Клас 11 Предмет Українська література Дата 24.01.2020р.
Урок № 36
Тема: Основні віхи життя і творчості Івана Багряного.
Мета: опрацювати теоретичний матеріал щодо життя та творчого доробку Івана Багряного, формування світогляду письменника.
Завдання:
Компетенції учнів на уроці: предметна, комунікативна, інформаційна, загальнокультурна.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок
Місце проведення: комп’ютерний клас
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Мета етапу: створити сприятливий психологічний клімат на уроці.
Вступне слово вчителя:
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку.
Мета етапу: ознайомити учнів з темою та метою уроку, визначати завдання, мотивувати учнів до вивчення матеріалу, обґрунтувати значення та важливість отриманих знань.
Слово вчителя:
(обдумавши, учні формулюють завдання уроку)
ІІІ. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу.
Мета етапу: розвивати здібності дослідницько-пошукової роботи, формування вміння аналізувати інформацію, визначати ключові поняття.
Форма роботи: Робота в мінігрупах
(перед початком роботи учні діляться групи для роботи за комп’ютерами: по три учні на один комп’ютер. За можливості можна використовувати смартфони з підключенням до мережі Інтернет)
Завдання №1: опрацювати теоретичний матеріал та провести пошуково-дослідницьку роботу за темами:
( Учні виконують завдання групами: кожні три комп’ютера – 9 учнів працюють за окремим завданням, розміщеним за посиланням:
https://www.istpravda.com.ua/articles/2018/12/14/153412/
Завдання №2: знайти значення понять за посиланням, записати їх до зошита, пояснити їх зв’язок із життям Івана Багряного: роман, пригодницький роман, тоталітаризм, роман у віршах, автобіографічний роман)
(учні записують визначення термінів, шукаючи відповідь за посиланням https://onlyart.org.ua/dictionary-literary-terms/#%D0%A0, пояснюють їх зв’язок із життям та творчістю Івана Багряного)
ІV. Рефлексія. Підсумок уроку. Оцінювання роботи учнів на уроці.
Мета етапу: підсумувати матеріал уроку, оцінка загального враження учнів від уроку, його практичної значущості для них, оцінювання роботи учнів на уроці.
«Займи позицію»
Обрати один із варіантів відповіді на запитання та обґрунтувати його: Чи потрібно вивчати біографію та творчість класиків сучасній молоді?
- Так
- Частково
- Ні
V. Інструктаж домашнього завдання.
Обов’язково: прочитати роман «Тигролови»
Кожному учню на вибір пропонується виконати один із двох варіантів домашнього завдання:
І варіант: створити «Стрічку часу» за змістом роману «Тигролови»
ІІ варіант: створити буктрейлер до роману «Тигролови»
ІІІ варіант: створити ілюстративний колаж за змістом роману «Тигролови»