Розробка уроку "Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником"

Про матеріал
Розробка уроку "Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником", розроблено за програмою НУШ.
Перегляд файлу

Тема: Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

Мета: вдосконалювати навички віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити віднімати числа частинами; актуалізувати вміння визначати час за годинником; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Предметні компетентності: формування уміння віднімати від числа 16 з переходом через десяток, встановлення правильного порядку дій у виразах з дужками, удосконалення уміння креслити відрізки заданої довжини, розв’язувати складені задачі.

Очікувані результати: виконує віднімання від 16 одноцифрового числа з переходом через десяток, встановлює і перевіряє порядок дій у виразах із дужками

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань

1. Усний рахунок ( збери ягоди )

2. Хвилинка каліграфії

Встановити закономірність і продовжити числовий ряд

5 8 11 ….. 29

3. Математичний диктант

Число, у якому 5 дес. і 3 од.;

Найбільше одноцифрове число;

Сума чисел 6 і 8;

Різниця чисел 15 і 9;

Збільшити 7 на 7;

Зменшити 13 на 5;

Число, яке стоїть перед числом 76;

Число, яке стоїть за числом 49.

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

Ми  продовжуємо віднімати одноцифрові числа від двоцифрових. І сьогодні віднімаємо одноцифрові числа від 16

Пояснення вчителя 16 -7

Обчислення за зразком  16-8, 16-9. Пояснює сильний учень біля дошки

-         Як ми можемо перевірити правильність виконання дії віднімання?

№ 208 с.36. Колективна робота

-         Як знайти невідомий доданок?

Виконання перших трьох виразів фронтально

№208 с. 36. Щоденні 3.  Математика самостійно

Останні три вирази

Перевірка

Щоденні 3. Математика разом з другом  ( картки засели будиночок )

Перевірка

Фізкультхвилинка

№209 с. 36. Колективна робота над задачею на 2 дії.

Їхало – 16 п.

Вийшло – 5 п. і 3 п.

Залишилося - ? п.

1) 5 + 3 = 8 (п.) — разом вийшло на двох зупинках

2) 16 — 8 = 8 (п.)

Відповідь: 8 пасажирів залишилося в автобусі.

4.Робота в групах ( з'єднати предмети з геометричними фігурами, до яких вони найбільше подібні )

V. Узагальнення вивченого

1. Визначаємо час за годинником

№ 211 сторінка 37

2. Робота з геометричним матеріалом

Довжина першого відрізка АВ 1дм 2 см

Другий  відрізок СО на 2 см коротший від АВ

Третій відрізок МЕ дорівнює різниці відрізків АВ і СО

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку