Конспект уроку для 2 класу з математики " Додавання виду 6 + а, 5 + а. Узагальнення способу додавання доповнення числа до 10. Порівняння чисел. Розв’язування задач"

Про матеріал
На урок до вас завітає Незнайко .Долаючи різні математичні завдання разом з вами він буде підніматись все вище по сходинках. За кожне правильно виконане завдання він долатиме одну сходинку. На уроці навчитесь додавати вирази виду 6+а, 5+а ; удосконалювати навички обчислення виразів, розпізнавати геометричні фігури, розвивати вміння складати і розв’язувати задачі різних видів; увагу і пам’ять ; формувати обчислювальні навички, виховувати любов до математики.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики

для 2 класу

вчителя початкових класі Демус Леся Михайлівни

Тема . Додавання виду 6 + а, 5 + а. Узагальнення способу додавання доповнення числа до 10. Порівняння чисел. Розв’язування задач

 

Мета:  вчити додавати вирази виду 6+а, 5+а ; удосконалювати навички обчислення виразів, розпізнавати геометричні фігури, розвивати вміння складати і розв’язувати задачі різних видів; увагу і пам’ять ; формувати обчислювальні навички, виховувати любов до математики.

 

Навчальні цілі: учень/учениця

-знає, що від перестановки додатків сума не змінюється

-шукає зручний спосіб додавання

- вміє читати числові нерівності

- розпізнає геометричні фігури 

- планує розв’язання задачі

- розв'язує задачі

Тип уроку: комбінований

 

 

Обладнання: кубик Блуму, картинки настрою,

 

 

Перебіг уроку

  1. Організація учнів до уроку

 

Бачу, всі веселі і здорові до уроку всі готові!

 

  1. Емоційне налаштування

Похлопайте в долоні, хто зараз спокійний


А хто з вас веселий, нехай потупоче ногами

 


Усміхніться, хто засмучений

-         Я думаю, що якщо усі будуть в хорошому настрої то все у вас вдасться!

  1. Мотивація навчальної діяльності

-         Дітки, до нас на урок сьогодні завітав, Незнайко, він хоче стати розумним та потрапити в країну математики . Долаючи різні математичні завдання разом з вами він буде підніматись все вище по сходинках. За кожне правильно виконане завдання він долатиме одну сходинку. Допоможемо йому?


 

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Перевірка домашнього завдання

-          Дітки, Незнайко виконував домашнє завдання з вами, проте зробив помилки, пропоную виправити його помилки

А) фронтальна

8 + 3=12

3 + 8=11

8 + 4=12

4 + 8=13

7 + 5=12

5+7=12

7 + 6=13

6 + 7=14

9 + 5=14

5 + 9=13

9 + 7=16

7 + 9=16

- Молодці, я думаю усі правильно виправили помилки Незнайка

Б) індивідуальна

- З яких фігур складається семафор?( трикутник, квадрат, коло)

Чи усі намалювали саме ці геометричні фігури у зошиті ?

  1. Усна лічба

-          Незнайко приніс для нас математичні загадки, але непоавильно їх відгадав, допоможемо йому ?

 


III.  Формування нових знань і способу дій

1. Повідомлення теми уроку

– Сьогодні на уроці, ми будемо спостерігати як легшим способом додавати переходячи через десяток. Розв’язуватимемо приклади, задачі та порівнюватимемо вирази

2.Завдання з підручника 1

- Дітки, перед цим, ми повинні допомогти Незнайкові. Він приніс нам схожі приклади які ви виконували вдома. Вам потрібно обчислити приклади з завдання  1 у підручнику та записати значення лише другого виразу.

9 + 3

3 + 9

8 + 6

6 + 8

7 + 8

8 + 7

4 + 8

8 + 4

5 + 9

9 + 5


- Звірте свої обчислення з дошки

3. Підготовчі вправи

Діти повторюють склад числа

-          Дітки, зараз ми завітаємо до будиночка Незнайка і пригадаємо склад числа 6


 


4. Пояснення матеріалу на завданні з підручника

 

-         Для того, щоб  до 6 додати 5  нам потрібноперейти через десяток, але це трішки складно. Тому ми 5 розділимо на 4 і 1

Спершу до 6 додаємо 4 дорівнює 10. Ще у нас залишилась одна одиниця , ми її додаємо до 10, і це дорівнює 11

( Далі з дітьми разом)

 

5.Завдання з підручника 3

- Дітки, а зараз спробуємо  таким самим способом додавати, але не до 6, а  до 5.

( виконуємо на дошці)

 

5 + 6

5 + 7

5 + 8

5 + 9

6. Завдання з підручника 4

 - Незнайко, отримав нове завдання у школі. Йому потрібно порівняти приклади. Допоможемо йому ?

 

5 + 6 i 5 + 8

6 + 5 і 8 + 5

5 + 7 і 6 + 7

6 + 9 і 5 + 9


-         Який приклад, дорівнює більше?

Звірте чи у вас так само як у Незнайка

7. Фізхвилинка

- Дітки, а зараз пропоную виконати вам руханку

8. Завдання з підручнику 5

- Дітки, а зараз пропоную вам з однієї задачі виконати дві.

Доповнити її так щоб в одному розв’язку ми шукали суму, а в іншому різницю


30+10=40( пл.)


30-10=20 ( пл.)

 

IV. Закріплення раніше вивченого матеріалу

  1. Робота з геометричними фігурами

-Виконаємо завдання 6

-Незнайко, порозкидував фігури,які фігури він розкинув?

За якими ознаками він може їх позбирати?

 

Чи правильно позбирала Незнайко фігури, звірте з дошки


V.Підсумок уроку . Рефлексія


1. Метод "Кибик Блуму‘‘

- Наш урок підходить до завершення, мивпорались із всіма завданнями . Незнайко, дякує вам, що ви йому допомогли подолати сходинки до  країни  Математики. Підсумуємо те, про що ми говорили на протязі уроку:

- про що ми говорили на уроці?

- Яке завдання виявилось найважчим?

- Яке завдання виявилося найлегшим?

- Я зрозуміла сьогодні…

- Я навчилася…

- Мені вдалося на уроці…

2. Повідомлення домашнього завдання

- На домашнє завдання вам потрібно виконати завдання 7 і 8 на сторінці 50

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 грудня 2023
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку