Конспект уроку для 1 класу з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему:"Лінія часу.Мій шкільний час"

Про матеріал
Конспект уроку для 1 класу з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему:"Лінія часу.Мій шкільний час".
Перегляд файлу

УРОК З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 

ТЕМА: «Лінія часу. Мій шкільний час».

МЕТА:

  • Формування предметних компетентностей: познайомити учнів з темою уроку, працювати над її змістом;

удосконалювати знання про лінію часу, про його раціональне використання, значення у житті людини, у шкільному житті;

виховувати вміння вірно розподіляти свій час, планувати день;

  • формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати здатність сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати свої результати;

інформаційної: удосконалювати вміння здобувати з урока необхідну інформацію, користуватися інтернет-ресурсами та іншими додатковими джерелами інформації.

ТИП УРОКУ: здобуття нових знань.

ОБЛАДНАННЯ: ноутбук (відео-супровід для фізкультхвилинки «Час прийшов для відпочинку», зображення літачка «Мрія», зображення загадок, прислів’я, таблиця «Розпорядок дня»).

ХІД УРОКУ

I ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

  1. Вітання.  

Ось і дзвоник дав сигнал.

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо!

  1. Емоційне налаштування.

Любі дітки, і знов ми продовжуємо подорожувати з вами на літачку «Мрія» до чарівної країни знань. Сьогодні ми будемо подорожувати до королівства дуже важливого для всіх нас. А як воно називається, ви дізнаєтесь, відгадавши загадки.

  1. Що йде, а не рухається з місця? (Час)
  2. Хто біжить без ніг? (Час)  
  • Так, діти, вірно, це час.

II ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

Ми помандруємо з Вами до королівства «Часу». Будемо вчитися орієнтуватися в часі, берегти його, також раціонально використовувати свій час, вчитися планувати та організовувати свій день.

III ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Слухання і обговорювання казки Марії Солтис-Смирнової «Час-наш друг».

- Дітки, скажіть, а що ж бентежило дівчинку Олю? (Дівчинку бентежило те, що вона маленька, гає свій час, нічого не встигає. Вона мріяла вирости хоча б до віку сестрички для того, щоб все змінилося і вона почала встигати все робити).

- Який сон приснився дівчинці? (Олі приснився сон, що вона стала дорослою, але при цьому у неї нічого не виходило: читання не читалось, домашнє завдання дівчинка не мала змоги виконати, навіть перерві погратися не виходило).

- Що ж зрозуміла дівчинка, коли прокинулась після страшного сну та почула слова матусі про те, що наразі глибока ніч, а час вставати прийде вранці? (Дівчинка зрозуміла про те, що всьому свій час).

  1. Бесіда про час.
  • Дітки, скажіть, а як потрібно використовувати час? (Потрібно заздалегідь планувати свій день).
  • Так, дітки. Час – дуже важлива величина і для планети, і для людини. Отже, залежно від зацікавленості справою, час для людини протікає по-різному. Він рухається вперед, а тому потрібно вміти його цінувати. Правильно розподілити свій час вам допоможе режим дня. Якщо ви дотримуєтесь розпорядку дня, ви завжди бадьорі, здорові, у вас гарний настрій, ви все встигаєте. Кожен день у вас буде вдалим.
  1. Робота над прислів’ям.
  • Дітки, як ви гадаєте, коли швидко минає час: коли ви просто нічого не робите, чи коли ви зайняті якоюсь справою? (Швидко минає час, коли людина працює).
  • Є таке прислів’я: «Довгий день до вечора, якщо робити нічого.»

Як ви розумієте його зміст? (Довгий та нецікавий день буває у ледарів).

  • Так, дітки. З маленьких хвилинок складається людське життя. І ви повинні цінувати кожну хвилинку: все робити швидко і якісно, щоб мати час для відпочинку.
  1. Фізкультхвилинка
  • А зараз і у нас прийшов час для веселого відпочинку. Будемо виконувати фізкультхвилинку разом з пандою.
  1. Слухання та обговорення вірша.

Зранку різних справ багато:

Вмитись, їсти, одягатись,

Треба час розрахувати,

За годинником звірятись.

П’ять хвилин – на умивання,

П’ять також на одягання.

Три – щоб постіль поскладати,

Потім снідати, малята!

Є хвилини на дорогу,

З друзями іди у ногу.

Не спиняйся ні на крок,

Вчасно встигни на урок.

  • Скажіть, будь ласка, які ж справи виконують діти у вірші? (Діти умиваються, одягаються, складають постіль, снідають та ідуть до школи).
  • А що їм вчасно допомагає виконувати всі справи? (Вчасно виконувати всі справи їм допомагає час, вірний режим дня).
  1. Робота з підручником.
  • Дітки, чи робите ви зарядку?
  • Чи встигаєте поснідати?
  • Чи допомагають вам збиратись до школи ваші батьки?
  • Давайте зараз відкриємо підручник на сторінці 17 та опрацюємо зміст навчального матеріалу на цій сторінці. (Діти розглядають малюнки «Я складаю розпорядок дня», дають відповіді на питання).
  1. Робота із зошитом. (стор.10)
  • Що має зробити хлопчик?
  • А що потім?
  • Після того, як він прокинеться, що робить?

(Діти нумерують малюнки у відповідному порядку).

  1. Демонстрація таблиці «Розпорядок дня», робота з нею.
  • Дітки, який висновок ми можемо зробити наприкінці нашого уроку? Як ми повинні цінувати час? (1. Робити все вчасно в установленому порядку. 2. Ніколи не спізнюватися. 3. Учитися користуватися годинником).

IV ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

  • Що потрібно робити вранці?
  • Що потрібно робити вдень?
  • Що потрібно робити ввечері?
  • Чому потрібно робити все вчасно в установленому порядку?
  • Чи сподобався вам, дітки, урок?

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2023
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку