Конспект уроку для 1 класу з Я досліджую світ "Дорога до школи"

Про матеріал
Конспект уроку для учнів першого класу з предмету "Я досліджую світ"на тему "Дорога до школи" .У конспекті уроку використані нові технології НУШ
Перегляд файлу

Тема:   Дорога до школи


Мета:

  • повторити правила дорожнього руху, призначення дорожніх знаків;
  • виховувати звичку дотримуватись правил безпечного руху, правильно переходити вулицю;
  • розвивати логічне мислення, увагу, спостирежлівість;
  • виховувати бережливе ставлення до свого здоровя та вміння вибирати безпечну дорогу.

Обладнання:

Таблиця з дорожніми знаками, модель світлофора, прапорці зеленого, червоного та жовтого кольорів, плакати.

 


ХІД УРОКУ

І. Організація класу до роботи

1. Ранкове коло

Стали дружно всі у коло, перед вами мішечок а вньому малюнки (діти дістають малюнки, зебра, світлофор, дорожні знаки)

  • Що об’єднує ці малюнки?

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

От сьогодні ми з вами і поговоримо про дорогу від дому до школи (сідаємо в групи за малюнками)

2. Вправа «Дорога очікуваннь»

3. Бесіда

 

— Діти, яку дорогу ви обираєте, йдучи до школи?
— Де треба переходити вулицю?  Як потрібно переходити дорогу?
— Які дорожні знаки ви знаєте? (Використовується таблиця.)
— Яке значення має світлофор на дорогах?
— До чого може призвести порушення правил дорожнього руху?

Дорога до школи веде нас не лише до приміщення, а й до великої країни Знань. Щодня ви  поспішаєте на навчання до своєї школи.

4.Розповідь

Дорога до школи! У кожного вона своя, така знайома, що із заплющеними очима можеш по ній пройти! Та виявляється, що не завжди вона буває безпечною, оскільки комусь треба переходити проїжджу частину вулиці, комусь — залізничну колію, а ще комусь — іти через кладку, через ліс, перетнути сквер чи парк... А тому існує небезпека, що загрожує твоєму здоров’ю і життю.

Звичайно, спочатку по цій дорозі вас водили батьки, щоб ви її добре вивчили і навчилися вибирати безпечне місце. А згодом ви подорослішали, і батьки вам самим довірили йти нею. Але пам’ятайте, що правила є завжди, на кожній дорозі, і тому треба їх дотримуватися, щоб уникнути небезпеки.

- А як потрібно йти, щоб завжди бути у безпеці?

(Відповіді учнів).

4.Робота з підручником

Йдучи до школи чи повертаючись додому, йдіть з друзями або дорослими. Це, по-перше, цікавіше, є з ким поспілкуватись, а по-друге, безпечніше.

Будьте завжди на виду, тобто йдіть такими стежками та дорогами, де ходять люди, оскільки є вірогідність зустрітися з небезпечною людиною чи твариною. І тоді за вас нікому буде заступитися. Ви зустрінетеся з бідою сам на сам.

Будьте на виду, щоб покликати на допомогу. Мабуть, не один раз комусь з вас, доводилося чути  про те, що пропала дитина, її розшукують родичі і міліція, а знайти важко, а то й неможливо з різних причин. Чули ви, можливо, і про те, що викрадають дітей з метою одержання великих грошей за них і т. Ін. А тому будьте дуже пильні і вибирайте дорогу людну і безпечну та завжди ходіть по ній, щоб дорослі члени родини знали, де вас шукати. Ніколи не скорочуйте свій шлях, йдучи навпростець, бо мудрість народна каже: «Хто навпростець мандрує, той удома не ночує».Тому вибирайте безпечну дорогу, що по ній завжди ходите. І коли вас довго немає, то мама з татом вийдуть назустріч.

Небезпека завжди зростає з настанням темряви. Якщо вам довелось іти ввечері, то вибирайте освітлену дорогу, а краще під’їхати транспортом або щоб вас зустріли дорослі члени родини. Життя у кожного одне і не треба ставити його під загрозу.

Ніколи не поспішай вийти з хати, поки всього не перевіриш, бо друзі, які кличуть тебе, можуть зачекати, а біда не чекає. Тому роби все так, щоб було якнайменше стресів у твоєму житті. Від цього залежить і твоє здоров’я.

5. Робота в групах

Повторення правил в групі

Завдання 1

Намалювати де повинні ходити пішоходи

Завдання 2

Дорожні знаки

Завдання 3

Світлофор

Руханка «Де ти був?»

Презентація малюнків

6.Вікторина

1) Яка частина вулиці призначена для пішохода?
а)дорога;
б)тротуар;
в) велосипедна доріжка.
2) Як пішоходи повинні ходити по тротуару?
а) дотримуватися середини;
б) з лівої сторони;
в) з правої сторони.
3) На який сигнал світлофора можна переходити вулицю?
а) червоний;
б) жовтий;
в) зелений.
4) Якщо на дорозі немає «зебри», то дорогу треба переходити:
а) в будь-якому місці;
б) через підземний перехід;
в) почекати, поки на дорозі не буде транспорту, і перебігти дорогу.


ІІІ. Читання та аналіз змісту виховної розповіді.


— Діти, послухайте, яка історія трапилася з одним  хлопчиком. Василько отримав на уроці математики аж 12 балів, поспішав додому похвалитися мамі гарною оцінкою. Так поспішав, що не дивився, куди він біжить. А по тротуару йшла старенька бабуся з паличкою. Василько її не помітив, збив з ніг. Старенька впала, зламала ногу. Потрапила до лікарні, довго лікувалася. бо зламані кістки в старих людей дуже погано зростаються.— Діти, що стало причиною цього випадку?
— Як потрібно рухатися по тротуару?

— А якщо потрібно обігнати пішохода, то як це потрібно зробити?
— Як потрібно переходити дорогу?

 

 Руханка «Світлофор».


— Зараз проведемо гру на уважність. Називається вона «Світлофор». Правила гри: коли я вам показую прапорець червоного кольору – ви стоїте. На жовтий колір — плескаєте в долоні, а на зелений – крокуєте на місці. В кожному ряду, учень, який припустився помилки, сідає. Виграє та команда, що допустить найменше помилок.

ІV. Продовження бесіди.

— Уявіть таку ситуацію. Хлопчик рухається на велосипеді тротуаром, не перевищуючи швидкість. Доїжджає до перехрестя і не звертає уваги на світлофор,  виїжджає на проїжджу частину дороги, коли горіло червоне світло.
— Які можуть бути наслідки?

— А як потрібно переходити вулицю, коли ви рухаєтеся на велосипеді?


V.Рефлексія
— То про що ми сьогодні говорили ?
— Де це нам пригодиться?
— Чому ми маємо знати це?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
22 липня 2019
Переглядів
15641
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку