Конспект уроку для 2 класу на тему: "Пори року"

Про матеріал

навчити розповідати про улюблену пору року; розвивати вміння аудіювати текст; удосконалювати навички усного мовлення; формувати навички вживання дієслова can; активізувати вживання виченої лексики за темою в усному мовленні, практикувати учнів в усному мовленні за темою «Пори року».виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища; виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Перегляд файлу

План-конспект

з англійської мови

у  2 класі

Тема: «Пори року»

Тема: Пори року

Мета уроку

Практична: навчити розповідати про улюблену пору року; розвивати вміння аудіювати текст; удосконалювати навички усного мовлення; формувати навички вживання дієслова can; активізувати вживання виченої лексики за темою в усному мовленні, практикувати учнів в усному мовленні за темою «Пори року».

Освітня: поглибити знання учнів з теми, підвищити мотивацію вивчення англійської мови.

Розвиваюча:  розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; удосконалювати фонетичні, лексичні та граматичні навички, уміння сприймати та розуміти на слух тексти; розвивати пам'ять та увагу.

Виховна:    виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища; виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Обладнання: плакат «Seasons», картки з літерами, підручники, комп’ютер, телевізор, картки з назвами місяців, малюнки до фонетичної розминки, картки для читання, презентація “Seasons and weather”.

Хід уроку

Підготовка до сприймання іншомовного мовлення

І. Оргмомент

1. Привітання

“Hello-song”

2. Мовленнєва розминка

- How are you?

- I am fine (bad, so-so).

3. Фонетична розминка

- Давайте потренуємо наш язичок. Let’s train our tongue. (розминка записана на дошці, поруч прикріплені ілюстрації)

[w] Is the weather wet, when is winter white?

[ r] Green grass,

  •               Red leaves,
  •               Grey clouds,
  •               Brown trees.

Rainy weather. The weather is rainy.

4. Оголошення теми і мети уроку, мотивація.

- Сьогодні ми повторимо те, що вивчили про пори року і погоду, про ваші заняття у різні пори року, повторимо назви місяців і ви зможете розказати, що ви можете робити у різні пори року, використовуючи дієслово can. Саме завдяки цьому ви зможете будь-кому назвати місяць і поговорити про погоду англійською мовою. А особливо англійці люблять завжди говорити про погоду.

ІІ. Основна частина.

  1. Активізація вивчених ЛО.

а) повторення назв пір року

- А для того, щоб все це зробити, ми відправимося з вами у подорож по країні, яка називається SEASONS. Поділена вона на 4 королівства, але сталася з нашою картою біда – всі назви королівств перемішалися! Давайте поставимо все на місця.

(діти збирають назви пір року із літер і прикріпляють іх до постера “Seasons”)

  • So, how many seasons are there in a year? What are they?

б) читання

- Карту ми зібрали, а тепер прочитаємо вірш про пори року.

(Діти читають вірш на картках)

Spring is green,

Summer is bright,

Autumn is yellow,

Winter is white.

  • What colour is the spring (summer, autumn, winter)?

в) усне мовлення

- У наших королівствах є жителі – місяці. Але зла чаклунка викликала вітер і розлетілися вони хто куди. Давайте допоможемо їм повернутися.

(Діти прикріплюють назви місяців на плакат відповідно до пори року, якій вони належать)

  • May is in spring. January is in winter. September is in autumn. Etc.

г) пісня

- Ми допомогли жителям-місяцям повернутися до своїх пір року, тож ще й пісню про них заспіваємо.

Song “Months of the year”

  • So, how many months are there in a year? What are they?
  1. Усне мовлення.

a) повторення погоди

  • А тепер пригадаємо, яка ж погода буває в різні пори року.

(презентація)

  • What is the weather like in winter (spring, summer, autumn)? – It is…

б) опис погоди

- What season is it now?

- What month is it now?

- What is the weather like today?

- Is it raining? Is it windy? Is it cold?

Фізкультхвилинка

  • Давайте згадаємо, що можна робити у таку погоду.

Song “I can”

в) повторення дієслова can

- Давайте нагадаємо жителям країни, що можна робити в різні пори року.

- What can you do? (діти кріплять на постер малюнок із зображенням дії)

- I can ski in winter, etc.

3. Аудіювання

- Жителі країни вирішили загадати нам загадки. Чи вгадаєте ви, про яку пору року йдеться? Після цього ви запишете, що це з пора року і чи любите ви її, чи ні.

Text 1. It is cold and frosty. It is snowy too. The trees are white. I can ski and skate. I can’t swim.

- What season is it? Do you like it? (діти записують в зошит It is winter. I like/don’t like winter.)

Text 2. It’s rainy. It’s windy. The clouds are grey. The leaves are brown, red and orange. I can read books at home.

- What season is it? Do you like it? (діти записують в зошит It is autumn. I like/don’t like autumn.)

4.Письмо

- Ось ще одне завдання від жителів країни. Вам потрібно вставити пропущені слова. (Діти виконують завдання на картках)

 

5. Усне мовлення.

- А тепер розкажіть про вашу улюблену пору року.

- What is your favourite season?

(Діти розповідають про свою улюблену пору року)

ІІІ. Заключна частина уроку

Підведення підсумків уроку, оцінювання

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
11 лютого
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку