навчити розповідати про улюблену пору року; розвивати вміння аудіювати текст; удосконалювати навички усного мовлення; формувати навички вживання дієслова can; активізувати вживання виченої лексики за темою в усному мовленні, практикувати учнів в усному мовленні за темою «Пори року».виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища; виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
План-конспект
з англійської мови
у 2 класі
Тема: «Пори року»
Тема: Пори року
Мета уроку
Практична: навчити розповідати про улюблену пору року; розвивати вміння аудіювати текст; удосконалювати навички усного мовлення; формувати навички вживання дієслова can; активізувати вживання виченої лексики за темою в усному мовленні, практикувати учнів в усному мовленні за темою «Пори року».
Освітня: поглибити знання учнів з теми, підвищити мотивацію вивчення англійської мови.
Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; удосконалювати фонетичні, лексичні та граматичні навички, уміння сприймати та розуміти на слух тексти; розвивати пам'ять та увагу.
Виховна: виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища; виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
Обладнання: плакат «Seasons», картки з літерами, підручники, комп’ютер, телевізор, картки з назвами місяців, малюнки до фонетичної розминки, картки для читання, презентація “Seasons and weather”.
Хід уроку
Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
І. Оргмомент
1. Привітання
“Hello-song”
2. Мовленнєва розминка
- How are you?
- I am fine (bad, so-so).
3. Фонетична розминка
- Давайте потренуємо наш язичок. Let’s train our tongue. (розминка записана на дошці, поруч прикріплені ілюстрації)
[w] Is the weather wet, when is winter white?
[ r] Green grass,
Rainy weather. The weather is rainy.
4. Оголошення теми і мети уроку, мотивація.
- Сьогодні ми повторимо те, що вивчили про пори року і погоду, про ваші заняття у різні пори року, повторимо назви місяців і ви зможете розказати, що ви можете робити у різні пори року, використовуючи дієслово can. Саме завдяки цьому ви зможете будь-кому назвати місяць і поговорити про погоду англійською мовою. А особливо англійці люблять завжди говорити про погоду.
ІІ. Основна частина.
а) повторення назв пір року
- А для того, щоб все це зробити, ми відправимося з вами у подорож по країні, яка називається SEASONS. Поділена вона на 4 королівства, але сталася з нашою картою біда – всі назви королівств перемішалися! Давайте поставимо все на місця.
(діти збирають назви пір року із літер і прикріпляють іх до постера “Seasons”)
б) читання
- Карту ми зібрали, а тепер прочитаємо вірш про пори року.
(Діти читають вірш на картках)
Spring is green,
Summer is bright,
Autumn is yellow,
Winter is white.
в) усне мовлення
- У наших королівствах є жителі – місяці. Але зла чаклунка викликала вітер і розлетілися вони хто куди. Давайте допоможемо їм повернутися.
(Діти прикріплюють назви місяців на плакат відповідно до пори року, якій вони належать)
г) пісня
- Ми допомогли жителям-місяцям повернутися до своїх пір року, тож ще й пісню про них заспіваємо.
Song “Months of the year”
a) повторення погоди
(презентація)
б) опис погоди
- What season is it now?
- What month is it now?
- What is the weather like today?
- Is it raining? Is it windy? Is it cold?
Фізкультхвилинка
Song “I can”
в) повторення дієслова can
- Давайте нагадаємо жителям країни, що можна робити в різні пори року.
- What can you do? (діти кріплять на постер малюнок із зображенням дії)
- I can ski in winter, etc.
3. Аудіювання
- Жителі країни вирішили загадати нам загадки. Чи вгадаєте ви, про яку пору року йдеться? Після цього ви запишете, що це з пора року і чи любите ви її, чи ні.
Text 1. It is cold and frosty. It is snowy too. The trees are white. I can ski and skate. I can’t swim.
- What season is it? Do you like it? (діти записують в зошит It is winter. I like/don’t like winter.)
Text 2. It’s rainy. It’s windy. The clouds are grey. The leaves are brown, red and orange. I can read books at home.
- What season is it? Do you like it? (діти записують в зошит It is autumn. I like/don’t like autumn.)
4.Письмо
- Ось ще одне завдання від жителів країни. Вам потрібно вставити пропущені слова. (Діти виконують завдання на картках)
5. Усне мовлення.
- А тепер розкажіть про вашу улюблену пору року.
- What is your favourite season?
(Діти розповідають про свою улюблену пору року)
ІІІ. Заключна частина уроку
Підведення підсумків уроку, оцінювання