"Конспект уроку для 2 класу на тему "Розв’язування задач, які містять дію ділення. Визначення часу за годинником."

Про матеріал

Конспект уроку для 2 класу на тему "Розв'язування задач, які містять дію ділення. Визначення часу за годинником.Подорожуючи разом з героями мультфільму "Простоквашино", діти закріплюватимуть уміння розв'язувати задачі та визначати час за годинником.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

с 48 к 18 а 6 т 24 о 30 в 36 р 12 н 16 и 42 п 54 ш 60 2 ∙ 8 6 ∙ 7 3 ∙ 10 6 ∙ 10 6 ∙ 1 6 ∙ 6 6 ∙ 3 5 ∙ 6 6 ∙ 4 6 ∙ 8 6 ∙ 5 6 ∙ 2 6 ∙ 9

Номер слайду 2

Простоквашино

Номер слайду 3

У Дяді Федора було 50 грн. Він купив на 18 грн м'яса і на 7 грн сала. Скільки грошей залишилось у Дяді Федора?

Номер слайду 4

Шарик на пиріжки з капустою витратив 15 кг муки, а капусти – у 5 раз менше. Скільки муки і капусти витратив Шарик?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Як в економіці називається продукт, який виготовили не для власного споживання, а для продажу?

Номер слайду 8

Х + 12 = 32 67 – х = 47

Номер слайду 9

а) гроші (19) б) товар (0)

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Сметана коштує 10 грн, а молоко - у 5 раз менше. Скільки коштує молоко?

Номер слайду 12

Задача № 188

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Дякую!

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Тема. Розв’язування задач, які містять дію ділення.

 Визначення часу за годинником.

 

Урок математики 2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Гончаренко С.І.

 

Тема. Розв’язування задач, які містять дію ділення. Визначення часу за годинником.

Мета. Продовжувати роботу над розв’язуванням задачі на зменшення числа у кілька разів; закріпити вміння учнів визначати час за годинником; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати старанність, наполегливість.

Обладнання. Комп’ютер, проектор, макети годинників.

Хід уроку

I.  Організаційний момент

II. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання (перевірка таблиці множення)

     Діти, ви любите мультфільми? Добре знаєте їх героїв? Як називається мультфільм з  героями якого ми з вами сьогодні зустрінемось ви дізнаєтесь коли розшифруєте перше завдання. (Слайд №1).

Молодці, отже ми сьогодні зустрінемось з героями мультфільму

«Простоквашино». А чи знаєте ви героїв цього мультика? Назвіть їх. (Дядя Федір, Матроскін, Шарик). А скільки років було Дяді Федору? (9 років).

2. Хвилинка каліграфії

Давайте пригадаємо як пишеться цифра 9 і напишемо цілий рядочок.

III. Повідомлення теми й мети уроку

   Сьогодні на уроці ми продовжимо  роботу над розв’язуванням задач на зменшення числа у кілька разів; закріпимо вміння  визначати час за годинником.

  Ну а чим  займаються головні герої, як живуть, що роблять, ми дізнаємось, коли відвідаємо ……Простоквашино.

IV. Повторення   й закріплення вивченого матеріалу

  1. Розв’язування задач на дошці   (Слайд №2)

Дяді Федору не дуже хочеться їсти бутерброди, тому він  разом з друзями вирішив приготувати обід, допоможемо їм?

1) У Дяді Федора було 50 грн. Він купив на 18 грн. м’яса і на 7 грн. сала. Скільки грошей залишилось у Дяді Федора?  (Слайд №3)

2) Шарик на пиріжки з капустою витратив 15 кг муки, а капусти – у 5 раз менше. Скільки муки і капусти витратив Шарик?

2. Визначення часу за годинником    (Слайд №4)

   Добре поївши, Шарик вирішив відпочити, але раптом прийшов листоноша Пєчкін. Виявляється Шарик погано визначає час за годинником, тому призначив неправильно час зустрічі. Давайте разом з Шариком попрацюємо з годинником.

      Дядя Федір повинен вставати о 7 годині. Виконувати зарядку 15 хвилин. За 30 хв. потрібно вмитися і одягнутися. (Учні показують час на макетах годинників і називають його.) Сніданок триває 20 хв. Тепер Дядя Федір іде до школи. Урок починається о 8 г од 30 хв. Уроки закінчуються о 12 год. Скільки часу тривають уроки.

Фізкультхвилинка (Слайд № 6)

Що роблять Шарик і Матроскін? (Відпочивають). Давайте і ми теж відпочинемо.

Ми в Простоквашино крокуєм

Раз-два! Раз- два!

І Матроскіну допомагаєм

Раз-два! Раз- два!

Ми картоплю покопаєм

Раз-два! Раз- два!

А тепер  відпочиваєм!

   3. Усні обчислення (Слайд № 7)

Тим часом кіт Матроскін зібравши трохи грошей викупив корівок і вирішив зайнятися бізнесом. Як ви думаєте яким?  Але він не знає як в економіці називається продукт, який виготовили не для власного споживання, а для продажу?  Щоб допомогти котику нам потрібно розв’язати 2 рівняння. (Слайд №8)

х + 12 = 32                       57 – х = 37 (Слайд № 9)

4. Розв’язування задачі (Слайд №10)

Друзі вирішили не відставати від свого товариша і допомагають йому виготовляти сметану, йогурти, кефір. Потім цей товар продають.

 (Слайд № 11)

Сметана коштує 10 грн., а молоко у 5 раз менше. Скільки коштує молоко?

     Молодці!  Головним героям мультфільму допомогли, але до них в гості вирішили завітати  тато з мамою і привести їм гостинці. Що батьки привезли і скільки ви дізнаєтесь розв’язавши задачу № 188.

5. Робота з підручником. Задача №188 –самостійно.(Перевірка)

V. Підсумок уроку (Слайд №13)

Ось і дійшла кінця наша подорож  в Простоквашино. Поясніть коту Матроскіну, що нового дізналися на уроці? Чого навчилися? (Слайд №14)

 

Погляньте на класний годинник і скажіть, котра зараз година. Скільки хвилин залишилося до закінчення уроку?

Дякуємо всім за гарну роботу. (Слайд №14)

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ляшко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
1549
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку