Перша наукова (не)конференція маленьких дослідників у Великій Державі (Перший урок у 1 класі)

Про матеріал

Під час цього уроку діти зможуть радіти, посміхатися, ділитися гарним настроєм, досліджувати і вчитися робити приємні сюрпризи для тих, хто їх оточує.

Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Перша наукова (не)конференція маленьких дослідників у Великій Державі

(Перший урок у 1 класі)

Підготувала:

 вчитель початкових класів

Алла Козенко

Вишнівська загальноосвітня

школа І-ІІІ ступенів №1

 

Мета: радіти, посміхатися, ділитися гарним настроєм, досліджувати і вчитися робити приємні сюрпризи для тих, хто нас оточує.

Учні заходять до класу і обирають собі місце за столиком з кольоровим прапорцем (всього 5 столиків по 6 місць кожен, прапорці різного кольору: білий, жовтий, синій, зелений, червоний)

Вчитель: Вітаю усіх на першій науковій (не)конференції. Усі ви відтепер не просто учні, а науковці з різними вподобаннями, бажаннями і з великим прагненням до відкриттів та сюрпризів. Бо наша держава Україна дуже славиться своїми вченими. Ви обрали собі місце за столиком на якому є прапорець. Усі прапорці різного кольору. Таким чином ми маємо 5 команд, і зараз ваша задача вигадати назву для своєї команди науковців. А щоб було цікавіше - у назві вам потрібно використати свій колір.

Білий – колір святкового вбрання, святкової скатертини, ніжності. Колір початку для всього нового та цікавого.(Назва: Білі…)

Жовтий - це колір пшеничної ниви, колір хліба, зерна, що дарує життя, це колір жовтогарячого сонця, з лагідними промінцями. Це символ достатку українського народу. (Назва: Жовті…)

Синій - це колір ясного,  чистого  неба. Це колір води, яка дає нам наснагу.

А ще – це колір миру. (Назва: Сині….)

Зелений - вважають кольором життя,  гармонії, природа, та надії. (Назва: Зелені…)

Червоний – колір виклику, вогню, колір перемоги. (Назва: Червоні…)

Вчитель записує маркером назви на кожному прапорці.

 

Вчитель: А чи відомо вам що на наукові конференції часто запрошують журналістів, фотографів та відеооператорів. Хто мені скаже навіщо? (відповіді учнів)

Так, і зараз я буду на нашій конференції журналістом, і буду брати у вас інтерв’ю. І не просто брати а й записувати, щоб потім створити унікальну книжечку нашого «1 – Д».

А вам зараз потрібно взяти мікрофон і голосно усім присутнім сказати своє імя, чим він найбільше любить займатися і чого хоче навчитися у школі.

Гра «Інтерв’ю»

(Діти по черзі передають один одному мікрофон, відповідають на запитання, вчитель записує. )

 

Вчитель: Скажіть мені, що таке сувенір. І навіщо він потрібен. (відповіді дітей)

Сувенір – це річ, яка нагадує про якусь подію, подорож або людину.

Ви всі непевно не раз купували сувеніри, але мало хто з вас бачив як його виготовляли перед тим як він потрапив на полицю магазину.

А чи хотілося б вам мати сувенір на згадку про сьогоднішній день?

Сьогодні ми з вами на нашій конференції не тільки дізнаємося як підготувати матеріал для сувеніру, а й будемо справжніми майстрами і виготовимо сувенір на пам'ять про сьогоднішнє свято. А хто з вас бачив веселку?. А де ви її бачили? А чи бачили ви веселку в банці? Але для нас науковців немає нічого неможливого. І сьогодні ми створимо веселку в банці.

Але хочу зауважити, що всі науковці люди серйозні та зосереджені.

Вчитель (показує манну крупу) Що це таке?. Як її використовують? (відповіді дітей)

(діти досліджують крупу на дотик, оглядають її)

А наша крупа буду основною у виготовленні сувеніру. Але спочатку ми її зафарбуємо. Я запрошую сюди представника з кожної команди.

До дослідницького столика виходять представники з кожної команди. Одягають рукавички та фартушок.

До манної крупи слід додати трохи фарби. Додаємо. Але подивіться що при додаванні фарби крупа починає злипатися. І нам буде складно щось з неї виготовити. Тому нам на допомогу прийде ще одна речовина.

Вчитель показує дітям спирт.

Для чого потрібен спирт. (відповіді дітей)

А нам спирт завдяки своїй структурі допоможе зробити крупу не лише кольоровою, а й розсипчастою.

Додають до крупи 2-3 краплі спирту.

А тепер коли наша крупа зафарбована і кожна команда має ємкість з крупою свого кольору, настав час виготовити і сам сувенір. Веселку в банці.

Нам потрібно буде насипати крупу до банки, кожен колір по черзі. Для цього ми маємо ложечки. А хто скільки ложечок буде сипати визначимо за допомогою математичної лотереї. Кожен бере собі з таці картку на звороті якої зображена цифра. І називає її.

За допомогою та вказівкою вчителя кожна з команд насипає по черзі кольорову крупу до скляної ємкості. Насипаючи діти рахують хто скільки ложечок має насипати за обраною цифрою.

Наші сувеніри готові. Ви чудові команди. Тепер до кожного сувеніра ми прикріпимо листівку з підписом та побажаннями.

Вчитель. Хто з вас любить  танцювати? А хто вміє танцювати» Хто хоче навчити інших?

Музична руханка.

Наукову конференцію оголошую завершеною. Сподіваюсь вона була для вас не лише цікавою а й корисною

А кожен з учасників конференції отримує медаль.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Козенко Алла
Додано
20 серпня
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку