УРОК З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
ТЕМА: «Лінія часу. Мій шкільний час».
МЕТА:
удосконалювати знання про лінію часу, про його раціональне використання, значення у житті людини, у шкільному житті;
виховувати вміння вірно розподіляти свій час, планувати день;
уміння вчитися: формувати здатність сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати свої результати;
інформаційної: удосконалювати вміння здобувати з урока необхідну інформацію, користуватися інтернет-ресурсами та іншими додатковими джерелами інформації.
ТИП УРОКУ: здобуття нових знань.
ОБЛАДНАННЯ: ноутбук (відео-супровід для фізкультхвилинки «Час прийшов для відпочинку», зображення літачка «Мрія», зображення загадок, прислів’я, таблиця «Розпорядок дня»).
ХІД УРОКУ
I ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Ось і дзвоник дав сигнал.
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо
І урок розпочинаймо!
Любі дітки, і знов ми продовжуємо подорожувати з вами на літачку «Мрія» до чарівної країни знань. Сьогодні ми будемо подорожувати до королівства дуже важливого для всіх нас. А як воно називається, ви дізнаєтесь, відгадавши загадки.
II ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
Ми помандруємо з Вами до королівства «Часу». Будемо вчитися орієнтуватися в часі, берегти його, також раціонально використовувати свій час, вчитися планувати та організовувати свій день.
III ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
- Дітки, скажіть, а що ж бентежило дівчинку Олю? (Дівчинку бентежило те, що вона маленька, гає свій час, нічого не встигає. Вона мріяла вирости хоча б до віку сестрички для того, щоб все змінилося і вона почала встигати все робити).
- Який сон приснився дівчинці? (Олі приснився сон, що вона стала дорослою, але при цьому у неї нічого не виходило: читання не читалось, домашнє завдання дівчинка не мала змоги виконати, навіть перерві погратися не виходило).
- Що ж зрозуміла дівчинка, коли прокинулась після страшного сну та почула слова матусі про те, що наразі глибока ніч, а час вставати прийде вранці? (Дівчинка зрозуміла про те, що всьому свій час).
Як ви розумієте його зміст? (Довгий та нецікавий день буває у ледарів).
Зранку різних справ багато:
Вмитись, їсти, одягатись,
Треба час розрахувати,
За годинником звірятись.
П’ять хвилин – на умивання,
П’ять також на одягання.
Три – щоб постіль поскладати,
Потім снідати, малята!
Є хвилини на дорогу,
З друзями іди у ногу.
Не спиняйся ні на крок,
Вчасно встигни на урок.
(Діти нумерують малюнки у відповідному порядку).
IV ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.