Тема. Професії. Одяг
Мета: навчати описувати одяг представників різних професій, закріпити вживання дієслова to be; формувати навички монологічного, діалогічного мовлення та письма.
Обладнання: мультимедійна дошка, підручники, зошити, картки, тематичні малюнки.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.
Teacher: Good afternoon, boys and girls!
Pupils: Good afternoon, our teacher!
Good afternoon, our guests!
Good afternoon, our classroom!
Good afternoon, our friends!
Teacher: Sit down, please! Let’s start our lesson.
2. Введення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка.
Teacher: Щоб підготувати артикуляційний апарат до роботи – попрактикуємося у вимовлянні звуків.
Look at the blackboard. Repeat after me:
[eə] bear, chair, where, wear
[au] count, house, blouse, trousers
[з:] bird, shirt, skirt
[ju:] music, Tuesday, suit
[u:] school, blue, shoes
[iŋ] playing, swimming, wearing.
Учні повторюють слова за вчителем, потім читають самостійно (по одному).
Teacher: А тепер мовленнєве завдання на увагу. Назвіть зайве слово, в якому відсутній звук (звукосполучення).
[u:] shoes, school, blouse
[з:] shirt, wearing, skirt
[iŋ] playing, singing, swim
[eə] trousers, bear, chair
Першого учня викликає вчитель. Потім той, хто відповідав, обирає наступного.
Teacher: Ви були уважні, шукаючи зайве слово, добре справилися. Ускладнимо завдання. Подані букви зберіть у слова, які позначили б назви професій.
ІІ. Основна частина уроку
Скласти слова з букв. Для групи учнів пропонується виконати індивідуальне завдання на картках – вставити букви в слова.
- odcort - uibsssnnmea
- tewiea - achtare
- ecdarn - esllre
- rsctareey - genisr
Teacher: Open your copybooks. Write down the words. What is the first word?
Учні записують слова на дошці (та вимовляють по буквах) і в зошитах.
Teacher: Well done! Подивіться на слова, які ви склали. Яка професія, на вашу думку, найважливіша? Чому?
2. Активізація лексики по темі «Одяг».
Teacher: Назви професій ми повторили. А тепер давайте пригадаємо слова по темі «Одяг». В наступному завданні вам необхідно з’єднати назви предметів одягу з відповідними малюнками.
(Учні по одному виходять до дошки, називають слово і з’єднують його з малюнком).
Teacher: Молодці, назви предметів одягу ви добре знаєте.
3. Тепер я пропоную вам парну роботу.
Запитайте та дайте відповідь, якого кольору одяг (What colour is the blouse? It is yellow).
Teacher: Ок. Що ви повторили?
Pupil1: Ми повторили назви професій, предметів одягу та кольорів.
4. А тепер я пропоную вам виконати завдання за підручником.
Teacher: Open your books. Page 75 ex. 2.
Уважно читайте і запам’ятовуйте, як описати представника певної професії. Подивіться на дошку. Repeat after me:
Wear – [wεə] – одягати, бути одягненим.
(На дошці опорна схема, яка допоможе доповнити речення вправи 3 на ст. 76).
I |
am |
|
He / she |
is |
wearing (a) … |
You / we / they |
are |
|
Група учнів працює усно. Троє учнів в цей час доповнюють речення 4.5. письмово.
Teacher: Діти, які індивідуально працювали, підготуйтеся до перевірки. Чому ви вчилися, виконуючи вправу?
5. Фізкультхвилинка «If you are happy?».
6. Розвиток діалогічного мовлення.
Teacher: Перед вами на партах лежать малюнки. Ask and answer each other about the job and clothes of the man (woman, children).
What |
is |
he, she |
wearing? |
are |
you, they |
Teacher: Що ви вчилися робити, складаючи діалоги?
Pupil1: Ми вчилися ставити питання і давати відповіді про професію та одяг людини за малюнком.
7. Аудіювання.
Teacher: Now I want you to listen to the next. Be attentive, намагайтеся запам’ятати, щоб потім виконати тестові завдання.
Text
Jack Brown is a schoolboy. He is 9. He goes to school five days a week: on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday. His mother is a dancer. His father is a businessman. Jack’s parents are at work now: Mr. Brown is in his office, Mrs. Brown is in the theatre now. The father is wearing a white shirt, a grey suit and black shoes. He has a black bag in his right hand. The mother is wearing a nice pink skirt, a white blouse and white shoes.
Teacher: Перед вами картки з тестовими завданнями. Виберіть відповідне слово, яке б доповнило речення. Підкресліть його.
1) Jack is a…
a) Schoolboy b) Schoolgirl c) Schoolchildren
2) Jack mother is a…
a) Dancer b) Singer c) Secretary
3) She is wearing a…
a) Write blouse b) Pink blouse c) Red blouse
4) Her shoes are…
a) Red b) Pink c) White
5) Jack’s father is a…
a) Driver b) Waiter c) Businessman
6) He is wearing a … suit
a) Grey b) Blue c) Black
Teacher: Перевіримо правильність виконаного завдання. Завдяки тому, що ви уважно слухали, то й добре справилися із завданням.
8. Закріплення вивченого матеріалу.
Teacher: Закріпимо вміння складати і записувати речення. Але спочатку подивимось на опорні схеми. Яке місце дієслова to be в розповідному реченні?
Pupil 1: Дієслово to be стоїть після підмета.
Teacher: What does it mean wearing?
Pupil 2: Wearing means одягнений.
Pupil 3: А в питальному реченні місце дієслова to be перед підметом.
Teacher: Так. Отже, складіть речення з поданих слів та запишіть їх. Отже, who’s ready? What is the first sentence?
Pupil 1: Bob is wearing a grey suit.
Teacher: You are right. Go to the blackboard and write down it. Translate the sentence. Ok. Who will be the next? Які навички ви здобули?
Pupil 2: Ми здобули навички складання речень.
ІІІ. Заключна частина
1. Підсумок уроку.
Підсумок нашого уроку ми підведемо розв’язанням кросвордів. Ви працюватимете в малих групах.