Мета: поглибити й закріпити знання учнів про країни Європейського регіону; розвивати навички роботи зі статичним матеріалом, аналізу схем й діаграм та з програмою Презентація Microsoft office Power Point та з додатковою літературою, правильно й точно відображати матеріал на політичній і тематичній картах, логічне мислення учнів і пам'ять; реалізувати аспекти естетичного, морального виховання учнів на різних етапах уроку.
Клас: 10
Тема. Узагальнююче повторення з теми «Країни Європи».
Мета: поглибити й закріпити знання учнів про країни Європейського регіону; розвивати навички роботи зі статичним матеріалом, аналізу схем й діаграм та з програмою Презентація Microsoft office Power Point та з додатковою літературою, правильно й точно відображати матеріал на політичній і тематичній картах, логічне мислення учнів і пам'ять; реалізувати аспекти естетичного, морального виховання учнів на різних етапах уроку.
Обладнання: політична карта світу, атлас, підручник, картки з країнами та їх столицями, картки з назвами країн, мікрофон, прапорці країн, яких представляють учні, лист оцінювання, презентації учнів.
Тип: узагальнюючий урок.
Форма проведення: семінар з елементами гри.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Діти, ви готові до уроку? Побажайте кожному успіху й хорошого настрою.
У кожного на парті є лист оцінювання ваших відповідей. Після кожного завдання ви повинні поставити на вашу думку собі оцінку, а в кінці уроку вивести середньоарифметичну оцінку – така оцінка буде за сьогоднішній урок.
Прізвище учня |
Вправа «Мікро- фон» (за кожну правильну відповідь по 1 б.) |
Робота біля карти (за кожну правильну відповідь по 1 б.) |
Робота з картками (за кожну правиль-ну відповідь – пару 1 б.) |
Характеристика країни (5 б.) |
Рубрика «У світі цікаво- го» (10 б.) |
Вікторина (за кожну прави-льну відпо відь – пару 1 б.) |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Узагальнення вивченого матеріалу з використанням нестандартних форм і методів роботи.
Кожен учень заздалегідь обрав країну.
Завдання. Біля карти треба дати стислу характеристику своєї країни. Регламент виступу 5- 10 хв.
Рубрика «У світі цікавого. Ці дивні країни». Кожен учень презентує роботу «Визначні пам’ятки культури чи природи своєї країни».
ІІІ. Систематизація знань, умінь, навичок учнів. Проводиться у формі вікторини «Про яку країну йдеться мова?». Хто швидше відповість на запитання.
цієї країни свій рецепт приготування такого паштету. (Франція)
ІV. Підсумок уроку
На початку уроку ви отримали лист оцінювання відповідей. Зараз виведіть середню арифметичну оцінку – це і буде оцінка за сьогоднішній урок.
Діти, ви були активні, ваші виступи були цікавими, змістовними. Взагалі добре показали знання з теми «Країни Європи». Дякую всім!
V. Домашнє завдання
Скласти кросворд «Країни Європи» з 15 слів.