Конспект уроку "Birthday Party"

Про матеріал
Комбінований урок мовлення. Практикувати учнів у вживанні ЛО за темою уроку в усному мовленні у вивчених граматичних структурах; формувати навички читання, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлюваня.
Перегляд файлу

 

 

УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ДЛЯ УЧНІВ 2-Х КЛАСІВ

на тему:”Birthday Party”

“Вечірка”

                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 


 

Мета уроку:

  • Навчальна: практикувати учнів у вживанні ЛО за темою уроку в усному мовленні у вивчених граматичних структурах; формувати навички читання, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлюваня.
  • Розвивальна: розвивати комунікативні навички, мовну здогадку, пам'ять, увагу; розвивати вміння працювати самостійно, у парі, у групі, розвивати пізнавальний інтерес до англійської мови.
  • Виховна: виховувати культуру спілкування, зацікавленість у розширенні своїх знань, виховувати любов до ближніх.

Тип уроку: комбінований урок мовлення.

Обладнання: алфавіт, flash cards (назви кольорів), тематичні картинки (день народження), мікрофон, комп’ютер, дошка.

Хід уроку

І INTRODUCTION. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Slide 2

  • Greeting : Учитель та учні вітаються піснею “ Hello, how are you?”

Hello, hello, how are you?

I’m fine thank you,

I am fine thank you.

Hello, hello,

What’s your name?

My name’s …

That’s my name

Good bye, good bye,

Good bye to you,

good bye good bye

good bye to you

 

slide 3

  • Warming up

Teacher:

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми відправляємось у казкову подорож у місто Лондон.

Slide4

T: А поїдемо туди  ми чарівним поїздом. Кожен вагон має свою назву, тож щоб потрапити до поїзда ми повинні записати назву свого вагону в зошити. Назва вагону це літери англійського алфавіту.

Гра  на увагу – кольори “what’s this?”

Учитель показує учням картки запитуючи “What’s this?”. Учні називають відповідний колір.

 

  • Aim. Повідомлення теми і мети уроку

Teacher: Today our topic is “birthday party”.

We’ll go to the party where we’ll celebrate birthday of Vicky, revise colours, learn new words and phrases, describe pictures, sing a song and play interesting games.

Ми з вами влаштуємо вечірку-сюрприз для дівчинки Вікі, повторимо разом з нею кольори, а також  вивчимо нові слова та фрази, будемо описувати картинки та гратимемо у цікаві ігри.

ІІ THE MAIN PART OF THE LESSON.  ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  • Checking  home task

Slide 5

 

Teacher: На день народження до Вікі завітала її подружка Аня з України. Аня ще не вміє говорити англійською, тому вона тільки має карточки, які написала вдома її старша сестра, щоб допомогти сестрі. Давайте і ми допоможемо Анні представитись перед друзями Вікі.

 Учитель показує дітям карточки з англійським текстом, а вони його читають.

HELLO. I AM ANN. I AM SEVEN. I AM BIG. I CAN SING. I CAN DANCE. I CAN’T SWIM. I CAN’T CLIMB.

  • Ігрова ситуація “Birthday Party”.

Slide 6

Teacher: What’s this?

P1 : This is a house.

Teacher: Who is this?

P2: This is a girl.

T: Дівчина є весела.

P3: A girl is happy.

 

Slide 7

T: Let’s sing a song to her. Stand up.

Учні співають пісню “Happy birthday to you”

Happy birthday to you,

Happy birthday to you,

Happy birthday happy birthday,

Happy birthday to you!!!

Slide 8

  • Introduction of the new material. Введення нового матеріалу

Учитель називає нові слова, а учні повторюють за ним

А саке[keik]

А саndle [kǽndl]

A teddy[tedi]

Slide 9

  • Game “Microphone”
  • Game on attention

Якщо вчитель правильно називає слово, учні плескають в долоні, якщо неправильно, то учні тупають ногами.

Якщо я правильно називаю слово ви –clap your hands , якщо неправильно ви – stomp your feet.

  • Listening comprehension. Аудіювання.

Look listen and repeat p.88 

Учні відкривають підручники на с.88. Учитель читає учням міні-діалоги, а вони слухають та перекладають їх.

  • Physical activity. Фізкультхвилинка

 

This is the house

 This is the door

The window is clean

And so is the floor

 

Stand up and look around

Shake your head and turn around

Stomp your feet upon the ground

Clap your hands and sit down


 

Slide 10

  • Game “Colour me”

Учитель роздає учням чорно-білі малюнки і називає кольори зображених предметів,  – завдання учнів правильно замалювати ці малюнки.

Slide 11

 Взаємоперевірка

  • Group work

Slide 12

Клас ділиться на групи із 4-5 учнів.

Teacher: Вікі отримала багато подарунків. Давайте відкриємо їх. Ваше завдання – назвати подарунки  англійською мовою, а всі ми скажемо, які подарунки Вікі отримала на свій день народження.

Group 1 ОДНА ВЕЛИКА ЛЯЛЬКА

Group 2 ТРИ ЧЕРВОНІ ШАРИКИ

Group 3 ДВА КОРИЧНЕВИХ ВЕДМЕДИКИ

Group 4  ОДИН СІРИЙ КОТИК

Group 5  ДВІ КНИЖКИ

Group 6 ШІСТЬ РИБОК

  • Reading   Read after me p.89

Учитель читає текст, а учні повторюють. Потім кілька учнів читають вголос цей текст.

Slide 13

Teacher: Ось і підійшла до кінця наша подорож, ми вже всі повертаємось додому. Ані, нашій гості з України дуже сподобалось, вона побувала на справжньому англійському дні народженні, вивчила багато слів, і взагалі гарно провела час. Тож і ми попрощаємось із нею по-англійськи.

Stand up

P: Good bye

 

III THE FINAL PART OF THE LESSON

  • Home assignment

Вивчити слова, читати с. 89

  • Summarizing

Учитель пропонує учням пригадати, яку з ігор вони запам’ятали найбільше.

Учитель підводить підсумки уроку, дякує учням за активну роботу.

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку