УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДЛЯ УЧНІВ 2-Х КЛАСІВ
на тему:”Birthday Party”
“Вечірка”
Мета уроку:
Тип уроку: комбінований урок мовлення.
Обладнання: алфавіт, flash cards (назви кольорів), тематичні картинки (день народження), мікрофон, комп’ютер, дошка.
Хід уроку
І INTRODUCTION. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Slide 2
Hello, hello, how are you?
I’m fine thank you,
I am fine thank you.
Hello, hello,
What’s your name?
My name’s …
That’s my name
Good bye, good bye,
Good bye to you,
good bye good bye
good bye to you
slide 3
Teacher:
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми відправляємось у казкову подорож у місто Лондон.
Slide4
T: А поїдемо туди ми чарівним поїздом. Кожен вагон має свою назву, тож щоб потрапити до поїзда ми повинні записати назву свого вагону в зошити. Назва вагону це літери англійського алфавіту.
Гра на увагу – кольори “what’s this?”
Учитель показує учням картки запитуючи “What’s this?”. Учні називають відповідний колір.
Teacher: Today our topic is “birthday party”.
We’ll go to the party where we’ll celebrate birthday of Vicky, revise colours, learn new words and phrases, describe pictures, sing a song and play interesting games.
Ми з вами влаштуємо вечірку-сюрприз для дівчинки Вікі, повторимо разом з нею кольори, а також вивчимо нові слова та фрази, будемо описувати картинки та гратимемо у цікаві ігри.
ІІ THE MAIN PART OF THE LESSON. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Slide 5
Teacher: На день народження до Вікі завітала її подружка Аня з України. Аня ще не вміє говорити англійською, тому вона тільки має карточки, які написала вдома її старша сестра, щоб допомогти сестрі. Давайте і ми допоможемо Анні представитись перед друзями Вікі.
Учитель показує дітям карточки з англійським текстом, а вони його читають.
HELLO. I AM ANN. I AM SEVEN. I AM BIG. I CAN SING. I CAN DANCE. I CAN’T SWIM. I CAN’T CLIMB.
Slide 6
Teacher: What’s this?
P1 : This is a house.
Teacher: Who is this?
P2: This is a girl.
T: Дівчина є весела.
P3: A girl is happy.
Slide 7
T: Let’s sing a song to her. Stand up.
Учні співають пісню “Happy birthday to you”
Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday happy birthday,
Happy birthday to you!!!
Slide 8
Учитель називає нові слова, а учні повторюють за ним
А саке[keik]
А саndle [kǽndl]
A teddy[tedi]
Slide 9
Якщо вчитель правильно називає слово, учні плескають в долоні, якщо неправильно, то учні тупають ногами.
Якщо я правильно називаю слово ви –clap your hands , якщо неправильно ви – stomp your feet.
Look listen and repeat p.88
Учні відкривають підручники на с.88. Учитель читає учням міні-діалоги, а вони слухають та перекладають їх.
This is the house
This is the door
The window is clean
And so is the floor
Stand up and look around
Shake your head and turn around
Stomp your feet upon the ground
Clap your hands and sit down
Slide 10
Учитель роздає учням чорно-білі малюнки і називає кольори зображених предметів, – завдання учнів правильно замалювати ці малюнки.
Slide 11
Взаємоперевірка
Slide 12
Клас ділиться на групи із 4-5 учнів.
Teacher: Вікі отримала багато подарунків. Давайте відкриємо їх. Ваше завдання – назвати подарунки англійською мовою, а всі ми скажемо, які подарунки Вікі отримала на свій день народження.
Group 1 ОДНА ВЕЛИКА ЛЯЛЬКА
Group 2 ТРИ ЧЕРВОНІ ШАРИКИ
Group 3 ДВА КОРИЧНЕВИХ ВЕДМЕДИКИ
Group 4 ОДИН СІРИЙ КОТИК
Group 5 ДВІ КНИЖКИ
Group 6 ШІСТЬ РИБОК
Учитель читає текст, а учні повторюють. Потім кілька учнів читають вголос цей текст.
Slide 13
Teacher: Ось і підійшла до кінця наша подорож, ми вже всі повертаємось додому. Ані, нашій гості з України дуже сподобалось, вона побувала на справжньому англійському дні народженні, вивчила багато слів, і взагалі гарно провела час. Тож і ми попрощаємось із нею по-англійськи.
Stand up
P: Good bye
III THE FINAL PART OF THE LESSON
Вивчити слова, читати с. 89
Учитель пропонує учням пригадати, яку з ігор вони запам’ятали найбільше.
Учитель підводить підсумки уроку, дякує учням за активну роботу.