Конспект уроку "Будова слова. Складання тексту з частин"

Про матеріал
Інтегрований урок з української мови "Будова слова". Даний урок інтегрований з природничою галуззю.
Перегляд файлу

Урок. Інтегрована українська мова 2 клас

Тема уроку. Будова тексту. Складання тексту з частин.

Мета уроку: формувати в учнів поняття "тварини – живі організми", уявлення про різноманітність тварин у природі, про види тварин закріпити знання учнів про будову тексту, його частини, розвивати вміння виділяти в тексті зачин, основну частину, кінцівку, абзаци; розвивати мовлення учнів; поповнювати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: Інтегрований урок. Закріплення вивченого.

 Обладнання: предметні картинки, мультимедійний комплект

                                                                  Хід уроку

І. Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно-

Плине час хай не даремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо рівненько на місця свої.

 

Давайте наш урок розпочнемо з

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Вам на домашнє завдання було скласти фантастичний текс про лисичку чи вовчика. Давайте поглянемо як ви справилися з таким завданням.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

  1. Гра «Так чи ні»

Текст складається зі слів.

Текст утворюють зв'язані за змістом

речення.

Речення в тексті розміщені в певній послідовності.

Заголовок – це назва уривка тексту.

До тексту можна дібрати заголовок.

Заголовок повідомляє, про що

йтиметься в тексті. 

  1. Каліграфічна хвилинка

IV. Основна частина

  1. Розвиваємо пам'ять

Гра назвіть тварину

Я вам зараз роздам картки. Роздивіться свою картику і свого сусіда. Як ми можемо назвати всі ці картинки одним словом - рослини. Вам потрібно по черзі назвати свою рослину і того хто стоїть перед вами.

— Сьогодні на уроці ми дізнаємось, більше про тварин, та на які групи вони поділяються, а також будемо читати тексти про тварин і вивчати будову тексту.

  1. Бесіда про тварин

-         Пригадайте які види тварин ви знаєте?

-         Наведіть приклад кожного виду

-         Давайте ми з вами поділи тварин на групи.

V.Вивчення нового матеріалу

Тварини – це живі організми, які харчуються готовою їжею, на відміну від рослин вони мають здатність переміщатися в просторі та рости, не протягом всього життя, а тільки в молодому віці.

Тварин поділяють на декілька груп, ця класифікація залежить від зовнішнього вигляду, будови тіла, розмноження, умов житті тощо.

Існує 6 типів тварин:

Плазуни.

Земноводні.

Риби.

Ссавці (звірі).

Птахи.

Комахи.

Руханка «Зоопарк»

На рахунок 1 2 3 кожен вибрав собі певну тварину з зоопарку і показує

Жирафу

Рибу

Акулу

Мавпу

змію

 

  1. Робота з текстом

Прочитайте текст

На столі стояв кухлик з молоком.

      Кицька його побачила – і захотілося їй молока. Скочила на стіл – та до кухлика. Аж тут лихо. Голова в кухлик не влазить. Скоро кицька зміркувала, що їй робити. Вона почала вмочати лапку в молоко й обсмоктувати її.

      Так і застали кицьку над кухликом.

За Борисом Грінченком

-Про кого йде мова в тексті?

- Що трапилося з котиком?

- На які три частини ми можемо поділити текст?

- Про що розповідається в кожній частині?

- Чи можемо ми їх поміняти місцями?

Отже у тексті є початок, основна частина і кінцівка.

 

  1. Робота з Лего

Мабуть, лисиця добиралась до гнізд. А птахи гуртом її покарали.

 

Полем бігла лисиця. А за нею летіла зграя граків. Птахи кидалися на лисицю. Сердито били її дзьобами.

 

Двоє мисливців побачили диво.

Прочитайте частинки тексту, (кожна частинка тексту відповідає певному кольору цеглинки Лего) розставте лего в такій послідовності щоб утворився текст.

  1. Робота в зошиті

Спишіть частини тексту у правильній послідовності.

VІ. Підсумок уроку

-         З яких частин складаєть текст?

-         Які групи тварин ви запам’ятали, назвіть приклади.

VII. Рефлексія

docx
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку