що було найбільш цікавим?

  • 7.              Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Індивідуальні завдання

  1. Зробити з картону дорожні знаки: пішохідні переходи, світлофор (три варіанти сигналів).
  2. Вивчити $-3 (ст.19-20)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василюк Тетяна Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 квітня 2021
Переглядів
3194
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку