Конспект уроку-екскурсії з предмету "Я досліджую світ" з теми "Жива і нежива природа. Що в природі створила людина."1 клас

Про матеріал
Матеріал містить конспект уроку-екскурсії з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас, в якому представлено різні види і форми пошукової діяльності , вправ і завдань на розвиток критичного мислення, формування пізнавальної активності. відповідає Державному стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

       Сідельникова Світлана Василівна

       вчитель початкових класів

                                                                        Комунального закладу «Водянська

                                                                  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

                                                               ім. Ф.О.Окатенка»

                                                                старший учитель

 

 

 

Урок – екскурсія «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

      

 

 

 

2019 р.

Тема :   Жива і нежива природа. Що в природі створила людина?

Мета :

   навчальна : вчити розрізняти об’єкти природи (жива/нежива) і рукотворні тіла; ознайомити з істотними ознаками живої та неживої природи,  вчити класифікувати об’єкти живої і неживої природи та рукотворних тіл за їх істотними ознаками; розширити знання учнів про групи рослин та вчити об’єднувати їх в групи за істотними ознаками;

   розвиваюча :     розвивати вміння аналізувати, порівнювати  об’єкти живої і неживої природи та рукотворні тіла; робити висновки; доводити власну думку; розвивати вміння працювати за інструкцією; застосовувати знання в нових ситуаціях; співпрацювати з іншими учасниками навчального процесу; співпрацювати в групі;

   виховна : формувати позитивне ставлення до однокласників; вміння з повагою слухати думки учасників своєї групи та учасників інших груп; виховувати бережливе ставлення до оточуючого довкілля, а також об’єктів, створених людиною; бережливе ставлення до праці інших.

Задачі :  відпрацювання вмінь роботи в групах, пізнавати об’єкти навколишнього середовища (природні та рукотворні), розуміти спільні та відмінні ознаки живої та неживої природи, застосовувати набуті знання при виконанні практичних завдань.

Тип :   комбінований

Вид :   екскурсія

Обладнання :   фотографії, ІК, кольорові кружечки, аркуші А5, ручки, кольорові олівці, фліпчарт.

І. Організація класу.

Інструктаж учнів з правил безпеки під час проведення екскурсії.

ІІ. Загальна мотивація. Постановка мети та завдань уроку.

Горішок знань міцний – це знає кожен,

Та ми не звикли відступати.

Його нам розколоти допоможе

Бажання все на світі знати.

Краса природи — справжнє диво.
Все неповторне і живе.
Де не поглянь, скрізь так красиво:
По небу сонечко пливе,
Навколо височіють гори,
Між горами дзюрчить вода.
А ліс зелений, наче море,
І всюди казка ожива!

ІІІ. Актуалізація знань і чуттєвого досвіду учнів.

Вправа «Знайди зайве»

 

Картинки по запросу малюнок сонечка і хмарки               Картинки по запросу малюнок автомобіля              Картинки по запросу малюнок дерева

 

   Картинки по запросу малюнок квітки                       Картинки по запросу малюнок грунту                    Похожее изображение

 

Картинки по запросу малюнок тварини                Картинки по запросу малюнок кущ                       Картинки по запросу малюнок каміння

 

IV. Діяльнісно-пошуковий етап.

1. Складання   карти памяті.

- Зараз ми відправимось досліджувати наше шкільне подвіря. А щоб наше дослідження було ретельним і ми нічого не пропустили, нам допоможе карта памяті.

C:\Users\User\Desktop\DSC_0125.JPG

 

2. Робота в групах.

Групи формуються шляхом жеребкування за допомогою кружечків:

І група – сині; ІІ група – фіолетові; ІІІ група – зелені; ІV – жовті.

Завдання 1

І група :   позначити обєкти неживої природи  синіми кружечками, порахувати їх.

ІІ група :   позначити рукотворні тіла фіолетовими кружечками, порахувати їх.

ІІІ група :   порахувати, скільки дерев на подвірї  перед фасадом школи.

ІV група :   намалювати, які ще рослини є на подвірї.

Перевірка виконаної роботи.

Кожна група доповідає про результати своєї діяльності.

При необхідності вчитель   допомагає визначитись з назвами рослин.

Завдання 2

 Кожна група отримує фотографію куточка шкільного подвір’я, знаходить його і визначає, які природні об’єкти та рукотворні тілі знаходяться там.

 

V. Підсумок.

docx
Додано
24 липня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку